Mateusz_105

Kupię zetora

Polecane posty

Michał88    335

Co w tym ciągniku jest takiego że kosztuje więcej niż  o 12-14 lat młodszy np case cs  z klimą, szczelną i cichą kabiną  i siedzeniem pneumatycznym,

https://www.olx.pl/d/oferta/ciagnik-case-5140-5150-pro-new-holland-john-deere-CID757-IDS8ict.html te same pieniądze a komfort pracy dużo lepszy , jesli coś mniejszego 

https://www.otomoto.pl/oferta/case-ih-4230-ID6F2Tyg.html

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1968z    15

za tego case jeszcze 3 tygodnie temu cenił 72 tys i go do tej pory nie sprzedał teraz chce 62 tys i też chętnych brak widocznie coś jest nie tak z tym ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Fenomen Zetora trwa nadal, w linku wyżej i tak tanio pare tygodni wstecz był ktoś co cenił 7245 za 73000,za cenę takiego zetora mamy wygody ciągnik zachodni z większą ilością biegów i zsynchronizowanej skrzyni biegów z rewersem ,o większym udzwigu ,lepszej ergonomii ,taki zetor to zmodernizowana C-360 z tym ze mocniejsza o kilka koni z tym że nie wyje,z własnego doświadczenia powiem ze nic specjalnego, ale wiem wiem części tanie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianek20    2020

Nie dał bym tyle za Zetora z tego roku i jeszcze szykowany na sprzedaż. Wolał bym ursusa 914 -1224. Mam 7211 zastąpił c-360. Gdybym jeszcze raz staną przed wyborem to co najmniej 7745 albo 8245 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_105    1
3 godziny temu, Michał88 napisał:

Co w tym ciągniku jest takiego że kosztuje więcej niż  o 12-14 lat młodszy np case cs  z klimą, szczelną i cichą kabiną  i siedzeniem pneumatycznym,

https://www.olx.pl/d/oferta/ciagnik-case-5140-5150-pro-new-holland-john-deere-CID757-IDS8ict.html te same pieniądze a komfort pracy dużo lepszy , jesli coś mniejszego 

https://www.otomoto.pl/oferta/case-ih-4230-ID6F2Tyg.html

 

Wszystko się zgadza tylko case ma gabaret duży a na moje warunki musi być niższy i węższy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekdron    14
Napisano (edytowany)

Za te  pieniądze do Fendta Farmera ładnego kupi. Miałem zetora 6340 z 1996 roku teram mam  fendta 304ls z 1982 roku i uważąm  że zetor to lipa w porwnaniu do fendta.

Edytowano przez marekdron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

tiaaa. bo zetor to taki minimalistyczny... 😄

1 minutę temu, Mateusz_105 napisał:

Wszystko się zgadza tylko case ma gabaret duży a na moje warunki musi być niższy i węższy 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_105    1
2 minuty temu, Pafnucy12 napisał:

tiaaa. bo zetor to taki minimalistyczny... 😄

 

Zetor do najmniejszych nie należy ale 5cm to do stodoły nie wjadę trochę szerszy i wszystkie drogi na pole muszę rozszerzyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michał88    335
20 minut temu, Mateusz_105 napisał:

Zetor do najmniejszych nie należy ale 5cm to do stodoły nie wjadę trochę szerszy i wszystkie drogi na pole muszę rozszerzyć 

bez jaj że ciągnik szerszy o 10 cm Ci do pola nie dojedzie, toż to na styk bez możliwości błędu jeździsz?

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4255

Choćby i nie był robiony - ponad 60k za wymalowanca na kolarzowlach/lysolach, to chyba stanowczo przesada

2 godziny temu, przybyslawice5211 napisał:

To już naprawdę trzebaby się było z ujem na łby pozamieniać, żeby dawać 80k za taki ciągnik - pisze to jako właściciel dwóch zetorkow.

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ale ładny. taki to może być kupe piniendzy wart.

ciekawe ile taki? 🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorMisio    408
2 godziny temu, Desperado napisał:

Nie ma on jakiejś łaty wstawionej na silniku pod tłumikiem, czy tylko mi się tak wydaje?

Łaty to chyba nie, ale on ma pompę paliwową starego typu. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4124

Tam pewnie niejedno starego typu by znalazł, nowa farba tyle jednak nie kosztuje.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

na duzym powiekszeniu wyraznie widac ze korbowod poczul wolnosc i swobode i wyszedl bokiem...

13 godzin temu, Michał88 napisał:

bez jaj że ciągnik szerszy o 10 cm Ci do pola nie dojedzie, toż to na styk bez możliwości błędu jeździsz?

