Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otóż ostatnio odkręciłem pokrywę zaworów by wymienić uszczelkę. A jak pisałem wcześniej w jednym temacie, że z odmy wydobywają się spaliny i tak jak ktoś mi podpowiedział , że są wyrobione prowadnice zaworów to tak jest największy luz jest na wydechowych. I teraz nie wiem czy w tym typie da się wymienić to czy można kupić te prowadnice i jakie są tego koszty czy oddawać gdzieś głowicę do regeneracji , a może lepiej za bardzo tego nie ruszać. Proszę o jakiekolwiek informacje :)

Opublikowano

o tych prowadnicach jakis debil ci powiedział jak jest dym z odmy to jest przedmuch pomiedzy tuleją a tłokiem czyli silnik się kończy. Nie ruszaj tej głowicy. conajwyzej jak już rozebrałeś uszczelniacze wymień niewiele kosztują. Prowadnic sam nie wymienisz trzeba oddac do specjalistycznego warsztatu.

Opublikowano

ja pytałem się wielu mechaników takich co robią polskie sprzęty i te MF to każdy powiedział ze ten dym to kwestia wymiany pierścieni !! i to nie prawda ze silnik się kończy bo u mnie w MF-ie też dymi a ma siłę w galerii można zobaczyć co ciągnie. I daje sobie dobrze rady czyli silnik jest w dobrej kondycji :)

Opublikowano

Nie mówie że to juz koniec ale juz się zbliża ku końcowi oczywiście jak tuleje są w dobrym stanie pierścienie zaradzą na jakiś czas. Nalezy pamiętac o tym ze nowe pierścienie sa bardziej sprężyste i będa szybciej zuzywały juz podrobione nieco tuleje.

Opublikowano

Myślę , że nie powiedział mi tego debil tylko normalny koleś :) Ale uważam , że on ma rację , bo by brał mi sporo oleju gdyby silnik był zużyty granicznie na pewno trochę i przez tłoki puszcza w końcu silnik już swoje też zrobił ale jak sprawdzałem to jest już spory luz na zaworach więc ja stawiam na to bardziej :) tylko czy ktoś w ogóle coś wie czy da się kupić i gdzie najlepiej oddać taką głowicę ja tego nie będę na razie ruszał ale trzeba wiedzieć trochę na przyszłość.

Opublikowano

Jeśli chcesz koniecznie wymienic prowadnice musisz zdjąc głowice moge sie załozyć, ze to i tak nic nie da. Tak to jest jak ludzie najpierw grzebia w motorowerach marki ogar a potem biora się za ciągniki. Może więc wyjasnie prowadnica nie ma połaczenia z komorą spalania w kanale wylotowym spaliny mogły by się przedostac do silnika ale po pierwsze nie w takiej ilości aby z odmy leciał dym trzonek zaworu jest stosunkowo mały po drugie jak juz wczesniej pisałem szczelność prowadnicy zapewnia uszczelniacz, który zapobiega przedostaniu się przedewszystkim oleju do kanału ssącego. Wyobraźcie sobie jak duze były by nieszczelności aby przedostawało się tyle spalin zeby dym z odmy było widać. Z takimmi radami lepiej juz przy motorowerach pozostać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v