Skocz do zawartości

Renault ares 550 brak półbiegów brak napędu brak blokady brak żółwia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z moją Renią nagle przestały działać półbiegi , żółw, przedni napęd , blokady wszystko naraz przestało działać. Nawet przy hamowaniu nie załancza się przedni napęd. Myśle że to coś z elektryką ale nie wiem od czego zacząć dlatego potrzebuje dobrej porady

A dodam jeszcze że mryga pomarańczowa kontrolka od elektryki ta z akumulatorem i piorunem


Ciągnik całyczas jest na 4 półbiegu i przy wciskaniu guzika na nic nie reaguje tak samo jest z napędem rewers działa bez problemu.

Opublikowano (edytowane)

Problem na pewno jest od strony skrzyni. Tylko najpierw trzeba sprawdzić czy gdzieś w zasilaniu, czy np w czujniku ciśnienia skrzyni. Jeśli tam jest wszystko ok, to sam sterownik do sprawdzenia.

Edytowane przez Rowan
Opublikowano

chyba czujnik cisnienia skrzyni będzie do wymiany bo jest zalany olejem i jak ruszyłem wtyczką to napędy zaczeły działać a półbiegi 1 i 4 zaczeły mrygać ale zmieniać dalej ich nie moge. Wymienie ten czujnik i zobaczymy co będzie oby było tylko to.

Opublikowano

Cały problem tkwił w sterowniku który znajduje się za siedzeniem pod tylną szybą ktoś wcześniej słabo wpioł jeden z pinów wystarczyło dobrze go wpiąć. Niby głupia pierdoła a tyle problemu teraz wszystko działa jak należy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daw1285
      witam mam problem bo gdy podniosę maszynę dk końca to leci tym odpowietrznikiem olej jaka może być tego przyczyną? Dodam że w miejscu wlewu mam podłączony wolny splyw od tura. I drugie pytanie od czego jest taka dźwigienka na rozdzielaczu podosnika bo jest tam urwana linka i nie wiem gdzie idzie.

    • Przez diuk1975
      Witam. Zakładam nowy temat bo mam nietypowy problem z aresem 710, a dokładnie chodzi o zmianę biegow. A więc od początku-zapalony ciągnik, skrzynia na zającu i 1,2,3,4 pięknie wchodzą,przerzucam na żólwia i już biegi nie wchodzą.Połówki działają ,czujnik temp. oleju przekładni działa, elektrozawór działa,wszystkie uszczelniacze na tłoczysku wymienione. Czy ktoś mial taki problem. Wszelkie sugestie mile widziane. Pozdrawiam.
    • Przez michalbanas23
      Witam pojawił się u mnie problem mianowicie podczas jazdy słychać dziwny dźwięk że skrzyni tak mniej więcej. Podczas nacisniecia hamulca świeci się kontrolka od napędu. Kilka razy naciskam i za każdym razem się świeci tylko podczas naciśnięcia. Później się już nie świeci. Jak włączę napęd podczas wolnej każdy nie słyszę już tego hrobotania. Gdzie szukać. Macie mechanika od renault mazowieckie??
    • Przez panczo1922
      Zapytam tutaj, może ktoś pomoże bo już mnie ch*j strzela z tym wspomaganiem:)
      Ale od początku po kolei jaka jest historia:
      Ciągnik kupiłem latem w 2019r, po małym remoncie od razu poszedł w pole. Co się dało zauważyć to to, że podnośnik kiepsko działał i właśnie to wspomaganie.
      Podnośnik miał takie objawy, że po podniesieni maszyny opuszczał i ponosił cyklicznie. A jak się rozgrzał to bez gazu całkowicie opadał i trzeba było prawie cały czas trzymać gaz w dechę, żeby się dało pracować....
      Zimą wymieniliśmy uszczelniacze w tłoku podnośnika i problem z opadającym podnośnikiem minął. Ładnie podnosił i trzymał. Ale to wspomaganie nadal było b.słabe. Pomyślałem sobie, że może pompa jest słaba- jest to pompa dwusekcyjna i może akurat sekcja odpowiedzialna za wspomaganie jest zepsuta.
      Tak więc wiosną 2020 kupiłem nową pompę.
      Zamontowałem - podnoszenie  można powiedzieć wcale się nie zmieniło, a wspomaganie chyba tylko ciut lepiej zaczęło pracować, choć nawet pewny nie byłem bo nie była to jakaś znaczna poprawa (dla porównania mam drugi Renault 110.54 i tam wspomaganie działa doskonale czy zimy czy ciepły) bo nadal siermiężnie to chodziło.
      i tak jeździłem przez ten czas...
      Ale teraz już miarka się przebrała. Po rozgrzaniu wspomaganie działa jak gówno, bez obrotów na 2tys nie można wręcz ukręcić kierownicą.
      Miesiąc temu miałem ciągnik u mechanika (w sumie to oba renauty tam były) i walczyliśmy z tym wspomaganiem. Podejrzenie padło na orbitrol, ale podmienialiśmy z tym drugim ciągnikiem i nie było zmiany. Dodam, że jak olej nie jest mocno rozgrzany to kołami da się skręcać. Może nie jednym palcem ale skręca. Największy problem jest w transporcie, po trasie 30km na placu manewrowym kołami nie idzie ukręcić. Zauważyłem też że koła dobrze skręcają w prawo i lewo na ok 15 stopni skrętu. Dalej jakby coś blokowało, a bez dodania gazu to max skrętu kół nie osiągnę. Wtedy da się wyczuć takie opory na kierownicy - na wolnych obrotach skręcając kierownicą czuć takie przeskakiwanie orbitrola ale koła stoją w miejscu...
      Przy kołach siłowniki wspomagania są dwa - przy prawym i przy lewym kole dwustronnego działania.
      Od czego zacząć?! Macie jakieś pomysły co z tym fantem zrobić?
      W drugim ciągniku kierownica pięknie działa a tym k**wa ukręcić nie idzie!!!😬
    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich, 
      Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie,  że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się,  że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach,  np przy ruszniu jak obroty spadną.
      Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę,  zobaczyć stan tulei, tłoka,  pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też,  że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
      Chciałem się poradzić,  czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
      Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
      Przy mokrych nie byłoby problemu.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v