krzys111

Drążek poprzeczny ursus 4514

Polecane posty

krzys111    101

Chciałem ustawić zbieżność w swoim ursusie 4514, odkręciłem kontry i nie mogę obrócić drążkiem bo jest wygięty w kształcie litery C i na dole zapiera się o wał napędowy i na górze też się zapiera. Czy jest oryginalny czy poprzedni wlasciciel coś przerobił.

EB991F21-B1F4-450B-B4EE-7723CE22E085.jpeg

17BC3EEE-5CBA-488E-B193-C40E42AF3F6C.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys111    101
7 godzin temu, akmaly napisał:

Oryginalny, musisz wypiąć sworzeń 

Masz na myśli końcówkę drążka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

Duża rozbieżność jest?

Nie ma luzów na zwrotnicach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys111    101
56 minut temu, PRIMO napisał:

Duża rozbieżność jest?

Nie ma luzów na zwrotnicach?

Nie ma luzów, jest zbieżny, ok 3 cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    162

Z napędem to chyba powinna być rozbieżność a nie zbieżność, jakby ten drążek naprostować to może było by dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ratatik    0

Może to oznaczać, że poprzedni właściciel dokonał modyfikacji lub został uszkodzony w trakcie użytkowania. Aby określić, czy drążek jest oryginalny, warto skonsultować się z ekspertem albo porównać z oryginalnymi drążkami dostępnymi na rynku. Uszkodzenie drążka może uniemożliwić poprawne ustawienie zbieżności, dlatego ważne jest, aby to naprawić przed przystąpieniem do regulacji.

 

zdecentralizowane finanse

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046
29 minut temu, raven18 napisał:

Z napędem to chyba powinna być rozbieżność a nie zbieżność, jakby ten drążek naprostować to może było by dobrze 

 

7 minut temu, ratatik napisał:

Może to oznaczać, że poprzedni właściciel dokonał modyfikacji lub został uszkodzony w trakcie użytkowania. Aby określić, czy drążek jest oryginalny, warto skonsultować się z ekspertem albo porównać z oryginalnymi drążkami dostępnymi na rynku. Uszkodzenie drążka może uniemożliwić poprawne ustawienie zbieżności, dlatego ważne jest, aby to naprawić przed przystąpieniem do regulacji.

 

zdecentralizowane finanse

Ej eksperty to jest oryginalny drążek poprzeczny. 

1 godzinę temu, krzys111 napisał:

Nie ma luzów, jest zbieżny, ok 3 cm

Wypnij z jednej strony drążek i wykręć końcówkę i odetnij jakiś centymetr gwintu i wkręć ponownie tak aby była dobrze zbieżność ustawiona. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys111    101

Drążek jest oryginalny, ustawiłem sam zbieżność i przed chwilą byłem na przeglądzie to gość mi sprawdził zbieżność i jest idealnie jak w osobowce 0,5 rozbieżny ( cokolwiek to oznacza) i nie ruszać. Poczułem różnicę jak tylko wjechałem na asfalt . 
Dzieki wszystkim😀👍

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys111
      Witam. Mam pytanie, czy wymieniał ktoś uszczelnienia w siłowniki wspomagania w 4514? Wymieniałem już uszczelnienia ale słyszałem od jednego fachowca że w tym siłowniku jest jedno uszczelnienie które w „ domowych warunkach” ciężko wymienić. 
      Musze coś zrobić, bo aby jechać prosto muszę ciągle kierownicą kręcić. Dzięki
    • Przez krzys111
      Witam wszystkich. W moim ursusie 4514 często odkręca mi się nakrętka wałka przedniego napędu. Mam pytanie czy przed tą nakrętką jest jakaś podkładka u mnie od początku podkładki nie było, jest tylko sama nakrętka.
    • Przez thesykacz
      Witam zrobił się duży luz w układzie kierowniczym. Zanim dojdzie reakcja do drążków kierowniczych jest spory luz koła kidrownicy. Jak skasować taki luz? 
    • Przez krzys111
      W moim 4514 aby jechać prosto muszę ciągle wykonywać małe ruchy kierownicą, płyn w orbitrolu jest, nigdzie nie ma luzów co może być przyczyną? . Dodam jeszcze że przy jeździe kilka kilometrów ciągle, położenie kierownicy zmieni się o ok. pół obrotu i przy ostrym skręcaniu z małą prędkością słychać syczenie. Proszę o pomoc o co chodzi czy to tak ma być? To mój pierwszy traktor z orbitrolem. Dzięki
    • Przez bialy2005
      Witam kolegów. Mam ochotę przerobić w 3512 układ na hydroststyk bo kolumna sie rozsypała i koszt naprawy to minimum 500-600zł a zapewni i tak będzie lipa po zrobieniu. Ogólnie sprawa prosta orbitrol, pompa, siłownik troche przewodów, ale jest problem z drązkami kierowniczymi. Co i jak zrobić żeby połączyć przednie koła tak jak jest np w zetorach czy chyba c 360 ??
       
      Może ktoś juz robił taki nr w 3512 lun MF 255 i może mi podesłać fotki lub podpowiedzieć jak to najlepiej rozwiązać. Dodam że ciągnik ma założonego tura z rama pod silnikiem.
       
      Powód Edycji: literówki, edytowane przezNikita_Bennet
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj