Skocz do zawartości
Voitek

Gdzie jest tuleja i pierścienie w przednim napędzie zetor 10145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Voitek    0

Witam,

napęd mi nie działa. wymieniłem rozdzielacz załączania napędu i dalej nie działa. ktoś mi mówił że ta tuleja i pierścienie nie trzymają ciśnienia i napęd nie ciągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


szczewko    31

Tak rozdzielacz jest na zewnatrz a tarczki sa w srodku. W tamtym tygodniu wymienialem te tarczki na sprzegło kłowe i mam spokoj z rozłanczaniem napedu. Musisz odkrecic wał napedowy i cały korpus przykrecony na 4 nakretki do tylnego mostu. Potem delikatnie zbijasz kolo zebate ktore wychodzi razem z frezem ktory jest zazebiony wewnetrznie z owymi tarczkami. Dalej juz dasz rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Arek    113

Bo sprzęgła kłowego nie możesz włączać kiedy tył już się zaczyna ślizgać i wyłączać podczas jazdy też się nie zawsze da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczewko    31

W czasie jazdy nie da sie właczyc ani wyłaczyc. Najlepiej jeszcze cofnac 1m dla pewnosci ze rozłaczyło. Po zaoraniu i zasianiu 40 ha zadnych problemów ze sprzegłem i napedem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      Mam do wymiany łożyska w zwrotnicy koła w zetorze 12145 wystarczy je tylko przebić na nowe czy trzeba coś ustawiać ?????
    • Przez Dido12045
      Witam! założyłem dziś sprzęgło kłowe zamiast tarczek, jadąc na próbe na rozłączonym napędzie na 4 szosowej zblokowało mi przedni most tak ze prawie wybiłem zęby o kierownice! żeby wrócic do domu musiałem odpiąć wał. Póżniej ponownie go podpiąłem i było ok?! tzn naped działał załączał się i rozłączał prawidłowo..rozebrałem ponownie sprzęgło by sprawdzić czy coś tam nie zmieliło, żadnych uszkodzen i co ważne działa prawidłowo?? czy to wina sprzęgła kłowego, dlaczego tak nagle zblokowało przy prędkości, czy ktoś z Was miał taka nieprzyjemną akcje?

      ciągnik zetor 12045:)
    • Przez Przemek077
      Siemka. Mam problem z Zetorem 10145 z 88r. sprowadzonego ze Skandynawii. A mianowicie przedni napęd ma załączany przyciskiem no i nie chce się włączyc. Co może byc przyczyną tego? Złe podłączenie czy jakas grubsza awaria ( mikropompka)? Weźcie cos podpowiedzcie bo jestem zielnony co do zetora, bo został kupiony na świeta .
    • Przez chwiolas
      W moim zetorze 8045, zaczyna się coś dziać z przednim napędem, a właściwie z załanczaniem go. Mam na tym ciągniku od niedawna ładowacz. Nie wiem czy ma to jakiś związek ze sprawą. Do rzeczy. W żwirowni zauważyłem że przedni napęd raz działa, raz nie. Wtedy kiedy przednie koła nie ciągną, wałek napędu który wychodzi ze skrzyni dostaje jebitnych drgań, nawet tam się coś z tego powodu rozszczelniło bo olej kapie gdzieś tam z tego miejsca. Nie jestem obcykany w tym temacie bo nigdy nie było z tym problemów. Wygląda na to że jakieś tryby się raz zazębiają a raz nie zazębiają, albo może jakieś sprzęgiełko tam jest i się wyrobiło. Wie ktoś co się tam znajduje i jaka może być przyczyna. Wiem tylko że za załanczanie napędu odpowiedzialna jest mikropompka, ale ona by potrafiła raz zadziałać a raz nie???
    • Przez Szulik
      Witam.Dziś podczas orki pojawił sie problem z przednim napędem.Otóż nie ciągnie on równomiernie tylko coś przeskakuje.Czy trzeba go rozbierać?Ijak się do tego zabrać,zwalać cały przedni most,czy wystarczy rozkręcić i półośki wyjda bez problemu.Dzieki za pomoc z góry.
×