Polecane posty

szymi4512    1

Witam. skrzynia dyna6 50km/h układ wysokocisnieniowy. W skrócie: olej hydrauliczny osiągał prawie 100st, po zbadaniu ciśnienia na gnieździe diagnostycznym od LSu wybiło 90 bar a powinno być 3 bary, a na gnieździe od pompy wysokiego ciśnienia wybiło 110 bar a powinno być 25 bar (w stanie spoczynku czyli bez włączonego żadnego odbiornika np kierowania, hamulców, podnośnika). Ktoś mi mówił, że może być na którymś układzie "przeciek" i przez to układ LS wyczuwa zapotrzebowanie na olej i pompuje większe ciśnienie. Jak znaleźć ten przeciek? zaślepiać wyjścia sterowania LS od poszczególnego odbiornika? któryś zawór byłby zacięty? Dodam, że pompa wysokociśnieniowa nowa. Wszystko działa jak należy.

 
  •  

Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thomek    30

Ciągnik kupiłeś teraz ?jak nie to czy wcześniej było ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymi4512    1

ciagnik mam od pazdziernika, prawdopodobnie cały czas tak było tylko mało nim pracowałem bo końcówka jesieni i zima to stał


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rowan    202

Tak jak wspomniałeś. Trzeba zaślepiać po kolei odbiorniki. Najprawdopodobniej pod zaworek w króryms podeszło cos. Zacznij od rozdzielaczy, bo te najczęściej sie przycinają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymi4512    1

Nowa pompa bo "serwisant" mówił, że pewnie jest słaba i mieli olej i dlatego go grzeje. Ale nic to nie dało. Pozaślepiałem zegarem przy bloku priorytetowym po kolei węże które odbierają sygnał LS od poszczególnych odbiorników i w żadnym nie było ciśnienia, czyli wychodzi, że układy są szczelne.

Dziwna sprawa bo na prawo od bloków priorytetowych jest taki blok od hamulców z elektrozaworem. I dziwne bo jak podam bezpośrednio prąd z akumulatora przed odpaleniem to ciśnienie nie rośnie i trzyma te 3 bary na gnieździe LSu, ale jak podłączone jest normalnie z wtyczki to powoli rośnie aż do 90bar. Sprawdzałem suwak, cewke, prąd i wszystko jest ok. Później wykręciłem ten elektrozawór i zaślepiłem ten suwak, że nie puszczał ciśnienia i wtedy cały czas elegancko trzyma te 3 bary. Wymieniłem suwak, cewke i nic to nie pomogło.


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    85

Prąd sprawdzałeś żarówką? Nieraz miernik pokaże 12volt, ale natężenie jest zbyt małe. A taka cewka trochę Wat pobiera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thomek    30

To masz skrzynię 50.Tam jest booster hamulców, nabija zawsze ciśnienie w gruszkę.Powinno nabić i nie wzbudzać dalej pompy.Może gdzieś ciśnienie schodzi z tej gruchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymi4512    1

sprawdzane żarówką i miernikiem. cewka sie dosyć mocno nagrzewa właśnie.

Tak skrzynia 50. To jest ta grucha po prawej stronie skrzyni przy tym bloku hamulcow taka dosyc duza? Bo pod kabiną są 2 gruchy ale wydaje mi się, że to ob miekkiej osi


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ppiotr
      Czy ktoś wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie doładowania w MF 6465   2005 rok
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez Iwanicki007
      Ma ktoś może książkę do napraw fergusona
    • Przez cancel1988
      Witam,
      znajomy dał nam na testowanie ciągnik MF6480 i jest w nim kilka mankamentów do ogarnięcia. Mechanik obawiał się że przyczyną jest alternator, ale zawieźliśmy go do sprawdzenia i elektryk stwierdził że jest z nim wszystko w porządku. W ciągniku dzieją się następujące rzeczy:
      1.Nie działają światła krótkie z przodu, zapala się tylko oświetlenie kabiny, światła długie już są ok. Światłal STOPu też działają w porządku. Wszystkie bezpieczniki są ok. Jak uruchomię światła długie to w kabinie zaczynają mrugać diody od podnoszenia i opuszczania siłowników (może to jakieś zwarcie, podnośnik w tyn czasie działa normalnie)
      2. W ciągniku raz na jakiś czas zapala się na 2-3 sekundy czerwona dioda od ładowania akumulatora i po chwili gaśnie.
      2. Nie działa konsola halogenów, działa na niej podświetlenie, zegar wyświetla godzinę, ale żaden halogen nie chce się uruchomić.
      3. Po prawej na wysokości konsoli halogenów jest przełącznik w instrukcji nie widziałem do czego służy przełączając go też nic się nie dzieje - to coś co montują standardowo czy to jest robione przez przednich właścicieli ?
      4. W konsoli z bezpiecznikami jest wsuwka z bezpiecznikiem nie była nigdzie podłączona, ale widać że końcówka jest używana i gdzieś to kiedyś było podłączone, kojarzycie do czego to mogło służyć?
      5. Ciągnik ma hydraulicznie wysuwany zaczep polowy, nie mogliśmy wczoraj z tatą dojść jak on działa - ktoś podpowie? doszliśmy tylko do tego jak opuszcza go się na dół i wyciąga bolec  zabezpieczający.
      6. W ciągniku nie działa miękka oś przednia mechanik nam powiedział że zamontowany jest najprawdopodobniej zły sterownik chyba od CASE'a i jest w nim złe oprogramowanie, albo ogółem jest nie zaprogramowany czy bez pomocy jakiś elektromechaników jestem w stanie coś tam ogarnąć , albo jak sensownie to sprawdzić.
      7. Pedał gazu jest mega czuły wystarczy lekkie zadrżenie nogi i ciągnik szarpie, na ręcznym gazie jest o niebo lepiej jeździć. Jakiś sposób na ten pedał gazu? Gaz z przycisku też działa elegancko.
       
      Na dzień dzisiejszy oramy nim w polu i bez problemu wszystko oprócz wyżej wymienionych elementów działa. Jedziemy 4 skibowym kvernelandem obrotowym i robi się elegancko.

      Znajomy mechanik raczej odradza nam przywiązywania do tego traktora ze względu na mankamenty elektroniki w tych modelach i jej drogie naprawy.
       
      Jakie jest wasze zdanie w temacie?





    • Przez Nowak5425
      Witam, jest jakiś sposób żeby naprawić ten wyświetlacz obrotów WOM ? Działa jak widać na załączonym filmiku. Są jakby wypalone części cyfr 
      VID_20230905_190020(0)(0).mp4
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj