gruby94

naprawa silnika c 355

Polecane posty

gruby94    1
witam Mam problem w silniku c355 zacznę od początku. silnik pracował nie równo jak by przygasał na cyklu. wiec zregenerowałem pompę wtryskowa i wtryski. problem nie ustąpił. Zdemontowałem głowice zauważyłem w jednej komorze spalania troszkę oleju. uszczelki nie miały uszkodzeń. oddałem głowice do regeneracji wymieniłem pierścienie i po drodze panewki. falowanie obrotów delikatnie zmalalo ale doszedł odgłos w rurach dolotowych jak by takie głuche stukanie, zawory sprawdzane parę razy, zimny czy ciepły tak samo Pytanie czy może to być że głowice są źle zrobione ? czy ma tak być na nowych ? czy czegoś innego szukać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    106
5 minut temu, gruby94 napisał:

witam Mam problem w silniku c355 zacznę od początku. silnik pracował nie równo jak by przygasał na cyklu. wiec zregenerowałem pompę wtryskowa i wtryski. problem nie ustąpił. Zdemontowałem głowice zauważyłem w jednej komorze spalania troszkę oleju. uszczelki nie miały uszkodzeń. oddałem głowice do regeneracji wymieniłem pierścienie i po drodze panewki. falowanie obrotów delikatnie zmalalo ale doszedł odgłos w rurach dolotowych jak by takie głuche stukanie, zawory sprawdzane parę razy, zimny czy ciepły tak samo Pytanie czy może to być że głowice są źle zrobione ? czy ma tak być na nowych ? czy czegoś innego szukać ?

A walek rozrzadu sprawdzales?

Sprezanie sprawdzales?

Sprawdzales rozrzad w jakim jest stanie?

Poczatek wtrysku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1
początek wtrysku sprawdzony wychodzi że jest dobrze rozrząd sprawdzony i wszystko jest dobrze wałek rozrządu od spodu patrzyłem nie wyciągałem go ale wcześniej nie było odgłosu w dolocie aż filtr tłumi bez filtra to drugi tlumnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117

A czasem nie dmucha z dolotu? Raz jak źle ustawiałem zawory też tak miałem, odgłos i dmuchanie z dolotu. W jaki sposób ustawiasz zawory?


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

na zimnym silniku na mijance szczelinomierz lub na słuch ustawiam pierwszy


a może to szklanki wybite tam nie zaglądałem


*na szczelinomierz 1 najładniejszy i resztę na słuch bo już parę razy sprawdzałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117

No ale przed remontem nie miałeś żadnych odgłosów to bym wykluczył. Bez obrazy ale ustawiłeś już wcześniej zawory w tym ciągniku, czy to pierwszy raz?


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

odnoszę wlasnie takie wrażenie że dmucha w dolot tak jak by sacy się nie zamykał ale zawory otwierają się i zamykają jak ręcznie kręcę dosyć miękkie sprzężyny ręką leciutko chodzą


ustawiałem zawory nie było problemu a jak ty to robisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117

Przewody od pompy odkręcam i wiadomo można dorobić kapilarę i kiedy wtrysk to ustawiam.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

można i tak też robiłem że wkładałem śrubokręt jak nie było wtrysku i też się da myślę że coś jest z zaworami tylko wcześniej tak samo ustawiałem i nie było żadnego odgłosu w dolocie, teraz jest zawiózł bym na reklamacje jak by to było na 100 procent a jak nie to tylko koszty i czas i daleko warsztat i tak rozmyślam że może to coś innego.


myślę może to jest ze sobą połączone nie równa praca z odgłosem


może ktoś to przerabiał.albo.zna traktor jak własną kieszeń i mi coś doradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117

Spróbuj tak jak ja ustawiam będziesz miał pewność co do zaworów.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

okej to jutro i myślę że do szklanek zajrzę może coś jest z nimi nie tak


jak by był wałek rozrządu to by wogole nie pchał popychaczy a tu ładnie pracuje i myślę może coś zeskakuje blokuje się


i pytanie jeśli to głowice faktycznie to jest możliwość że zawory "doklapią" i same się uszelnią przed wypaleniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Wątpliwe, robiłeś próbę szczelności, zalewałeś naftą? Warto by dotrzeć zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

na nowych pierścieniach szczelności nie będzie dopiero jak się trochę dotrą no właśnie dotarcie jest proste jak jest wszystko równe gorzej jak to błąd sztuki i jest gniazdo nie symetryczne po 2 na głowicę mam gwarancję chodzą 1 dzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylu93    8

Obstawiam również na szczelność zaworów. U mnie dwie głowice nowe 2 po regeneracji wszystkie nieszczelne. Dopiero pasty do zaworów wkrętarka i 6 godzin pracy pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2020rol    5

JA bym obstawiał na małe ciśnienie oleju w silniku .Miałem ciś podobnego w  zetorze 6011 ,zalałem lepszy olej (turdus) i klekotanie zaworów ustąpiło.Wymiana oleju co 100/mth.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

turdusem jest zalany czyli co wymontować i zalac np bezyna i patrzeć czy przecieka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiTM    11

Głowice zaworami do góry zalej nafta jak cieknie są do dotarcia. U mnie kiedyś po kapitalnym remoncie w głowicy było tyle syfu opiłków itp ze jakbym tego nie zauważył to mógłbym robić kapitalny jeszcze raz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

niby polecana firma, zakład z Zwolenia a tu takie buty że ręce opadają nawet mi przez głowę nie przeszło że tak będzie. Pojeżdżę parę dni, zobaczę bo wiosna dużo pracy. pewnie zdzieranie i nawet nie wiem czy samemu docierać czy zawozić na gwarancję bo jak na wszystkim oryginalnym tak wyszło to ciekawe jak to zaczną poprawiać to braknie mi zdrowia koszty uszczelniaczy i czas o którym firma się nie zastanawia... za parę dni zobaczymy co z tego wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

nie będę pisał zakładu w tej chwili opiszę sytuację jak się skończy jak będzie klarowna i przejrzysta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dzisiaj mało który zakład zrobi pompę tak jak trzeba. Co do ustawienia zapłonu może być tak że jak jest zużyte sprzęgiełko to da się zamontować w nie tym miejscu co trzeba. Nie wierzyłem ale byłem tego świadkiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj