ursusikc330m

Słabe hamulce w c 360

Polecane posty

Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Okładziny były myte benzyną i dokładnie wytarte, mierzyłem nowe i stare to między starymi a nowymi było około 4 mm różnicy może to przez to słabo hamuje?Czyżby aż te 4 mm robiły tak wielką różnicę?

Edytowano przez ursusikc330m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak. 4 mm to dużo. Przy tej robocie te 300 zł na szczęki to już było nic. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianek20    2004

A przez pompkę nie łapie powietrza? Ja kiedyś tak spaliłem hamulce nowe. Gość mi zrobił a nie wymienił pompek i po zabiegu. Teraz ludzie zakładają dwie krótkie pompki . 

A pedał powinien być wysoko. 

Jak robił remont to widział czy olej idzie na okładziny czy nie . Więc musimy założyć że okładziny są ok. Może szczęki za słabo się rozchodza ? Ale to raczej nie możliwe. Odpowietrz aż pedał będzie brał od góry. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz odpowietrzałem i pedał robi się twardy dopiero pod końcem i wtedy zaczyna hamować ale słabo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam ten sam problem. Było ok aż pękł lewy przewód. Musiałem odkręcić całą podstawę od pedałów bo się zapiekły. Po złożeniu lewą stronę zrobiłem w 5 minut. Prawą przelałem całą butelkę płynu, leci odpowietrznikiem bez powietrza, słyszę jak szczęki pukają o bęben a nie mogę zrobić ciśnienia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    433
10 godzin temu, ursusikc330m napisał:

Pedał dopiero pod końcem bierze 

Jak cylinderek ma duży skok, to i pompka późno bierze.

 

2 godziny temu, jaco512 napisał:

Kup trójnik do hamulców i podłącz pod lewą pompkę np. https://allegro.pl/oferta/trojnik-przewodu-hamulca-m12x1-stozki-wypukle-df-8888713316

Jak zabraknie wydajności jednej pompki dla 2 cylinderków, to odda kolega pieniądze za ewentualnie spowodowany wypadek?

 

7 godzin temu, Damianek20 napisał:

Teraz ludzie zakładają dwie krótkie pompki . 

Nie bez powodu fabryka nie wypuszczała na 2 krótkich pompkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2327

głównym powodem dwóch pompek jest możliwość rozlaczenia chamulcow


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)
24 minuty temu, Alchemik napisał:

Nie bez powodu fabryka nie wypuszczała na 2 krótkich pompkach.

4011 miał jedną pompkę i rozdzielacz. Chyba jak jest na jednej pompce to pominien być taki wyrównywacz prawda? Tylko ten opis z c 360 trochę nie pasuje 

Screenshot_20230501_203341_Google.jpg

Edytowano przez TomaszStach
Nowa myśl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może być tak że jak okładziny są już trochę podjechane to cylinderek się dalej wysuwa i dlatego słabo hamuje??

To może być tak że jak okładziny są już trochę podjechane to cylinderek się dalej wysuwa i dlatego słabo hamuje??

To może być tak że jak okładziny są już trochę podjechane i cylinderek musi się więcej wysunąć to dlatego słabo hamuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianek20    2004
1 godzinę temu, Alchemik napisał:

Jak cylinderek ma duży skok, to i pompka późno bierze.

 

Jak zabraknie wydajności jednej pompki dla 2 cylinderków, to odda kolega pieniądze za ewentualnie spowodowany wypadek?

 

Nie bez powodu fabryka nie wypuszczała na 2 krótkich pompkach.

Z tym to bym dyskutował o rozwiązaniach inżynierów w ursusie c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    104
15 godzin temu, Alchemik napisał:

Jak cylinderek ma duży skok, to i pompka późno bierze.

 

Jak zabraknie wydajności jednej pompki dla 2 cylinderków, to odda kolega pieniądze za ewentualnie spowodowany wypadek?

 

Nie bez powodu fabryka nie wypuszczała na 2 krótkich pompkach.

Akurat byly rowniez uklady na dwoch krotkich pompkach i z zewnetrznym wyrownywaczem.

A Ursus 4011 ze swoja jedna krotka pompka ma najlepsze, najmocniejsze i najmniej awaryjne hamulce z calej serii.

 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    433

Tylko większość robiąc układ na 2 krótkich pompkach nie zakładają wyrównywacza zewnętrznego. 

A później ma  problem z równym hamowaniem 2 hamulcami. 

Kompletny układ od 4011 z zaworem rozdzielającym też nie jest super bezawaryjny, a bez zaworu tak jak jeden kolega proponowal trójnik, mamy upośledzony układ bez możliwości osobnego hamowania kołami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Perkins1992
      Mam problem z hamulcami w ursusie 360. Przed remontem działało tylko prawe koło, w lewym kole był wymieniany cylinderek, wymieniłem jeszcze obydwie pompki. Jak go poskładałem to wszystko działało jak przed remontem. :angry: Co tu zrobic????????
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj