df8b6hfjry

Nie zapala się żadna kontrolka po przekręceniu kluczyka

Polecane posty

df8b6hfjry    0

Witam panowie mam problem z dominatorem 88sl po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka stop ani żadna inna na pulpicie jak i na zegarach. Kombajn nie odpala z kluczy lecz na krótka tak czy ktoś spotkał się z takim problemem i wie gdzie szukać lub co jest problemem? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zacznij od tego czy do stacyjki dochodzi prąd. I przy okazji zwróć uwagę na inne kable i myszy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    409

Czy nie było " dłubane " przy rozruszniku? Przewody zasilające  przyrządy i wskaźniki mają swój  początek przy śrubie elektrowłącznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

df8b6hfjry    0
1 godzinę temu, andrzej78 napisał:

Czy nie było " dłubane " przy rozruszniku? Przewody zasilające  przyrządy i wskaźniki mają swój  początek przy śrubie elektrowłącznika.

Był wyjęty do naprawy ale wszystko podłączone tak jak było przed naprawą 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    409

Ja bym dokładnie sprawdził ,czy żaden kabelek  " nie uciekł" i pozostał niepodłączony lub cosik się urwało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
df8b6hfjry    0
20 godzin temu, maniekc360 napisał:

Wajha młocarni nie opuszczona?

Wajcha młocarni nie jest opuszczona 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    85

Przed wyjęciem rozrusznika wszystko działało prawidłowo czy już wcześniej ten problem występował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
df8b6hfjry    0
9 godzin temu, peewee1984 napisał:

Przed wyjęciem rozrusznika wszystko działało prawidłowo czy już wcześniej ten problem występował?

Przed wyjęciem rozrusznika wszytko działało prawidłowo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    85

No to coś jest nie podłączone,albo źle podłączone. Wrzuć zdjęcie podłączenia rozrusznika, może kable masz źle założone na biegunach elektrowlacznika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
df8b6hfjry    0
Dnia 27.05.2023 o 09:39, peewee1984 napisał:

No to coś jest nie podłączone,albo źle podłączone. Wrzuć zdjęcie podłączenia rozrusznika, może kable masz źle założone na biegunach elektrowlacznika...

Kable wszystkie podłączone prawidłowo pobawiłem się i wyjąłem stacyjkę wyczyściłem styki poruszałem kabelkami zaczął odpalać z kluczyka. Zostało tylko to ze monitor ani żadna kontrolka na zegarze się nie zapala 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez vrn
      Witam

      Mam problem z Compactem 25, w którym jest silnik Mercedes OM615. Zrobił się luz na pompie wody i nie wiem jak zdjąć koło pasowe osadzone na niej. Do koła pasowego jest przykręcony wentylator na trzy śruby imbusowe i dalej nie ma nic więcej. Wymieniał może ktoś z Was taką pompę?
      Pozdrawiam

    • Przez wojtek918
      Witam. Moim problemem są wibracje podczas jazdy na przyspieszeniu ( jak przyspieszacz jest na maksa lub w położeniu prawie na maksa) nie zależenie czy jest to 1 czy 2 czy 3 bieg a także niezależnie od tego jakie są obroty silnika. Wibracje te są strasznie wkurzające bo sprawiają wrażenie jakby kombajn miał się zaraz rozpaść. Jak pracuję bez przyspieszenia to wszystko jest w porządku. Co może być przyczyną takiego stanu. Kombajn to Claas dominator 86.
    • Przez fza
      Czy regenerowaliście, przez napawanie, otwory mocujące koła wariatora - jakich elektrod użyć. Materiał koła nie jest mi nieznany.
       
    • Przez andrzej78
      Zwracam się z prośbą o info w kwestii długości  miarki - bagnetu poziomu oleju w  silniku Perkins 4.248. Chodzi o odległość od kreski max do grzybka oraz długość rurki , lub numer wybity na bagnecie. Silnik montowany w kombajnach Dominator 56, Mercator 50 , Protektor. Bagnet który mam w silniku był spawany i wskazuje max po wlaniu 5 litrów oleju.
    • Przez DarekGrzebyk
      Witam co może być przyczyną że zapycha się ciągle podajnik klosowy . Był wymieniany pasek od podsiewacza i to tej wymianie wydaje mi się że trochę za dużo zboza idzie na powrót przez co ten lancuch jak by się nie wyrabiał.  
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj