Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim. Mam problem z Deutz Fahr Agrotron 4.85 kod silnika BF4M1012EC. Mianowicie mam wrażenie że ciągnik jest słaby. Na 4 biegu "H" podczas jazdy potrafi spadać z obrotów że muszę zredukować. Membrana sprawna w regulatorze obrotów. Ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Jak ściągnę wężyk z przelewu wtrysków na uruchomionym silniku nie leci paliwo. Wężyki są suche. I nie wiem czy tak powinno być czy nie. Wtryski są po regeneracji więc są dobre. Proszę o pomoc

Opublikowano

Pasek wymieniłem ale sprawdzę naciąg może faktycznie się poluzował. Dzięki za podpowiedź peewee1984.

Laval właśnie zamówiłem tester ciśnienia jak sprawdzę i znajdę przyczynę dam znać. Dzięki panowie za podpowiedzi

Opublikowano
Dnia 9.04.2023 o 15:25, Deco1234 napisał:

Pasek wymieniłem ale sprawdzę naciąg może faktycznie się poluzował. Dzięki za podpowiedź peewee1984.

Laval właśnie zamówiłem tester ciśnienia jak sprawdzę i znajdę przyczynę dam znać. Dzięki panowie za podpowiedzi

Witam i jak kolego udało się coś naprawić bo mam ten sam problem 

U mnie jest to że nie ma też mocy po górkę samym ciągnikiem.Wymienione zostało pompka zasilająca od paliwa zrobione wtryski zawory ustawione turbina sprawdzona mebrana jest cała więc co to może być za przyczyna czego się czepiać? Doradzi ktoś co szukać jeszcze 

Opublikowano
Dnia 23.06.2023 o 07:56, sybiuszek24 napisał:

Witam i jak kolego udało się coś naprawić bo mam ten sam problem 

U mnie jest to że nie ma też mocy po górkę samym ciągnikiem.Wymienione zostało pompka zasilająca od paliwa zrobione wtryski zawory ustawione turbina sprawdzona mebrana jest cała więc co to może być za przyczyna czego się czepiać? Doradzi ktoś co szukać jeszcze 

Cześć Kolego. A jak się sprawdza podczas pracy w polu brakuje mu mocy??? Np podczas orki. Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falująte obroty???. Dzwoniłem w tej sprawie do kolegi z serwisu Deutz. I mi powiedział żebym sobie sprawdził czy podczas prac polowych jest słaby jeżeli nie to żebym dał sobie święty spokój. Ja przesiadłem się z c360 i też myślałem że wbije czwórkę na najwyższym półbiegu i to będzie rwało niestety jak mi powiedział to jest szybka skrzynią opory toczenia olej a silnik ma tylko 80 kM i go poprostu brakuje. Ja narazie dałem sobie spokój sprawdzę go w polu.

Ale sprawdź sobie kolego czy go przypadkiem hamulce nie trzymają, sprawdz jeszcze ta rurkę co idzie do membrany a dokładnie podkładki u mnie miałem tam nieszczelność.

Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falują te obroty bo to może świadczyć o uszkodzonym regulatorze. Ja nawiązałem kontakt telefoniczny z firmą która regeneruje takie regulatory https://www.bthfast.pl

Opublikowano
Dnia 29.06.2023 o 06:01, Deco1234 napisał:

Cześć Kolego. A jak się sprawdza podczas pracy w polu brakuje mu mocy??? Np podczas orki. Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falująte obroty???. Dzwoniłem w tej sprawie do kolegi z serwisu Deutz. I mi powiedział żebym sobie sprawdził czy podczas prac polowych jest słaby jeżeli nie to żebym dał sobie święty spokój. Ja przesiadłem się z c360 i też myślałem że wbije czwórkę na najwyższym półbiegu i to będzie rwało niestety jak mi powiedział to jest szybka skrzynią opory toczenia olej a silnik ma tylko 80 kM i go poprostu brakuje. Ja narazie dałem sobie spokój sprawdzę go w polu.

Ale sprawdź sobie kolego czy go przypadkiem hamulce nie trzymają, sprawdz jeszcze ta rurkę co idzie do membrany a dokładnie podkładki u mnie miałem tam nieszczelność.

Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falują te obroty bo to może świadczyć o uszkodzonym regulatorze. Ja nawiązałem kontakt telefoniczny z firmą która regeneruje takie regulatory https://www.bthfast.pl

Dzięki bardzo za odpowiedź już zrobiona maszyną kilka rzeczy się złożyło na raz : wtryski,pompka zasilająca , zaworek zwrotny , mębrana oraz zawory zostały ustawione 

W polu się okaże za niedługo ale w transporcie już widzę różnicę .A ten regulator wykręcałeś dużo roboty jest ?

 

Opublikowano

Ja u siebie też miałem taki problem tylko że w 165 mk3, a winny okazał się odstojnik paliwa, ten metalowy (też pompkę zmieniałem itp), czyszczenie nic nie dało, dopiero po wymianie na nowy problemy ustały. Polecam spróbować popracować na "krótko", czyli baniaczek z paliwem bezpośrednio pod filtr paliwa, z pominięciem baku i odstojnika, i zobaczyć czy będzie dalej tak samo.

Opublikowano

20 zaworków zwrotnych tam nie ma. Jest jeden. A o pomiarze ciśnienia paliwa pisałem m

Dnia 22.07.2024 o 13:25, Deco1234 napisał:

Cześć kolego który zaworek zwrotny wymieniłeś bo ja dalej walczę z brakiem mocy

 

Opublikowano

Jutro ma mi przyjść pompa paliwa Wymienię i zobaczę ale mam jeszcze jedno pytanie jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN.

Opublikowano

Więc tak Panowie. Dalej walczę z Agrotron 85 MK1 sił. BF4M1012EC. z brakiem mocy. W ciągniku zostało wymienione: pompa paliwa napędzana paskiem, wtryski po regeneracji, regulator obrotów HEINZMANN wyregulowany przez firmę BTHFast, zaworek paliwowy wymieniony filtr nowy. Ciągnik pali od strzała ale nie ma mocy, nie kopci. Jadę na półbiegu "M" na czwórce i traktor pod górkę mi słabnie brak mocy. Co może być jeszcze Panowie pomocy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

    • Przez velFoka
      Panowie czy ktoś robił zabieg wymiany sterownika silnika? Mój sterownik z tego co zrozumiałem jest na kości pamięci 16 bodajże że coś blokuje go do wgrania zwiększenia mocy. Zastanawiam się nad wymianą sterownika ale nie wiem czy to zadziała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v