Nikita_Bennet

prędkość maxymalna belarus/mtz 952.3 przy skrzyni 14/4 synchro

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
aro321    103

mój 952,2 leci max 31km/h przy fabrycznie ustawionych obrotach czyli 1900 obr/min

Edytowano przez aro321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Meer    5

Belarus 952.3 na 1800 obr nominalnych predkosc do 30 km po podkreceniu do 2200 ok 34 km/h a jesli zrobimy obroty jak w 1025 to poleci ponad 40 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

ja mam belarusa 952.2 max prędkość to 32 przy fabrycznych obrotach czyli 1950 po podkręceniu obrotów na 2200 prędkość wzrosła do 35 km/h ale jak przekrocze 2000 obrotów to odrazu zapala mi się kontrolka od filtra powietrza:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Meer    5

czyli zamało powietrza dostaje ale nie powinien tego robic bo to jest ten sam silnik co 1025 .. a on ma 2400 chyba .. sprawdz przep ływ powietrza przez filtr gdzies blokuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy1925    1

Mój 952.2 max 34 na blacie, ale pomalutku nie ma co się śpieszyć ograniczeń na drogach pełno a mandaty drogie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx190    0

ja miałem starego mtz 82 to odkrenciłem srubke na pompie to aż od obrotów komin się podnosił leciał powyżej 50km/h to nie dało się utrzymać na szosie

Edytowano przez casemx190

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

ja mam belarusa ze skrzynią 18/4 i ostatnio mierzyłem jego prędkosć jadąc samochodem za nim,w ciagniku sandał 2300 obr gdzie licznik w ciagniku pokazuje 36.6 km/h a samochód tuż za nim i w aucie było 42-43km/h.

Szkoda ze niemiałem aparatu ze sobą sad.gif bo bym nagrał to

 

Niestety większość samochodowych liczników pokazuje nieco zawyżoną prędkość (nieco to znaczy nawet powyżej 10%). Wg mnie najlepszym rozwiązaniem jest wziąć ze sobą nawigację GPS. To urządzonko pokazuje prędkość dokładniej niż samochodowy licznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

U mnie w 952.2 14/4 synchro przy 2000obr silnika leci 31km/h. ;)

Kolega mi mówił ze jego sąsiada mtz82 wersja sport leci 55km/h po podkręceniu pompy i chyba wymianie kół na większe :lol:




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zales    0

W swoim Belarusie 80 też wymieniłem koła na większe, skrzynia 18/4, obroty silnika ponad 2600, prędkość 58km/h (wg pomiaru GPS-u).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz3    7

Ja tam nie robię transportów ale jechałem ostatnio 40km po słomę po autostradzie i jak mi się wydaję to on pojedzie 40km/h bo ja jechałem z dwoma przyczepami z i bez słomy to stała prędkość 37km/h więcej nie bo trochę kołysało przyczepami a bez przyczep to nie sprawdzałem ale raczej pojedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

U mnie pronar 82sa, skrzynia 14/4 leci 42km/h ( mierzone samochodem i skuterem) ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obroty obrotami ale u niektórych wypowiadających się jest chyba ponad 3 000 tyś/obr. Co z tego że pojedzie te kilka kilometry więcej a spalanie w górę.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz3    7

Może masz racje ale sam fakt jest taki że pojedzie 40km/h a raczej nikt nie jedzie im na okrągło równe 40 czy więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No chyba że jedziesz na wczasy nad morze (w moim przypadku mieszkam na południu Polski). 40km/h całkiem realne ale na standardowych oponach mtz-ta i nie przeciągniętych obrotach silnika to raczej szczyt. Niektórzy poważnie naciągneli osiągi swoich maszyn.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Witam, niedawno miałem wyjazd swoim belarusem 952.4 60km i na liczniku pokazuje 31km/h przy obrotach 1900/min. Powiem szczerze że jest to nieporozumienie i totalna klapa jechać taki kawał drogi 30 na godzinę. Nawet jak zwiększę obroty to i tak to nie wiele da czytając wypowiedzi na forum.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz3    7

A masz go nowego czy używanego jest już dotarty czy nie bo jeśli nie to zaraz ci tyle nie poleci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Nowy i ma 40mth, tylko co to ma do żeczy czy dotarty czy nie, 4 zając i przy 1900obr./min ma 31km/h, chyba że ja coś robię źle? Zwykłym składakiem jadę szybciej...


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Straszna lipa wg mnie, ale cóż zrobić... na 3000obrotów silnika nie będę podkręcal, bo wyskoczy :blink: Sam nie wiem, może Belarus 892 był by lepszy, tam jest na zwykłej(szybkiej) skrzyni.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Albo obroty. Mtz 82 kręci się do 2400. Na 9 biegu 500obr to dużo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz3    7

Może być jeszcze tak że jest jakaś blokada na liczniku i dlatego ci nie pokazuje bo mój 920 przy 1900obr jedzie 38 i więcej nie pokaże choć rozpędzam się jeszcze z górki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój mtz 952.4 jedzie max 40 kmh zawsze cisne na maxsa mtz tem pozdrawiam tyle jeżdżi mtz 40 kmh ... Patryk.
Moim mtz tem oram plugiem 4 skibody obracany pozdrawiam..

Edytowano przez PatrikoGregori

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj