Szymek1234

Remont Silnika C330M

Polecane posty

Szymek1234    32
Witajcie,podpowie ktoś coś na temat Silników po kapitalnym remoncie na wymianę starego do c330M.Moze ktoś przerabiał ten temat i może coś powiedzieć lub polecić jakąś firmę bądź odradzić takiego pomysłu.Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    983

Nie warto jeśli nie masz zaufanego mechanika/zakładu, wstawią byle jakie części a po roku silnik znów będzie do remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

 Większość  przeprowadza remont posiadanego silnika ,a na wymianę silnika często  decydują ci ,których silnik ( korpus ) poza zużyciem ma jeszcze jakąś wadę. Nie jest to regułą,ale trzeba się z tym liczyć, że kupując silnik po regeneracji może on  zawierać wał po n-tym szlifie, naprawiany korpus po rozmrożeniu,czy też części z odzysku. Podejrzewam że to dopiero pierwszy remont,  ile mtg ma przepracowane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymek1234    32

Jaco512 remontowany był 11 lat temu 2 lata temu wymieniałem licznik motogodzin to nie pamiętam ile miał mth teraz ma ponad 800mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Czyli teoretycznie nie na dużo mtg , na ogół silniki takie wytrzymują co najmniej 5-6 tys. mtg. W zależności od ciśnienia  smarowania , stanu czopów - remont można ograniczyć do wymiany panewek i remontu tzw." góry".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Ja to bym się dobrze zastanowił czy w takie coś się pchać,wał może być któryś tam szlif części będą nowe ale najtańsze aby kosztów nie robić.Najlepiej poszukaj mechanika niech Ci zrobi twój i wtedy będziesz wiedział co masz w silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymek1234    32

No właśnie od początku pomyślałem że nie ma się co pchać w to bo po roku wyjdzie że po regeneracji był gorszy niż mój ,ale chciałem poczytać opinie ludzi z forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Oglądnij sobie na Yt profesora Chrisa jak rozbierał silnik zakupiony po remoncie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Nie wiem jakie ceny za taki silnik przy zdaniu swojegoale napewno lepiej wyjdziesz robiąc swój bo sam zadecydujesz co wymieniać i w jakiej cenie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

To jak masz te 5700 to przeznacz na swój i będziesz zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Przecież te silniku to proste jak budowa cepa, jak nie masz dwóch lewych rąk to sam sobie na spokojnie ogarniesz, tym bardziej że na YT pełno porad co i na co zwracać uwagę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymek1234    32

no ja nie mówię że nie da się samemu ,pojęcia trochę mam po szkole rolniczej jestem 😁Tylko po prostu chciałem zobaczyć opinie ludzi z agrofoto i widzę że jest tak jak myślałem że nie będzie żadnej pozytywnej opinii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Nie pchaj się w takie zabawy, szukaj mechanika a najlepiej zakładu który zrobi to profesjonalnie - żadne YT czy fora rolnicze.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michał88    327
14 godzin temu, akmaly napisał:

Nie pchaj się w takie zabawy, szukaj mechanika a najlepiej zakładu który zrobi to profesjonalnie - żadne YT czy fora rolnicze.

Jeden mądry, skoro szuka zakładu to znaczy że nie ma wiedzy na ten temat. W bizonie to robiłem w Zwoleniu u Krawca, silnik na wymianę, możesz wybrać czy chcesz wał po szlifie czy nowy. FV na części i robociznę i do tego gwarancja. Wolał by dołożyć  tysiaka i niech robi zakład a nie gość co się zwie mechanikiem i jeszcze trzeba mu pomóc i przy nim siedzieć żeby nie odwalił numeru. Nie te czasy że problem z mechanikami i trzeba ich w dupe całować za zrobienie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    983

Na ile czasu jest gwarancja i co obejmuje? Znając życie to każdy idzie na łatwiznę, daje najtańsze części, potem silnik grubo maluje farbą żeby ukryć wady bloku. Siedząc przy mechaniku masz pewność jakie części zostały włożone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    628
1 godzinę temu, jaco512 napisał:

Siedząc przy mechaniku masz pewność jakie części zostały włożone.

Ale nie wiesz, czy mechanik dobrze poskłada te części. 

Znajomemu mechanik robił remont silnika w C-360 i po remoncie woda poszła do oleju.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    983

Te same ryzyko może być w każdym zakładzie.. za dużo znam przypadków że gwinty były pozrywane, śruby powkręcane na szmaty i silikon, kilka lat temu jeden ze wsi oddał 3p do zakładu to nawet do domu nie dojechał bo zginęło ciśnienie po remoncie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michał88    327

No tak ale zakład weźmie to na klatę i naprawi co spierdzielił, a wsiowy mechanior jak spierdzieli to nie masz kwita za robotę i będzie się wypierał od odpowiedzialności, nawet jak już uzna swoją winę to przeważnie Ty i tak musisz wyłożyć na części. 

Na  kombajn dostałem 2 pełne sezony gwarancje plus połowa tego co robiłem.Wszystko na piśmie. Mogli wyremontować na moim bloku, spisujesz numery i odbierasz gotowy, czas realizacji w żniwa to było 2-3 dni, ewentualnie na wymianę. U mnie był problem po wymianie że był troszkę mułowaty, zadzwoniłem i zaproponowali przyjazd bądź pomoc telefoniczną w zwiększeniu dawki, odpuściłem temat a później sprzedałem kombajn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianek20    2002
23 godziny temu, Szymek1234 napisał:

Witajcie,podpowie ktoś coś na temat Silników po kapitalnym remoncie na wymianę starego do c330M.Moze ktoś przerabiał ten temat i może coś powiedzieć lub polecić jakąś firmę bądź odradzić takiego pomysłu.Z góry dzięki za pomoc.

Daj sobie spokój z wymiana silnika. Od razu zaznaczają że wał jest po szlifie a jak tego nie zaznacza to też nie masz gwarancji że dadzą ci nowy i dobrej firmy. Jak masz prosty blok nie wymagający osiowania i trzyma ci ciśnienie a bierze olej to zrób górę i dotrzyj ją ok 40 godz bez obciążenia. Zawsze możesz też sprawdzić stan panewek. Ja u siebie w T25 ostatnio patrzyłem z majstrem i nie było czego się czepić ani luzu przy oryginalnym wale i ok 12 tys godz. Części są do c330 jeszcze w miarę kwestia dobrego majstra i dotarcia żeby wszystko się ułożyło. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    608
6 godzin temu, Michał88 napisał:

Nie te czasy że problem z mechanikami i trzeba ich w dupe całować za zrobienie.

Nie te czasy ? Właśnie, że te czasy bo o dobrego pewnego mechanika od silników ciężko. Starzy sie juz pokończyli, następców brak. Jeszcze zapłaci ze 200zl za roboczogodzine... I co z tego, ze zaklad weźmie to na klate ? Znajomy juz kilka lat walczy z takim w sądzie. Do tak prostego silnika instrukcja w ręce i robić samemu. 

  • Like 1
  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michał88    327

Nie wiem gdzie Ty mieszkasz ale w mojej okolicy łącznie z serwisem jest takich z piętnastu co mają własne zakłady. Choć nie ukrywam że swój ciągnik sam zaprowadziłem 200km do Zdanowskiego. Kupa forsy ale Jest lepiej niż jak go kupiłem.Masz rację że ten silnik jest prosty, nie wiem ile pracuje w roku ale też bym w nim bez powodu wady nie szukał, wymienić co zużyte i dalej do eksploatować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj