szymi4512

Dyna 6 - wzbudzony układ hydrauliczny

Polecane posty

szymi4512    1

Witam. skrzynia dyna6 50km/h układ wysokocisnieniowy. W skrócie: olej hydrauliczny osiągał prawie 100st, po zbadaniu ciśnienia na gnieździe diagnostycznym od LSu wybiło 90 bar a powinno być 3 bary, a na gnieździe od pompy wysokiego ciśnienia wybiło 110 bar a powinno być 25 bar (w stanie spoczynku czyli bez włączonego żadnego odbiornika np kierowania, hamulców, podnośnika). Ktoś mi mówił, że może być na którymś układzie "przeciek" i przez to układ LS wyczuwa zapotrzebowanie na olej i pompuje większe ciśnienie. Jak znaleźć ten przeciek? zaślepiać wyjścia sterowania LS od poszczególnego odbiornika? któryś zawór byłby zacięty? Dodam, że pompa wysokociśnieniowa nowa. Wszystko działa jak należy.

 
  •  

Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thomek    51

Ciągnik kupiłeś teraz ?jak nie to czy wcześniej było ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymi4512    1

ciagnik mam od pazdziernika, prawdopodobnie cały czas tak było tylko mało nim pracowałem bo końcówka jesieni i zima to stał


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Tak jak wspomniałeś. Trzeba zaślepiać po kolei odbiorniki. Najprawdopodobniej pod zaworek w króryms podeszło cos. Zacznij od rozdzielaczy, bo te najczęściej sie przycinają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymi4512    1

Nowa pompa bo "serwisant" mówił, że pewnie jest słaba i mieli olej i dlatego go grzeje. Ale nic to nie dało. Pozaślepiałem zegarem przy bloku priorytetowym po kolei węże które odbierają sygnał LS od poszczególnych odbiorników i w żadnym nie było ciśnienia, czyli wychodzi, że układy są szczelne.

Dziwna sprawa bo na prawo od bloków priorytetowych jest taki blok od hamulców z elektrozaworem. I dziwne bo jak podam bezpośrednio prąd z akumulatora przed odpaleniem to ciśnienie nie rośnie i trzyma te 3 bary na gnieździe LSu, ale jak podłączone jest normalnie z wtyczki to powoli rośnie aż do 90bar. Sprawdzałem suwak, cewke, prąd i wszystko jest ok. Później wykręciłem ten elektrozawór i zaślepiłem ten suwak, że nie puszczał ciśnienia i wtedy cały czas elegancko trzyma te 3 bary. Wymieniłem suwak, cewke i nic to nie pomogło.


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Prąd sprawdzałeś żarówką? Nieraz miernik pokaże 12volt, ale natężenie jest zbyt małe. A taka cewka trochę Wat pobiera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thomek    51

To masz skrzynię 50.Tam jest booster hamulców, nabija zawsze ciśnienie w gruszkę.Powinno nabić i nie wzbudzać dalej pompy.Może gdzieś ciśnienie schodzi z tej gruchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymi4512    1

sprawdzane żarówką i miernikiem. cewka sie dosyć mocno nagrzewa właśnie.

Tak skrzynia 50. To jest ta grucha po prawej stronie skrzyni przy tym bloku hamulcow taka dosyc duza? Bo pod kabiną są 2 gruchy ale wydaje mi się, że to ob miekkiej osi


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Japierdolim
      Witam. Jestem nowy na forum. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Massey 4235 1997r i zauważyłem problem z deska rozdzielczą a właściwie to z kontrolkami , wskaźnikiem paliwa i obrotomierzem. Wszystkie kontrolki zapalają się podczas pierwszego odpalania ciągnika, wskaźnik paliwa itd, obrotomierz wskazuje err. Wszystko działa do czasu zgaszenia ciągnika, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownym nagle przestają działać dosłownie wszystko (ciemność na desce rozdzielczej). Proszę o jakieś porady od czego zacząć.
    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj