Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie dla uwodzicieli

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie


yacenty    565

no mogłbyś się zdziwic - z basha:

 

<matt>dawno mnie tak nikt nie wyśmiał

<robin>co się stało?

<matt>kojarzysz tą szesnastkę co poznałem tydzień temu

<matt>spytałem czy jest dziewicą

<robin>lol

 

i tyle w temacie

różni są ludzie co nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


martina    23

Ma 16 wiec to musi być coś słodkiego ale nie głupiego bo sie obrazi. Jeszcze napisz za ile i jaki ma dziopka gust tak pi razy drzwi. Czyli jak sie ubiera i czy lubi błyskotki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




Zetor5340    1
@zetor5340

Napisze tu bo masz zapchaną skrzynke... Czytałeś moje PW? Bo ciągle czekam na odpowiedź :)

 

Listonosz był jak mnie nie było na AF i jest do odbioru na poczcie a nie chce mi się iść :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

martina    23
A to cie nie było??? Na gg byłaś ;p

 

co do pytań hmmm... masz chłopaka???:)

 

Nie mam chłopaka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7

@zetor5340

Nie masz jaj przeczytać? :) Może zmotywuje to jakoś brakiem reakcji na upomnienia moderatora? 60% by już było :)

 

...i tu masz nawet przykład tego o co prosiłem, ale ustalmy że ten sie nie liczy, gdyż powstał po prośbie :)

 

EOT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach















Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
×