Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Witam. Skończyły się pomysły co może być nie tak więc więc się podzielę tym problemem z wami 😂 Mianowicie chodzi o małe ciśnienie w układzie. W sprężarce nowa głowica, nowy cylinder i nowe pierścienie, cały układ jest szczelny a sprężarka jest w stanie maksymalnie nabić 4.8 bara. Co może być nie tak jak na nowym cylindrze z nowymi pierścieniami i nową głowicą nie jest w stanie więcej napompwać?
Opublikowano

  Jeżeli temat tyczy się ciągnika C360 ,to rzeczywiście sprężarka powinna w nominale dobić ciśnienie do ok 6 bar , ale można je zmierzyć tylko bezpośrednio na odolejaczu. Aby sprężone powietrze dotarło do zbiornika ,musi być zakręcona do oporu nakrętka motylkowa odolejacza . Ogólnie regulator ciśnienia działa w  zakresie ok 4,8- 5,3 bar.,dlatego w układzie hamulcowym  większego ciśnienia nie będzie. Pozostaje jeszcze niejasna kwestia , w którym miejscu układu został wpięty manometr i czy jego wskazania są wiarygodne. 

Opublikowano

Trochę mały ten zakres 4,8-5,3 bara no ale widocznie ten typ tak ma 😄.Manometr wpięty w butle, ale jest też oryginalny który przy 4,8 dopiero zaczyna wchodzić na zielone pole czyli jeszcze trochę mu brakuje. Przyjże się jeszcze temu regulatorowi, przeczyszczę go i zobaczę co to będzie.


Głowica nowa to już nic lepszego nie zrobię...

Opublikowano

Jeśli regulator upuszcza powietrze, to znaczy że sprężarka i układ jest sprawny. Jego można podkręcić, ale nie rób tego za mocno, tak żeby na wskaźniku nie było wyraźnie ponad zielone pole. Te 5-5,5 at wystarcza do pompowania kół (jak z odolejacza weźmiesz to i 7at nabijesz) i hamowania przyczep, a na pewno jest za mało do narzędzi pneumatycznych. To są sprzęty z epoki, która już minęła.

Jeśli zaś nie upuszcza a sprężarka cały czas pompuje, to znaczy że cały układ nie jest szczelny, co łatwo sprawdzisz bo słychać gdzie syczy powietrze (na zgaszonym) albo zaworki w głowiczce nie trzymają. Nie jest łatwo trafić na szczelną głowiczkę, ze nowa nic nie znaczy.

Opublikowano

Zmniejszając regulacje na regulatorze to upuszcza powietrze przy tych 4.8 bar a jak mu się zwiększy to i tak więcej nie nabije niż 4.8. Tak jak pisałem wcześniej, sprawdzę dokładnie ten regulator i zobaczę czy coś pomoże. A tak normalnie to jakie ciśnienie powinien mieć jeżeli przy 4.8 dopiero zaczyna wchodzić na zielone pole, 5.5-6 bara?

Opublikowano

Temat rozwiązany. Regulator w środku już zmęczony życiem, zestawu naprawczego nie znalazłem więc wpadł nowy. Pierwsze uruchomienie nabiło do 6 bar i zawór zadziałał, następnie zaczął nabijać od 5.1 bar, wybiło przy 5.2 bar i już tak w kółko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Perkins1992
      Mam problem z hamulcami w ursusie 360. Przed remontem działało tylko prawe koło, w lewym kole był wymieniany cylinderek, wymieniłem jeszcze obydwie pompki. Jak go poskładałem to wszystko działało jak przed remontem. :angry: Co tu zrobic????????
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v