ceston

Ursus 1224 grzeje sie

Polecane posty

ceston    35

A na zaś gdyby to była uszczelka pod głowicą to w jakich kosztach teraz są takie remonty. Pytam bo chciałbym mieć jakieś rozeznanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4111

Jak w chłodnicy potrafiło płyn zagotować, to tam może być nie tylko uszczelka, ale oringi na cylindrach, łącznie po pękniętą głowicę.

7 godzin temu, ceston napisał:

Sprzedający raczej nie wiedział o tym bo telefony odbiera normalnie gada. nawet sam oddzwania się dowiedzieć co i jak

W bajki już dawno przestałem wierzyć. Sprzedającym pamięć wraca jak sprzedadzą klamota i spotkają się z sąsiadem.

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4111

Co to za silnik że głowica dzielona w 6 -tce?

Dnia 15.04.2023 o 08:53, robert1226 napisał:

Ktoś ci tak nakłamał czy ssm wymyśliłeś. Raczej chodzi czy głowica dzielona czy całościową,  a te całościowe były dwa rodzaje napweno bo sam się spotkałem z tym , a nie wiem nie będę bajek pisał bo może było  więcej. 

Wiesz czym się różniły i dlaczego miały różne kanały pozamykane?

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Były różne wersje zależy gdzie szedł na export ciągnik były z głowicami dzielonymi trzy sztuki jedną głowica na dwa tłoki.

Tak aż dokładnie tego niewiem dlaczego ale były napewno conajmniej dwa r różna ilością kanałów wodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4111

Znajdź mi uszczelkę na dwa tłoki do 6-tki. Jest 3 albo 4 rodzaje uszczelek na 6 tłoków, zresztą na 4-kę też, ale pompy wodne i obudowy termostatów z kanałami wodnymi też są różne i to jest przyczyna różnych uszczelek.

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    101
Napisano (edytowany)

Rodzaj uszczelki pod głowicę zależy czy stary czy nowy typ bloku. W 6 cyl stary typ dwa kanały duże od kabiny otwarte, nowy typ wszystkie duże kanały w uszczelce zamknięte. Nie zależnie turbo czy nie, kraj czy export.

Grubość uszczelki zależy od tego ile wystają tłoki nad blok w GMP. Do 0,35 uszczelka 1,2 mm, 0,35 - 0,45 uszczelka 1,5mm

 

Głowice wszędzie były całościowe.

 

Odnoście problemu z tematu, kup test na obecność CO2 w układzie chłodzenia.

Edytowano przez samtech84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceston    35

test robiłem przed wymianą chłodnicy na temperaturze około 80 stopni. Mimo 5 minut testowania kolor się nie zmienił. Nie widzę też żeby oleju przybywało. Wymieniłem chłodnice. sprawdziłem pompę wody i wyjąłem termostat. Wczoraj pół godziny roboty z turem ( wyrywanie gnoju spod stojaka) i temperatura 62 więc wygląda że dobrze. Tylko termostat musiałbym pewnie nowy kupić i wsadzić. Czym grozi jazda bez niego generalnie? Stary termostat. był pęknięty na dwie części więc to mogła być przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    441

I zużywa więcej paliwa. 

Nie wiem jak ten silnik, ale niektóre bez termostatu lubią przegrzać ostatni cylinder.

 

Czyli wychodzi, że wystarczyło termostat wymienić. Przeczyscić chłodnicę, może nawet nie wymieniać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj