Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie dla uwodzicieli

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
majranjd    8

niejedni liczą narzeczeństwa i tak zwane potańcówki w agregatach uprawowych i rozsiewaczach nawozu:D, albo maszyny albo żona... :lol:

co do tej prawdy: ziuta szprychowa wymiata... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

ehh właśnie się dowiedziałem że z koleżanką zerwał chłopak. Byli krótko razem. Powiedział ze jest za dobra dla niego :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11
ale zerwać bo się układa razem??? :lol:

 

 

Mi chodziło raczej o to stwierdzenie, że jest za dobra dla niego. Pojęcie dobra można rożnie rozumieć.. np. za spokojna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    94

Często tak bywa jest fajnie fajnie aż tu nagle koniec ale wtedy nie ma co się zalamywać tylko szukać tej jednej jedynej :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

to Ty sie martwisz o innych???? tego kwiatu to pol swiatu. :lol: byla ta bedzie inna!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104
Taaa łatwo Ci powiedzieć.... Banan a Ciebie jeszcze nikt nie zranił? :lol:
bylam z chlopakiem 2 lata i sie rozeszlismy. i co plakac mam z tego powodu?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    94

popieram kolerzankę nie ma co się załamywać jeśli rzuci cię dziewczyna to nie pokazuj jej ze jest ci smutno niech ona myśli że ci wcale nie zalerzało wiem że tak jest ciężko ale da się zrobić :lol: :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    569
bylam z chlopakiem 2 lata i sie rozeszlismy. i co plakac mam z tego powodu?????

wszystko zalezy od sytuacji ale nerwa mozna miec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

sytuacja??? wszystko przez internet dlatego sie rozeszlismy

----> 2500 POST w tym temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
×