KubaT25

T25 Grzeje się po remoncie

Polecane posty

KubaT25    0

Witam wszystkich mam problem odnosnie t25 silnik robiony na zime obecnie ma zrobione 27 mth od remontu i jest problem ze ciągnik na wolnych obrotach kopci na niebiseko zapłon ustawiony wszystko okej na wolnych cisnienie ma 4.5 do 5 na ciepłym 1 1.5 i jak mu dam gazu to cisnienie podnosi się do około 3 3.5 dosć szybko sie nagrzewa . krok po kroku opisze przebieg napraw wal szlifowany rozrzad ustawiony na znaki nowe tloki cylindry pierscienie firmy zdvidgatel nowe głowice klawiatury . w dodatku żeby było ciekawie puka w filtr powietrza jakby zawory były zle ustawione ale ustawiałem wszystkie po 0.30 potem 0.25 i efekt ten sam co robić gdzie szukać przyczyny pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

kręć wałem i sprawdzaj  ruch zaworów , prawdopodobnie znaki są źle , to samo z wtryskiem , 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merkor    0

Największy błędem w tym remoncie było kupno nowych głowic które są gówno warte, jak masz jeszcze stare oryginalne to oddaj do regeneracji. Ale przed tym zdejmij pokrywy zaworów, odpal go i zobacz czy masz smarowanie na klawiaturach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KubaT25    0

starą głowiice jedną mam pękniętą w miejscu szpilki słyszałem ze te nowe gubią spręzanie albo kupie jedną starą do regeneracji albo jak sie uda wyspawać to moja pojdzie ogólnie on pali na dotyk pochodze i pyk pali a macie jakiś sposób na uszczelnienie miedzy cylindrem a blokiem podkladka wlozona i widac jak po jakiś 2 mth leci stamtąd olej na smar nic nie daje jak to rozwiązać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj