Skocz do zawartości

Mf 8110 zatrzymuje się podczas jazdy, gwałtownie ruszę kierownicą to samo zatrzymuje się


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z massey ferguson 8110. Zaorałem 25ha wszystko git pojechałem siać zasialem 5ha i problem pojawił się, że traktor się zatrzymuje jadę i coś mu odbije i zatrzymuje się w miejscu zgasze odpalę i jest normalnie na chwile za jakiś czas to samo. Ruszę gwałtowanie kierownicą ciągnik staje, ruszę rewersem przód tył i jest normalnie na chwile, Co to może być ? Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nowak5425
      Witam. Poszukuję posiadaczy Mf-a 5475, mam kilka pytań, chodzi mi głównie o modele w roczniku 2010 i w górę.
      Jakie silniki były w tych ciągnikach, Perkins, Sisu ?
      Co z awaryjnością tego modelu ?
      Słyszałem już nie od jednej osoby, że jeśli chodzi o silnik z układem zasilającym Common Rail, po ~ 2000 mth zaczynają się kosztowne naprawy (~20 tyś PLN ). Konkretnie wymiana / regeneracja wtryskiwaczy i to samo z pompą wtryskową ? Posiadacze tego modelu w Common Railu, potwierdzacie to ? Co więcej powiecie na temat tego ciągnika ?
    • Przez Przemek2175
      Witam. Chciałem zapytać jak zdemontować pompę w MF 6255? Jakieś znaki zrobić? Blokady ? Ciągnik nie ma mocy. Membrana na pompie wymieniona , turbina sprawdzona i mocy dalej brak
    • Przez michaalk
      Jaki olej silnikowy i hydrauliczny do mf6290 1999r? 
      Od czego są przyciski na drugim i trzecim zdjęciu?
       



    • Przez slajders25
      Witam. Rozgląda się za ciągnikiem tak z 140-150km. Interesuje mnie MF6480. Pytanie do użytkowników o awaryjność. Pełno w necie jest opinii że silnik perkinsa to gie... i że tylko sisu. Że wtryskiwacze padają, pompy paliwa, tylny podnośnik słaby itp. Mnie wszystko to dziwi bo mam obecnie 6180 z 96r i ten ciągnik jest naprawdę zajeb... Ma swoje wady ale służy mi od 1500 motogodzin i złego słowa o nim nie powiem. Wymieniłem w nim chłodnicę, pompę wody, uszczelniłem chłodniczkę i naprawiłem sterownik. Moim zdaniem to normalne rzeczy. Silnik igła. Choć to stary ciągnik to nawet przy ciężkiej pracy nie dymi. A silnik w 6480 jest przecież ten sam tylko dodano interkuler. Tak samo jak skrzynia dyna4 i tylny podnośnik. Nie zmieniałbym 6180 gdyby nie to że ma za lekki przód i ciut za mało mocy jak na moje maszyny.
      I teraz jak to jest naprawdę z tą awaryjnością. I jeszcze jak się wam sprawuje amortyzacja osi i kabiny bo z tym nie miałem doczynienia.
       
       
       
    • Przez masseyek6280
      Mam problem z mf 6280, ciągnik nie ma takiej mocy jak powinien, najprawdopodobniej to wina pompy wtryskowej. Czytałem o tej membranie w pompie wtryskowej która steruje dawką paliwa w zależności od ciśnienia doładowania, chciałbym na początku to sprawdzić niż oddawać pompę do kogokolwiek skoro możliwe że sam to naprawię w miarę szybko. Problemem jest tylko lokalizacja jej, jest ktoś kto byłby w stanie wysłać mi zdj pompy i zaznaczyć gdzie membrana się znajduje? Będę wdzięczny 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v