Wagraf

Pomoc w zakupie C-330 i pochodnych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lew908    210

Wiadomo że M zawsze bedzie droższa od zwykłem 330


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MFrolnik26    214

Rok temu kupiłem c330m bez kabiny z 87 roku za 10tys opony z tyłu 20% przód 60% poprawiłem tylko instalację elektryczną, założyłem nowy akumulator, wymieniłem olej-filtry i rok przechodziła bezawaryjnie ( z turem-kupionym oddzielnie) ^^  Po przesiadce z większego ciągnika nie mogę się przyzwyczaić do tego że podczas ruszania z trochę większym ciężarem trzeba najpierw wcisnąć gaz do podłogi a później puszczać sprzęgło :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasx21    165

witam a ile bys chcial za ta 330m?

 

za 20 tysi może bym sprzedał...

 

Edytowano przez lukasx21

Kupie trzeci korpus do pługa rabewerk specht

Kupie pług 3 skibowy rabewerk lub krone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel10987    5

i jeszcze moze z duzym znakiem zapytania. za tyle to chyba dobrego musisz szukac kupca ^^ powodzenia zycze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

 a ile jest waszym zdaniem warta 330m z kabiną z 90r , w bdb stanie  cała w oryginale.

 

daj fotki to Ci powiem ile weżmiesz.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magnum123    288

Wiadomo że M zawsze bedzie droższa od zwykłem 330

To że młodsza i m-ka nie znaczy że lepsza. Jedynie szybsza jest to jej zaleta ale i wada, bo szybsza znaczy że słabsza. Reszta to kicha w okolicy jest pare i w porównaniu do zwykłej są bardziej awaryjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasx21    165

Ja tam swojej sprzedawać wcale nie chcę bo potrzebny mi taki lekki ciągnik do roboty w pyrkach  i dlatego taką zaporową cene dałem :) po prostu jestem ciekaw ile realnie można za nią dostać bo to co ludzie wołają na internecie to nie ma się co sugerować.


Kupie trzeci korpus do pługa rabewerk specht

Kupie pług 3 skibowy rabewerk lub krone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

za 20 tysi może bym sprzedał...

 

 

20tyś weżmiesz za c-330 M ale rok musi być 91-92 w oryginale z ładną kabiną na pierwszych oponach i tak do 1500MTH.

Spełniasz te kryteria?

Wiadomo że M zawsze bedzie droższa od zwykłem 330

To że młodsza nie znaczy ze droższa.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

Wiadomo bo ty wszystko zależy od stanu ale w mojej okolicy M są bardziej pożądane od zwykłych 330. Mogą być w gorszym stanie nieraz ale i tak wolą M kupic


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28702

moim zdaniem realna cena za C-330 jest w granicach 12tys.zł, oczywiście zależne od stanu, za Emkę nawet do 15tys.zł, powyżej tych wartości to są ceny które ktoś daje po to żeby sprzedawać, a nie sprzedać

ostatnio gadałem ze znajomym, za Emkę w oryginale, z Turem 1-sekcyjnym ktoś dawał mu 17, czy 18tys.zł, i nie zgodził się, stwierdził że za taki sprzęt to chociaż 22tys.zł, trzeba wołać, mają ludzie fantazję...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

takie są realia cen.A za 12 tys to sobie możesz złoma kupić z 1970-1979 na łysych oponach itp a nie ciagnik do jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

Zdarzają się ciekawe przypadki od 10 nawet tysięcy w niezłym a czasami b. dobrym stanie wizualnym z dobrymi często gumami tylko żeby ocenić stan techniczny to trzeba jechać i samemu sprawdzić ale naprawdę są bo dziś mój ojciec szukał gdy byłem w szkole i pokazywał mi później niektóre to były całkiem dobre

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

Przydałoby się bo ten zaczyna niedomagać, ale jak znam ojca to zrobi go i będzie jeździł dalej a dolega mu kompresja słaba i albo regulacja zaworów albo wymiana pierścieni by się przydała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28702

wyremontować i dalej jeździć, nie wiadomo co kupisz i ile trzeba będzie wsadzić

@kulawa_koza jeśli miałbym dać 20tys.zł za C-330 to wolałbym kupić MF255, takie moje zdanie

w sumie u was w terenie górzystym może C-330 są pożądane, u nas można je zastąpić innym ciagnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

Ursus c 330. Stan w miarę dobry. Jest rejestracja i dowód,brak ciągłości umów. Dzwoniłem popytałem się trochę i wiem co jest grane. W ciągniku podnośnik podnosi tylko do połowy, nie ma dolnego zaczepu,akumulatorów i przednich obciążników. Opony super,komplet obciążników na tył, jest to oryginalny c 330 na okrągłej osi rok 1977, jest blisko mnie ok 40 km. Blachy w miarę, jest na chodzie. Powiedział że za 8 tyś go odda, warto go kupić?

Co trzeba zrobić w podnośniku? Facet powiedział że wystarczy wymienić oringi, czy to prawda? Da się go jakoś zarejestrować? W razie czego możemy napisać umowę że kupiłem go kilka lat temu. Zaczep raczej da się kupić, koszt to ok 300zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciejo360    27

Ja bym jeszcze podpioł akumulatory i sprawdził czy cała elektryka jest w porządku, ładowanie itp.

Co do podnośnika, nie jestem pewny ale może jest za małe ciśnienie, a siłownik opada czy tylko podniesie do połowy i dalej nie może, ale też z tej pozycji nie opada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

Jeszcze go nie oglądałem, muszę pogadać z tatą czy pożyczy mi 1200. Na razie gadałem tylko wstępnie, elektryka podobno działa. Z tym podnośnikiem to nie wiem jak jest do końca bo nie pytałem co jest dokładnie z nim grane, mówił że podnosi tylko do połowy i że niby wystarczy tylko wymienić oringi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

Właśnie wiem i dlatego się zastanawiam, bo gdyby miał papiery to bym się nie zastanawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego cena jest dosyć zachęcająca. Chyba, że nie zamierzasz go rejestrować, ale pamiętaj, że w razie ewntualnej sprzedaży w przyszłości, możesz mieć problem ze znalezieniem kupca. Teraz to on po prostu nie ma papierów, mimo, że ma dowód, trzeba by odnaleźć właścicieli, aby sporządzić brakujące umowy, licz się z tym, że w tych czasach nikt Ci już niczego nie podpisze, że względu na strach przed np niepłaconym OC, które może zechcieć Fundusz Gwarancyjny, ogólnie gra nie warta świeczki, najbezpieczniej kupować pojazdy zarejestrowane, przerejestrujesz moment i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafiursus60c    214

podnośnik może być przestawiony na wieloklinie robiłem coś takiego tylko w mpim przypadku c330 była po wywrotce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj