Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie dla uwodzicieli

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yacenty    567

szkoda tylko ze ten film to nie film a prezentacja zdjęć, powiem szczerze wszystko OK tylko nie podobaja mi sie zdjęcia z paryża, bo jakby to powiedzieć? zawiodło mnie to miasto i go nie lubie, mimo tego ze najlepsze kasztany są na placu Pigalle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziemek256    13

:lol: :D:D

Ale fajnie to wszystko połączone :D

 

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji EDIT!

Edytowano przez krolikNH
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1

Wiele osób się podnieca Paryżem i wieżą Eiffla, kiedyś gdy tam pojechałem to się sam przekonałem że..., wieża Eiffla to kupa żelastwa i nic więcej, jedyne co w niej jest ładne to to jak wygląda w nocy oświetlona. Nic poza tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

to byly tylko wakacje i szkola tam. a ze fotki sie znalazly to coz. mi tez paryz sie nie podoba. jeden wielki syf, ale jak jestes na wycieczce to tego niepokaza ci , tylko to co piekne a syf omijaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczygel18    1

troszeczkę podróżowałem po europie ja turysta nie które miejsca były fajne niektóre mniej fajne ale wszędzie jakoś było schludnie itp.... Ale jak wylądowałem na Okęciu i już jechał do domu to gorszej zasyfionej stolicy nie widziałem..... mój rodzimy Płock jest 100% czyściejszy i ładniejszy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    567

eh to ja byłem 3 i 4 lata wczesniej i wrazenie podobne, nie mniej po tej wizycie nabrałem tez swoistego dystansu do arabów i murzynów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

to jak dobrze przygladnoles sie to Paryz wyglada jak EUROPEJSKA AFRYKA. Murzyn przeplatany arabem albo odwrotne arab murzynem.

HEHE i niech ktos powie ze to cudowne miasto. ale oki koniec. podrywamy dalej. :lol: :D

ps.sylwester 08\09 to wygladal tak. 1150aut spalonych tak witali nowy rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    567

mi sie tylko udało oberwać gazem od policji no ale jakoś udało się bez szwanku na zdrowiu wrocic z tej imprezy, nie mniej dym był ostry

teraz człowiek sobie siedzi spokojnie na północy cisza spokój, tylko jednego brakuje, no ale za 3 tygodnie wracam więc...

drżyjcie wrocławskie knajpy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1

Wyobraźcie sobie, że na parkingu pod Paryżem grupa arabów rozłożyła te swoje kocyki centralnie przed naszym autem, szukając kierunku do Mekki po czym zaczęli się namietnie modlić.

 

Czas jechać a weź ich spróbuj pogonić :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    567

na tym pamietnym sylwku byliśmy z kumplami w 6, jak sie zrobił dym to jak sie okazało byłem nablizej centrum i jeszcze po tym jak oberwałem gazem to nie wiedziałem co sie dzieje zbytnio wiec zgubiliśmy sie, a ze na Polach Elizejskich miało być 2 MLN ludu to ...

dopiero po ok 1.5 godz udało sie nam spotkac - ja siedziałem na fontannie a po ulicach biegała ekipa gdzies z 50 osob - moich 5 kumpli i reszta murzynów arabów spiewająca bardzo melodyjną piosenkę - "YacentY, gdzie jesteś łobuzie" - całkiem niezle im to szło :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    567

nie pamietam :lol: takie fajne dziewczyny były obok ze nie patrzyłem zbytnio co się dzieje poza moim horyzontem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104
nie pamietam :lol: takie fajne dziewczyny były obok ze nie patrzyłem zbytnio co się dzieje poza moim horyzontem

moim zdaniem to francuzki to sa paskudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    567

a czy ja gdzies powiedziałem ze to były francuzki? wtedy akurat w Paryzu było Taize i było pełno ludzi z całego świata, pełno Polek, Słowenek, Rosjanek, Czeszek a to nie są złe dziewuchy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
×