-
Podobna zawartość
-
Przez slawek_82
Witam mam problem, w Aresie 640 rz zaczął sam podnosić się tuz, opadanie działa bez zarzutu, jesli ustawie dzwignie na poz stop tuz zaczyna sie bardzo powoli podnosić i tak do 100% i dalej slychac ze olej krazy w pozycji transportowej tak jakby nie rozlaczylo. Wciskajac cewki opadanie bez zarzutu natomiast wciskając cewka elektrozawor podnoszenie bardzo powoli podnosi. Sterowanie z blotnika podobnie bezpieczniki dobre. Miał ktos podobnie i może doradzić co to może być i jaka przyczyna... ??
-
Przez Raptor
Witam, mam taki mały problem. Zastanawiam się nad kupnem ciągnika Renault 103.54. Po wstępnych oględzinach tego ciągnika zauważyłem usterke. Po naciśnięciu prawego pedału hamulca słychać syknięcie. Dodam jeszcze, że w tym samym momęcie wąż olejowy mocno się napręża i z filtra po prawej stronie silnika (zaznaczony na zdjęciu ) wydostaje się olej, co świadczy o wysokim ciśnieniu. Dzieje się to tylko po naciśnięciu prawego pedału. Podczas prób hamluców prawy hamulec jeden raz nie zadziałał.
Proszę o udzielenie odpowiedzi oraz o podanie przyczyny dlaczego może się tak dziać. Mile widziane będzie też oszacowanie kosztu naprawy.
Według mnie przyczyną tego może być jakiś zawór, który się nie otwiera i tym samym blokuje obieg. Zastanaiwia mnie te syknięcie. A co wy o tym myślicie?
-
Przez Ksawery
Mam problem cieknie paliwo z takiej rurki nad turbiną, wchodzi ona jakby w kolektor ssący, załączam zdjęcia, od czego on jest wie ktoś??
-
Przez 22krystianek22
Słyszałem ze można się podłączyć w Renault (133.14) pod ta chłodniczne od klimatyzacji, na zdjęciu to tak od przodu ciągnika ta większa wtedy będzie lepszy efekt ogrzewania ale jak się tam wpiąć, pod które wejście zasilanie ? A gdzie spływ ?
-
Przez michalkowalski115
Witam, mam problem w Aresie 620RZ, wczoraj normlanie jeździłem, nie było jakichkolwiek problemów z odpalaniem ani nic, dziś z rana przekręcam kluczyk i zero prądu, co mnie troche zdzwiło bo akus był wymieniany 3 lata temu (Varta 1000A 180ah). Więc podłączam prostownik, więc podłaczam plus, a gdy podłączałem minus to mocno strzelało, więc coś jest nie tak. Poszedłem po miernik i wskazywało 0.49V, myślałem że z miernikiem jest coś nie tak, sprawdzam C360 i jest ok 13V, motor tak samo więc miernik jest ok. Gdy odłączyłem akumulator od ciągnika to napięcie zmieniło się na 6V a teraz jest 8.49. Ma ktoś pomysł co to może być?
-