Domek96

Renault 75.14

Polecane posty

Domek96    0

Witam jakie są w renault 75.14 uszczelniacze te na dole gdzie są zamontowane cięgna.  Gdzie mogę takie zamówić i trzeba olej spuszczać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
17 godzin temu, grzesiek87 napisał:

Uszczelniacz dolnego wałka podnośnika: 36x21x9 + dwa oringi tam są jeszcze, ale wymiarów nie pamiętam. Olej musisz spuścić. Kompletny zestaw uszczelniaczy: https://www.bima.pl/pl/p/ZESTAW-USZCZELNIACZY-DOLNEGO-WALKA-PODNOSNIKA-RENAULT-CLAAS-CERES%2CCERGOS%2CERGOS%2CCELTIS%2CAXOS/939

Witam ten zestaw zamówić co podałeś i wymienić te trzy uszczelniacze co są w zestawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek87    6

Możesz ten zestaw, możesz poszukać gdzieś indziej - jak wolisz. Numery katalogowe masz tam podane więc możesz i po numerach szukać. W każdym razie ja u siebie w tamtym roku wymieniałem i ten zestaw na 100% pasuje (chyba, że sklep coś zmienił w międzyczasie). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Chyba złe uszczelnienie mu podałes bo On ma serie 14 czyli pewnie uszczelnienie dolnego wału ciągu jak w 54 jednym pierścieniem takim szerokim coś a la simmering i do tego nie trzeba oleju spuszczać.

Kolego Domek87 wpisz sobie uszczelnienie dolne ramion podnośnika Renault 75.14 i wszystko się wyjaśni.

Nie obraź się ale pytasz o rzeczy w taki sposób jakbyś miał 12lat.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek87    6
13 godzin temu, MarcinKa napisał:

Chyba złe uszczelnienie mu podałes bo On ma serie 14 czyli pewnie uszczelnienie dolnego wału ciągu jak w 54 jednym pierścieniem takim szerokim coś a la simmering i do tego nie trzeba oleju spuszczać.

Kolego Domek87 wpisz sobie uszczelnienie dolne ramion podnośnika Renault 75.14 i wszystko się wyjaśni.

Nie obraź się ale pytasz o rzeczy w taki sposób jakbyś miał 12lat.

 

Dobrze mu podałem (chyba, że każdy z nas myśli o czymś innym:)). Kwestia też kabiny, bo w niektórych wersjach nie jest wykorzystany ten mniejszy oring - jest tylko ten duży oring na gniazdo + uszczelniacz taki gąbkowy

renault.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
Dnia 11.02.2023 o 17:14, grzesiek87 napisał:

Możesz ten zestaw, możesz poszukać gdzieś indziej - jak wolisz. Numery katalogowe masz tam podane więc możesz i po numerach szukać. W każdym razie ja u siebie w tamtym roku wymieniałem i ten zestaw na 100% pasuje (chyba, że sklep coś zmienił w międzyczasie). 

Pisałeś kiedyś że wymieniałeś  uszczelniacz zacząłem u siebie co dalej

20230503_145952.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
1 godzinę temu, grzesiek87 napisał:

Ten dekielek trzeba wybić, on jest wciskany w obudowę tylnego mostu.

20230503_145952.jpg.41240f92f7241401faf3e2ff2507937e.jpg

Cały ale czym ściągaczem. Olej trzeba spuszczać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek87    6

Olej trzeba spuścić. Możesz spróbować ściągaczem jeśli jest tam za co złapać lub opukiwać młotkiem ( ja tak robiłem i wolno wychodzi bez problemu, nie jest jakoś strasznie mocno wciśnięty)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
6 godzin temu, grzesiek87 napisał:

Olej trzeba spuścić. Możesz spróbować ściągaczem jeśli jest tam za co złapać lub opukiwać młotkiem ( ja tak robiłem i wolno wychodzi bez problemu, nie jest jakoś strasznie mocno wciśnięty)

Nie da się bez spuszczania i wybijania tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
Dnia 4.05.2023 o 19:57, grzesiek87 napisał:

Nie ma szans

Wyjąłem ten dekielek tam są tylko dwa uszczelniacze czy powinno być więcej 

20230506_124900.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek87    6

W zależności od wersji - jedne mają 2 uszczelniacze inne 3. Zakładam, że nie masz tego małego, grubego oringu? Załóż te co u siebie miałeś i będzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
2 godziny temu, grzesiek87 napisał:

W zależności od wersji - jedne mają 2 uszczelniacze inne 3. Zakładam, że nie masz tego małego, grubego oringu? Załóż te co u siebie miałeś i będzie ok

Były tylko te dwa jak założę to nie powinno lecieć już a i najlepiej zamówić zestaw ten co podawałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek87    6

Jeśli wałek nie jest wyrobiony to musi trzymać. Ja u siebie zakładałem ten zestaw co Ci podałem i ten jeden oring też mi został z zestawu. Najważniejszy jest ten taki filcowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
Dnia 6.05.2023 o 19:36, grzesiek87 napisał:

Jeśli wałek nie jest wyrobiony to musi trzymać. Ja u siebie zakładałem ten zestaw co Ci podałem i ten jeden oring też mi został z zestawu. Najważniejszy jest ten taki filcowy

Jak to wbić bo wałek nie daje tak jakby w środku coś blokowało 

20230513_113005.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek87    6
Napisano (edytowany)

Skoro zeszło w jedną stronę to i w drugą musi iść. Ten wałek w środku jest na takiej łapie i dlatego sprężynuje. Jedną ręka naciągasz wałek żeby był wycentrowany, drugą nasuwasz czop w gniazdo, dobijasz i gitara:). Najlepiej w dwie osoby to robic

Edytowano przez grzesiek87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj