Zaloguj się, aby obserwować  
osio

MF 6140 -Dymienie i prowadnice zaworów

Polecane posty

osio    0

Otóż ostatnio odkręciłem pokrywę zaworów by wymienić uszczelkę. A jak pisałem wcześniej w jednym temacie, że z odmy wydobywają się spaliny i tak jak ktoś mi podpowiedział , że są wyrobione prowadnice zaworów to tak jest największy luz jest na wydechowych. I teraz nie wiem czy w tym typie da się wymienić to czy można kupić te prowadnice i jakie są tego koszty czy oddawać gdzieś głowicę do regeneracji , a może lepiej za bardzo tego nie ruszać. Proszę o jakiekolwiek informacje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

o tych prowadnicach jakis debil ci powiedział jak jest dym z odmy to jest przedmuch pomiedzy tuleją a tłokiem czyli silnik się kończy. Nie ruszaj tej głowicy. conajwyzej jak już rozebrałeś uszczelniacze wymień niewiele kosztują. Prowadnic sam nie wymienisz trzeba oddac do specjalistycznego warsztatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    67

ja pytałem się wielu mechaników takich co robią polskie sprzęty i te MF to każdy powiedział ze ten dym to kwestia wymiany pierścieni !! i to nie prawda ze silnik się kończy bo u mnie w MF-ie też dymi a ma siłę w galerii można zobaczyć co ciągnie. I daje sobie dobrze rady czyli silnik jest w dobrej kondycji :)


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie mówie że to juz koniec ale juz się zbliża ku końcowi oczywiście jak tuleje są w dobrym stanie pierścienie zaradzą na jakiś czas. Nalezy pamiętac o tym ze nowe pierścienie sa bardziej sprężyste i będa szybciej zuzywały juz podrobione nieco tuleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osio    0

Myślę , że nie powiedział mi tego debil tylko normalny koleś :) Ale uważam , że on ma rację , bo by brał mi sporo oleju gdyby silnik był zużyty granicznie na pewno trochę i przez tłoki puszcza w końcu silnik już swoje też zrobił ale jak sprawdzałem to jest już spory luz na zaworach więc ja stawiam na to bardziej :) tylko czy ktoś w ogóle coś wie czy da się kupić i gdzie najlepiej oddać taką głowicę ja tego nie będę na razie ruszał ale trzeba wiedzieć trochę na przyszłość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Jeśli chcesz koniecznie wymienic prowadnice musisz zdjąc głowice moge sie załozyć, ze to i tak nic nie da. Tak to jest jak ludzie najpierw grzebia w motorowerach marki ogar a potem biora się za ciągniki. Może więc wyjasnie prowadnica nie ma połaczenia z komorą spalania w kanale wylotowym spaliny mogły by się przedostac do silnika ale po pierwsze nie w takiej ilości aby z odmy leciał dym trzonek zaworu jest stosunkowo mały po drugie jak juz wczesniej pisałem szczelność prowadnicy zapewnia uszczelniacz, który zapobiega przedostaniu się przedewszystkim oleju do kanału ssącego. Wyobraźcie sobie jak duze były by nieszczelności aby przedostawało się tyle spalin zeby dym z odmy było widać. Z takimmi radami lepiej juz przy motorowerach pozostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Witam kolego hubertuss nie w kazdym ciągniku są uszczelniacze prowadnic np. mf 255 takowych nie posiada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj