Moriss97

Hydraulika Renault 113.14

Polecane posty

Moriss97    0

Witam! Wszystkich. 

Mam pytanie odnośnie wyjść hydraulicznych i rozdzielacza. W renault 113.14. ^86 rok.

Mam 2 wyjścia. Pod dźwignią 1,2 A 3 dźwignią jest ale nie ruchoma tak jakby nikt jej nie używał. A muszę podłączyć pracę. 1 wyjście na podbierak A drugie to para na klapę. 

Pytanie brzmi jak to rozwiązać. ? Ruszy ta 3 dźwignią? Czy zastosować jakas przejściówkę jak na podleczenie klapy? 

 

Dodam e czytalem inne tematy odnośnie tych ciagnikow. I nie znalazłem rozwiązania. 

Pozdrawiam i dziekije za pomoc.

16855205664414353433962599012934.jpg

Jeszcze dodatkowe foto

16855207510517985211329965294343.jpg

16855210336706583708616646048060.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    75
Napisano (edytowany)

Zobacz gdzie ta wajcha tylna co nie chodzi jest wpięta.Ta z tych trzech od hydr.zewn.

Bo z płyty tylnej jedne wyjscia widzę są czynne a te po prawej takie inne jakieś.

Tu sobie porównaj.

Jakoś tak jakby za mało o rozdzielacz jest ale może tak wydaje się tylko ze zdjęcia.

Edytowano przez MarcinKa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moriss97    0
23 godziny temu, MarcinKa napisał:

Zobacz gdzie ta wajcha tylna co nie chodzi jest wpięta.Ta z tych trzech od hydr.zewn.

Bo z płyty tylnej jedne wyjscia widzę są czynne a te po prawej takie inne jakieś.

Tu sobie porównaj.

Jakoś tak jakby za mało o rozdzielacz jest ale może tak wydaje się tylko ze zdjęcia.

Dziękuję za poradę. Ale już ogarnąłem. Zapieczona wajcha. Nikt nie używał nawet przy rodzielaczu jeszcze farba była. 

Rozebrałem wszytko i jest. Tamte euro gniazda to od pary - wajcha  2

3 kto się ruszala. To tamte dwie wtyczki po prawej. Od chamulca. Hydraulicznego.

Aa 1 to kiper. Ale ktos juz przewód sciagnal jak będę chciał to zrobię 3pare sobie . I po problemie teraz wszystko na eurozlaczki i bajka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinKa    75

Od hamulca to ta nabardziej po prawej.

Za to ta z lewej na górze na skraju to wolny spływ czy jednostronne działanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moriss97    0
28 minut temu, MarcinKa napisał:

Od hamulca to ta nabardziej po prawej.

Za to ta z lewej na górze na skraju to wolny spływ czy jednostronne działanie?

Jak wkręcę gniazda napisze i fotkę wstawie. Każdy to wszystko wygląda. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moriss97    0

Wszystko opisane. 

Od lewej do prawej. 

1 - wajcha - kiper. Jednostrony

2 - wajcha- para. 

3 - wajcha- para. 

4 wyjście hamulców

I komplet jest 😁

16860687898736900284045388222998.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dastan
      Mam pożyczony ciągnik i probuje ogarnec ten ehr , bo wlasciciel przez 5 lat nie dal rady do końca czemu sie w sumie nie dziwie , bo jest strasznie nie intuicyjny. 
      Ktos wytlumaczy w skrocie jak sue tym steruje? Pierwszy problem jak tylko podniose przyciakiem to pług lata góra dół coraz szybciej , dopiero daje na stop. 
      Po opuszczeniu do zadanej wartosci podnosnik co chwile to lekko podnosi to opuszcze i te strzałki latają nonstop dopiero ustawienie -- jakos dalo rade orac. 
    • Przez SoLo97
      Witam, mam problem z moim Renault R7451-4 (551), ciągnik słabo podnosi oraz skręca. Odkręciłem śrubę kontrolną oleju hydraulicznego i olej jest. Co może być przyczyną? 
    • Przez andrzejandrzej20
      Witam 
      Co  mam odkręcić  żeby wyszła zwolnica 
      Są tam takie śruby inbusowe przechodzą przez tą na pętlę 
      Blokadę też czeba zdemontować ?
      Czy tą duża nakrętek też trzeba wykręcić?
      Czy te duże  koła zębate nie spadną?
       
       
       



    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez michalkowalski115
      Witam.
      Czasami miałem problem z odpalaniem mojej Renówki, tzn gdy chciałem uruchomić ciągnik pojawiało się charakterystyczne cykanie w rozruszniku, czasami załapał i odpalił a czasami musiałem siedzieć 15 minut żeby odpalił. Pożyczyłem od sąsiada akumulator, prawie nowy ale jest to samo, wymieniłem elektromagnes na nowy, rozrusznik sprawdzony u mechanika, wszystko w porządku. Bezpieczniki wszystkie dobre, prąd tam na rozruszniku 12V, na aku również. Teraz mam pytanie, czy w tym kabelku, który idzie do elektromagnesu (załącznik) powinno być napięcie 12 V? Ponieważ mierzyłem i podczas odpalania jest tam 0.1 V czasami mniej. 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj