syrol

Elementy układu hydraulicznego case 885 xl

Polecane posty

syrol    4

Witam, 

Czy ktoś z was orientuje się do czego służy element układu hydraulicznego przy case 885 xl, który jest umieszczony pomiędzy lewym kołem a filtrem oleju hydraulicznego. Długość ok  20-30 cm. Dochodzą do niego przewody od wielozaworu na pompie i wychodzą do rozdzielacza i jeden wygląda na powrót, u mnie wąż gumowy prowizorycznie wpuszczony do korka wlewu z tyłu pomiędzy ramionami podnośnika. 

Mam z nim chyba problem gdyż przy pracy olej pod dużym ciśnieniem wraca do zbiornika przez ten wąż aż się przelewa. Dodatkowo podnośnik podnosi tylko gdy koła są skręcone max na lewo czasem max na prawo lub czasem muszę kierownica lekko poruszać gdy koła są prosto aby znaleźć moment w którym podnośnik podniesie. Nie mam problemu z podnoszeniem ciężkiego sprzętu lub opuszczaniem, tylko muszę znaleźć ten punkt w którym podnośnik zacznie dźwigać.

Czy może ten element ma coś z tym wspólnego? Czy to jakiś zawór przelewowy czy bezpieczeństwa? Nie mogę znaleźć nic w instrukcji na jego temat ani nawet żadnego zdjęcia w necie które by przypominało to coś. Może to jakaś samoróbka?

Pomóżcie proszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    763

Zrób zdjęcie, bez tego trudno zgadnąć o jakim elemencie mówisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
syrol    4
6 minut temu, jaco512 napisał:

Zrób zdjęcie, bez tego trudno zgadnąć o jakim elemencie mówisz.

Jutro wrzucę zdjęcia. 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

igor10246    375

najprawdopodobniej to dzielnik strumienia który rozdziela strumień hydrauliki na wspomaganie i hydraulikę zewnętrzną. masz pompę hydrauliczną pojedyńczą czy tandem? bo w tandemie ja mam w 955 tak że jedna sekcja wali tylko na orbitrol a druga na hydraulike roboczą i servo  hamulcowe 


Polak, perkusista, rolnik, mechanik amator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    763

Tam jest jedna pompa w tylnym moście i najprawdopodobniej ktoś już pchał łapy i przerabiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    409

Może to być zawór sterowania hamulcami hydraulicznymi przyczepy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
syrol    4

Wrzuciłem kilka zdjęć. 

Mam jedną pompę która jest tuż za filtrem oleju hydraulicznego i tym wielozaworem. Do tego ustrojstwa dochodzą dwa przewody od wielozaworu lub pompy jakby zasilanie i powrót i dwa przewody na rozdzielacz. I ten biały wąż który prowadzi bezpośrednio do korka wlewu oleju hydraulicznego z tyłu pomiędzy ramionami podnośnika. Jest też jakby zaworek ciśnieniowy z przodu i możliwość jakby regulacji bo od czubka można kluczem imbusowym wkręcać i wykręcają śrubkę wewnątrz.

Naprawdę nie mam pojęcia co to ale przy pracy pompy i rozdzielacza olej tym wężem pchany jest pod dość dużym ciśnieniem i ten problem z podnoszeniem. 

Jeśli się spotkaliście z czymś podobnym to d się to zregenerować jakoś bo nigdzie nie mogę znaleźć co to jest nawet żeby dokupić

 

IMG20230519200432.jpg

IMG20230519200718.jpg

IMG20230519200452.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    763

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
syrol    4

No chyba że to do tura jakiś dzielnik dtrumienia

IMG20230519200540.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
syrol    4
59 minut temu, jaco512 napisał:

Możliwe bo w tym katalogu nie ma takiej części. Może faktycznie to od tura. Dziwi mnie tylko że przelewa do zbiornika i nie wiem czy to może powodować problemy z hydrauliką zewnętrzną. Może znajdzie się ktoś z tym modelem za turem i podpowie coś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    763

ktoś źle podłączył, ładowacz da się podłączyć inaczej, bez problemów z hydrauliką.

 

power_beyond_85_series.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
syrol    4

To co na powyższym obrazku to nie jest ten element o który pytałem tylko sekcja rozdzielacza hydrauliki odpowiedzialna za sterowanie ładowaczem jak się domyślam. 

Czy chodzi o to żeby odłączyć przewód od powrotu na pompę? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    763

Na obrazku jest schemat poprawnego wpięcia zasilania ładowacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
syrol    4

Czyli zasilanie od pompy wpinamy do rozdzielacza od tura a powrót zaślepiamy? I nie potrzeba pośrednio żadnych dzielników strumienia ani nic?

Postaram się zrobić schemat jak to wszystko idzie u mnie z czego do czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Koledzy czeka mnie rozbiórka przedniej osi amortyzowanej w moim MX120. Mam serwisówke z rozpiska i zdjeciami jak to zrobic, zastanawiam mnie tylko jedna rzecz. na dolnym wahaczu od strony kabiny sa dwie dlugie tuleje w ktorych sa drążki skretne tzn "Torsion bars" (nr 19 na schemacie) moze ktos mi wyjasni do czego one w praktyce słuza? Jest tam okreslona procedura ich ustawiania, nalezy podniejsc oba konce osi do góry i wówczas zamontowac drazki wraz z osłonami. Potem reguluje sie jeszcze sruby pod tymi długimi obudowami drazkow.
       
       

    • Przez Rafał93
      Witam posiadam taki problem z hydraulika. Po zakupie ciagnika jesienią wymieniłem pompę hydrauliczna olej i filtry stara dawała tylko 100 bar nowa po wymianie na wolnych obrotach ok 170 na wyższych 180 na zimnym i wszystko było ok do czasu kiedy ciągnik nie poszedł w pole po czasie pracy ok 1 godz ciągnik podnosi dopiero przy wysokich obrotach i hydraulika strasznie się grzeje tak że nie da się dotknąć przewodów ciśnienie na gorącym oleju na wolnych 40bar a przy wyższych dochodzi do 180 miał ktoś coś podobnego bądź wie gdzie szukać przyczyny
    • Przez 999piotr999
      Witam, mam pytanie,muszę wymienić całe kola na tyle w case 5150,na przodzie zostają 480/65/R24,czy na tył bedą ok 600/65/R38? czy powinien być inny rozmiar? Dziękuje.
    • Przez Dawidcase885
      Witam może ktoś wie gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do pompki hamulcowe international 885xl



    • Przez Robert695
      Witam.
      Jaki polecacie olej do hydrauliczny do case 5150?
      Może jest jakaś średnia polka cenową czy tylko akcela?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj