Skocz do zawartości

T25 Grzeje się po remoncie


KubaT25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem odnosnie t25 silnik robiony na zime obecnie ma zrobione 27 mth od remontu i jest problem ze ciągnik na wolnych obrotach kopci na niebiseko zapłon ustawiony wszystko okej na wolnych cisnienie ma 4.5 do 5 na ciepłym 1 1.5 i jak mu dam gazu to cisnienie podnosi się do około 3 3.5 dosć szybko sie nagrzewa . krok po kroku opisze przebieg napraw wal szlifowany rozrzad ustawiony na znaki nowe tloki cylindry pierscienie firmy zdvidgatel nowe głowice klawiatury . w dodatku żeby było ciekawie puka w filtr powietrza jakby zawory były zle ustawione ale ustawiałem wszystkie po 0.30 potem 0.25 i efekt ten sam co robić gdzie szukać przyczyny pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

starą głowiice jedną mam pękniętą w miejscu szpilki słyszałem ze te nowe gubią spręzanie albo kupie jedną starą do regeneracji albo jak sie uda wyspawać to moja pojdzie ogólnie on pali na dotyk pochodze i pyk pali a macie jakiś sposób na uszczelnienie miedzy cylindrem a blokiem podkladka wlozona i widac jak po jakiś 2 mth leci stamtąd olej na smar nic nie daje jak to rozwiązać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
    • Przez ari321
      Witam mam tak problem w swoim t-25 otóż niedawno w tym tygodniu woziłem swoją 2 pompę paliwową do regeneracji wszystko ok jest pompa i wtryski gościu też ustawił odpaliłem i dzisiaj woziłem obornik przyczepką i odpalam t-25 i jak dodam troszkę gazu tak żeby równo chodził to jest ok i jak się jedzie tez jak się daje mało gazu to jest ok tak żeby równo chodził ale jak przygazuje go prawie na maxa i jak jadę to się zapowietrza tak jakby łapał powietrze tak jakby było mało paliwa zbiorniku a zawsze łapał powietrze jak było 5-6 litrów a sprawdzałem jest 13 litrów wcześniej tak nigdy nie było i co się z wladkiem dzieje??? dodam ze jego rok produkcji to 1979
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez mufa15
      Witam, jak podłączyć świecę żarową razem z kontrolką, mógłby ktoś wrzucić zdjęcie podłączenia u siebie jak ma?.

    • Przez maxxxior
      Cześć Panowie. Sprawa wygląda następująco. Ojciec podjął się rozebrania bloku silnika w celu wymiany cylindró, tłoków, wału, panewek itd. Ogólnie chce zrobić generalny remont. Ja się na tym tak średnio znam, ale chcę żebym mu pomógł. Pierwsza sprawa to czy te zestawy naprawcze po 2tyś zł na allegro są dobre? Ciągnik nie będzie jakoś dużo użytkowany, raczej sporadycznie. Do pomocy i złożenia tego wszystkiego ma przyjechać wujek który kiedyś remontował takie silniki. Na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego zestawu naprawczego i czy sama naprawa jest bardzo trudna? A może macie do polecenia jakiegoś mechanika w okolicach Skierniewic który by przyjechał pomóc to złożyć, albo najpierw przyjechał obejrzeć, coś podpowiedzieć itd? Oczywiście odpłatnie. Z tego co wiem to ojciec nie zamierza planować głowicy ani nic. Jak ostatnio u niego byłem to ciągnik był rozjechany, cylindry tłoki i wszystko zdjęte ale cały słupek silnika z wałem korbowym i zębatkami jeszcze był w całości. Ja mu mówiłem że Ja bym nie ruszał tego wału, tylko wymienił cylindry, tłoki pierścienie ( bo to o to głównie chodziło bo były zapieczone pierścienie na jednym tłoku). 
      Jak dzwoniłem do lokalnego sklepu rolniczego to powiedzieli mi za "oryginalny" wał 1650zł  

      Będę wdzięczny za każde sugestie, porady, informacje. 
      Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v