Dx90luberda

Mccormick mc115 silnik perkins IV turbo nie odpal

Polecane posty

Rowan    220

Jaką masz pompe wtryskową? Z ktorego roku ciągnik? Stało sie nagle czy wczesniej brakło np paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
superfarmer02    3661

Może się zapowietrzył? Mam Perkinsa w kombajnie i po całym dniu stania na słońcu nie chciał zapalić. Po poluzowaniu rurki od wtrysków psikło powietrze i zapalił od pierwszego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dx90luberda    0
1 godzinę temu, Rowan napisał:

Jaką masz pompe wtryskową? Z ktorego roku ciągnik? Stało sie nagle czy wczesniej brakło np paliwa?

Pompa bosch sterowana elektronika.  2006r . Został zgaszony normalnie po 4 dniach wsiadłem chciałem jechać przy starcie odpalił na 2 sekundy zgasł i nie odpali 

20230511_202321.jpg

20230511_202412.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

tu nie ma gaszaka, to pompa vp 30 i jak widać była już robiona, mógł paść sterownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Trzeba sprawdzic czy podaje do wtrysków. Proponuje najpierw na plaka zapalić i zobaczyc czy jak na plaku pochodzi to czy bedzie na paliwie chodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

tam jak sterownik padnie to paliwo podaje na rurki ale bez ciśnienia, palcem idzie przytrzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Tylko najczęściej pierwszym objawem padnięcia sterownika sa problemy z odpalaniem na gorącym silniku. Ja bym bardziej skłaniał się w stronę elektrozaworka. Tego pomiędzy rurkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dx90luberda    0

Ja tam problemu z paleniem nie miałem . Przed wtryskami mi ciężko palił ale zrobiłem i teraz palił od strzała.  Tylko wydaje mi się że po regeneracji wtrysków jest trochę słabszy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Chyba bez wyjęcia pompy wysokiego sie nie obejdzie. Tylko ja np zanim bym to zrobił, to spróbowałbym wpiąć jeszcze w zasilanie pompke elektryczną i zobaczył co sie bedzie działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

Sprawdź takie podstawowe rzeczy jak filtry, przewody paliwowe itp. Możesz też spróbować odpalić na płakał jak pisał kolega wcześniej.  Ale jak nic nie pomoże to będzie raczej pompa wtryskowa

Tam jest pompka elektryczna na filtrze paliwa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520
1 minutę temu, Bzyk333 napisał:

Możesz też spróbować odpalić na płakał

Płakał to Niemiec jak sprzedawał😝

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25
Przed chwilą, witejus napisał:

Płakał to Niemiec jak sprzedawał😝

Teraz raz w tygodniu dzwoni żeby posłuchać silnika ;)

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220
10 godzin temu, Dx90luberda napisał:

Tam jest pompka elektryczna na filtrze ona się zalancza po przekręceniu zapłonu 

A widzisz, to nawet nie wiedziałem. U mnie w 6cyl z tą samą pompą, to podająca jest mechaniczna. Ale sprawdź czy ta elektryczna podaje i dobre ciśnienie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arturkkk
      Witam. Mam pytanie związane z typem silnika d206 a d239 jakie są różnice w tych typach? Czy mają tą samą głowicę
    • Przez piotrszkaluba
      Witam problem z przyduszaniem silnika przy zmianie z 3 połówki na 4 i 2 połówki na 1 ale w górę od 1 do 3 jest ok a na 4 już delikatnie przydusi .Nic się nie ślizga na żadnym półbiegu. Czy ktoś już to przerabiał taki problem?
    • Przez Slawek233
      Witam, od jakiegoś czasu męczę się z problemem zmiany zakresów w mccormick xtx165. Mianowicie, jak raz włączę ciągnik to mam tylko zakres 1 z wszystkimi półbiegami, innym razem tylko zakres 2 z wszystkimi półbiegami, lub 3  z wszystkimi półbiegami. Po dłuższej pracy w polu nagle wracają wszystkie zakresy. Przy kolejnym odpalaniu ciągnika peonownie zostaje z jedenym z zakresów od jeden do trzy wraz z półbiegami beż możliwości zmiany zakresów. Proszę o pomoc co to może być.  
    • Przez Remarian
      Witam
      Poszukuję schematu elektrycznego klimatyzacji do McCORMICK G Max135. Traktor był rozpoławiany, po złożeniu wszystkiego i nabiciu klimatyzacji niestety klima już nie wystartowała. Pobieżna diagnoza wskazuje na problem z elektryką.
    • Przez Szwagier99
      Witam posiadam Mccormick mtx 135 , 2009r po włączeniu rewersu do tyłu podnośnik podnosi ramiona. Jak to wyłączyć?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj