Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie dla uwodzicieli

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Cichy007    0

A tam takie gadanie ze sie nie podobasz... . Ja Karolinie tez sie nie podobalem a jestesmy razem i to bardzo szczesliwi:) ale to długa historia... Ale tak naprawde to chlopakidziewczyny trzeba zabierac na lono natury tam to dopiero sie dzieje:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

a ja nie mialem problemu bo sie spodobalem mojej dziewczyie jeszcze jak jej nie znalem .... B)

 

a co do Ciebie to mysle narazie musisz z nia jak najwiecej gadac ale bez przesady zebys sie ine nazucal bo wtedy klapa a to z czasem przyjdzie badz cierpliwy B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mantas    0

Chłopaki co zrobić? JEstem z dziewczyną, jest nam ze sobą bardzo dobrze;), ale do mnie chce kręcić inna dziewczyna, ja nie chce, i moja mówila że wydrapie jej oczy B) robic coś czy olać ją??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Ty się jeszcze pytasz? Skoro jesteś z dziewczyna i jest wam razem dobrze, to po jakiego grzyba kręcić z inna? Olej tamtą pannę i pielęgnuj twój dotychczasowy związek B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexion430    0

No panowie Wy tu o dziewczynach to ja się już mogę pochwalić iż zostanę młodym Tatusiem na rozpoczęcie nowego roku się dowiedziałem i to mam jak w banku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303
a może lepiej "uprawiać dwa pola" niż jedno.

zobacz która lepsza i tyle

 

A raczej 2 rośliny na jednym polu ale nie polecam bo nic nie wyrośnie. Ja mam problem, taka jedna się mnie uczepiła ona taka niby wszystko jajca se robi i ona napsiala że mnie kocha ja w smiech przed kompem ale to nie był żart i nie wiem jak to teraz odkręcić bo ona mi sie wcale nie podoba ona juz by chciała ze mną gdzies w kabinie hmm hmm ale ja wole inną Pauline nie tą, ja do niej nic nie czuje bo sobie nie wyobrazam iść z nia gdzieś, z tą której nie kocham za ręke a mijał bym tą co się zakochałem ,nie wiem co mam z ta babą zrobić, bo normalnie od kompa mnie nie odpuszcza, nawet w LS pograć nie idzie jak już zaczne pisać to na niewidoku dzis siedziałem ale napisala wiem ze tam jestes, bo na naszej klasie byłem akurat i to taka robota ;) Niby jaja a zrobiło się poważnie, ale znowu ona jest we mnie po uszy zabujana co on aby dla mnie nie zrobila ale jakoś jestem zniesmaczony, po prostu ona mi nie pasuje, musi być dwóch Jeden drugiemu pasuje i drugi pierwszemu B)

Lexion ile ty masz lat ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

najlepiej to powiedz jej ze jej nie kochasz zawsze to lepsze niz sie ukrywanie a pozniej bedzie jeszcze gorzej wiec lepiej teraz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

Chłopaki ja szczerze mówiac to nie rozumiem jak dziewczyna ktora Cie (no danego osobnika:D) nie zna bo przeciez wyglad i gg to nie wszystko pisze kocham cie dlamnie to sie robi smieszne jak Ci ludzie po 14-16lat po jednym spotkaniu mowia kocham. Bo przeciez jak mozna kogos kochac jak sie tej osoby nie zna . A co wy o tym sadzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

No wiesz to zalezy jak ta kwestie rozpatrzyc. Moja dziewczyna ma niecale 15lat i nie zamienilbym jej na zadna 18. Ale to zalezy od czlowieka. A co sie musialem nastarac zeby teraz bylo jak jest;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6
Chłopaki ja szczerze mówiac to nie rozumiem jak dziewczyna ktora Cie (no danego osobnika:D) nie zna bo przeciez wyglad i gg to nie wszystko pisze kocham cie dlamnie to sie robi smieszne jak Ci ludzie po 14-16lat po jednym spotkaniu mowia kocham. Bo przeciez jak mozna kogos kochac jak sie tej osoby nie zna . A co wy o tym sadzicie?

 

 

Hehe przez takie gadanie te słowa tracą to co powinny "nieść".

Ja myśle że pokochać można kogoś dopiero jak sie go pozna i to też nie po tygodniu znajomości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8
No wiesz to zalezy jak ta kwestie rozpatrzyc. Moja dziewczyna ma niecale 15lat i nie zamienilbym jej na zadna 18. Ale to zalezy od czlowieka. A co sie musialem nastarac zeby teraz bylo jak jest;p

ło kolego to jeszcze prokurator hehe żart ;) a ta k naprawdę z tego co zaobserwowałem niektóre 15 maja lepiej poukładane w głowach niż niektóre 18 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

masz rację @cichy007.nie rozumiem jak od 1 wejrzenia można się zakochać.myślę że zakochać to się można dopiero gdy dobrze się pozna daną osobę.a jeżeli ma się 15 lat to moim zdaniem te miłości są takie szaleńcze i krótkotrwałe.chociaż nie we wszystkich przypadkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexion430    0
najlepiej to powiedz jej ze jej nie kochasz zawsze to lepsze niz sie ukrywanie a pozniej bedzie jeszcze gorzej wiec lepiej teraz ;)

 

 

Tu nie chodzi z jej nie kocham i jakieś ukrywanie bo już cała wiocha tra bi o tym więc wiesz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Ale jeżeli już się zakochasz to tracisz tą śmiałość , przez co trudniej z nią rozmawiać , wiem coś o tym . Ja się zakochałem i jakoś dziwnie się czuję gdy z nią gadam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomash    7

dokładnie.. tak sie czujesz jakby ci mowe odjeło.

a najgorsze jest to ze np przez tel lub sms czy gg to pełno tematów do rozmowy i wogóle rozstac sie nie idzie a jak w realu ją zobaczysz to nawet nie wiesz o czym gadac.. i potem to wyglada jak wygląda... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1

Pamiętam kiedyś jeszcze jak były granice to staliśmy z ojcem na urzędzie i ojciec poszedł papiery załatwiać a ja se siedziałem w kabinie..no i obok niedaleko stał gościu Volvem ze swoją córką. hehe no i on też poszedł na urząd po papiery a ona została i się przebierała w kabinie, tylko zapomniała przysłonić firanki z boku i ja praktycznie wszystko widziałem bo zasłoniła tylko od przodu i z prawej strony a ja od lewej stałem i całą akcje oglądałem ;) Wszystkie wdzięki jej obejrzałem dokładnie i jak sie ubrała to chciałem ją trochę wkręcić i podszedłem pod ich auto i tak se chodze. A ona tak mi się przygląda, ja udaję że auto oglądam, coś tam jadła chyba bo za chwilę wyszła jakieś garnki myć, to ja podbijam i mówie, że cześć, fajne auto i tak gadamy i patrze ojciec już z daleka idzie więc mówie do niej , że ide i na odchodne rzuciłem : "Aha, i następnym razem jak się bedziesz przebierać to zasłoń dobrze firanki" hehe, ta się zaczerwieniła ale lekko się uśmiechnęła ja sie odwróciłem i poszedłem do auta, ale byście widzieli jej mine na początku :P Nic nie powiedziała. :) hehe

 

Nie moja wina, że nie potrafi zadbać o to by jej nikt nie widział....a może tego chciała, bo inna to by po tym co powiedziałem wyzwała i tymi garnkami rzuciła :) hehe

Podobało jej sie zapewne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×