John Deere 2040 podnośnik i wspomaganie
Przez
Wiesiujohny, w John Deere 4x60 i starsze
-
Podobna zawartość
-
Przez Mariusz2130
Witam posiadam jelonka 2130 z hydraulicznym przednim napedem, poszukuje mechanika/elektryka aby podłaczyl prawidłowo instalacje od zalacznia przodu, poniewaz czytałem ze przedni naped w nich powinien normalnie załaczac kola ciagnac do przodu jak i do tyłu. U mnie włacza sie tylko do przodu. I jeszcze jedno pytanie przy przednich kolach sa zawory jakies olejowe i z jednego jak włacze przedni naped to wycieka olej, jaka moze byc tego przyczyna.
Dodam ze mieszkam w woj. Opolskim i jak by znalazł sie mechanik co ma pojecie jak dojsc z tym do ładu dobrze bym zapłacil za zrobienie i zwrocił koszty za dojazd i powrot do domu.
Bardzo prosze o pomoc.
-
Przez DarioPolan
Cześć wszystkim.
Na wstępie od razu chciałem zaznaczyć że w póki co w temacie rolnictwa jestem zielony, ale powoli stawiam pierwsze kroki przy pomocy mojego teścia, który prowadzi małe gospodarstwo ze stadem owiec.
Jakimś cudem do tej pory działał na starym ursusie c-328, który był jego oczkiem w głowie i w zasadzie do tej pory z zamkniętymi oczami potrafi nim wszędzie wjechać i wszystko zrobić. Jednak stres przed awarią spowodował zakup nowego sprzętu i padło na jelonka.
Jak się domyślacie przeskok dla teścia jest przeogromny, aż nawet mam wrażenie że boi się nowego sprzętu tak bardzo, że nadal co może robi starym ciągnikiem.
Chciałbym mu pomóc, zwłaszcza że już miałem okazję jd jeździć i ładować baloty, co nie ukrywam już mi się spodobało 😉 Niestety kompletnie nie znam się na aspektach technicznych. Póki co kupiłem i zamontowałem siłowniki tylnej szyby bo starych nie było wcale.
Kilka pytań mam.
1. Pokrętło w podłodze zaraz obok siedzenia co oznacza? (W lewo zając w prawo "0")
2. Pokrętło przy hydraulice do czego służy? Bo dwie dźwignie do tura, trzecia do tylnego podnośnika i jest jeszcze jakieś pokrętło i podczas kręcenia zmienia się tylko taka podziałka pomiędzy "0" a "9".