5 cm i do garazu mi nie wchodzi tylko pod wiata stoi....


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046
4 minuty temu, witejus napisał:

🙆‍♂️ tyle kasy za 36 letni traktor o mocy ursusa 385O.o

Fakt że ceny Zetorów to kosmos ale nie porównuj Zetora do Ursusa bo to już lekka przesada. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ceres2
      To jak?? Nowy stary nabytek😁 i na sobotę jest taki plan....
    • Przez Rafał2222
      Witam. Pytanie to użytkowników traktorów zetorów które powstałych w latach --80. Czy u was też jest tak że na tabliczce znamionowej Vin poprzedza 0? I numer silnika też poprzedza 0 a na ramie i w dowodzie tego 0 nie mam.  Też tak macie?
    • Przez Marcin7745T
      mam problem z zetorem ciężko pali na zimnym długo kręci i robi kupe siwego dymu nim załapie na ciepłym pali dobrze silnik po remoncie, odpalał gdy początek wtrysku był przy gmp bo jak przyspieszyłem było gorzej a ze znaków nie ustawi bo sie nie godzi pewnie był zle rozrząd poznaczony, wcześniej palił dobrze a pompa wtryskowa była max przyśpieszona i wtrysk był prawie 5mm przed gmp i na tyle teraz ustawiłem, glowice zdjęte bo były mokre wtryski i myślałem ze puszcza też na tłoki ale jednak nie, zauważyłem ze są pęknięcia na trzech głowicach pomiędzy otworem wtrysku i zaworem wydechowym były sprawdzane i niby są szczelne ale chyba kupie nowe a i były źle założone uszczelki odwrotni, miało by to znacznie przy odpalaniu ? ktoś doradzi co jest nie tak ?

      jak przenieść temat bo znowu źle dodałem ?

      https://youtube.com/shorts/8qn3dtQzdZE?feature=share
      https://youtu.be/wXqhwmXQjFQ
      https://youtube.com/shorts/xuI-WtauziA?feature=share
    • Przez kamilkowgier
      Witam,
       
      Potrzebuje pomocy przy Zetorze Major 80. Mam problem z wyskakującą dzwignią wom. Po załączeniu i puszczenia sprzegla wałka, dzwignia wyskakuje  i wyłącza wałek. Czy powodem będzie uszkodzona zębatka czy jest na to jakis inny sposob? Jesli zębatka to w jaki sposob sie tam dostac? 
       
      Pozdrawiam
    • Przez mrc1005
      Witam,
       
      Info dla malkontentów, że Ursus jest składakiem. Zetor też będzie składakiem. Bo jak można Polski składak kupić, przecież to niedopuszczalne, przecież to wielki szajs ...
       
       
      "Od kilku dni wiadomo, że od 2015 roku, nowe ciągniki Zetor będą napędzane silnikami marki Deutz AG. Ta informacja wywołała spore dyskusje w branży techniki rolniczej. Rolnicy wymieniają się opiniami i dość burzliwie komentują nowe plany czeskiego producenta.
      Zetor tłumaczy swoją decyzję koniecznością spełnienia normy spalin Stage 4B. Jak podkreśla czeski producent, w ten sposób chce zagwarantować swoim klientom wysoką jakość oferowanych ciągników. Niemieckie silniki mają trafić do dwóch nowych modeli ciągników o mocy 60 - 80 KM. W nich zastosowane będą silniki 4-cylindrowe Deutz TCD 2.9 L4. Zetor planuje również premierę dwóch nowych modeli o mocy po wyżej 150 KM, które będą napędzane 6-cylindrowymi silnikami Deutz TCD 6.1 L6. Oznacza to, że silniki Deutz będą montowane przede wszystkim w ciągnikach nowych serii, które Zetor planuje wprowadzić do oferty w latach 2015 i 2016. Opinie rolników na temat planów Zetora są jak zwykle podzielone. Wśród wielu komentarzy na pierwszy plan wyłaniają się dwa nurty: miłośników starych, sprawdzonych konstrukcji oraz zwolenników nowych rozwiązań technologicznych. Urok kultowych modeli z lat 80-tych i 90-tych nie maleje i według wielu to najlepsze ciągniki w historii Zetora. Jednak świat idzie do przodu i czeski producent nie ma odwrotu w rozwoju swoich produktów. Nowe ciągniki muszą sprostać konkurencji i wymagającym normom spalin. Sympatycy nowoczesnych maszyn rolniczych wybór silników Deutz oceniają pozytywnie. Podkreślają, że jeśli Zetor chce wprowadzać na rynek nowoczesne ciągniki, szczególnie te o mocy po wyżej 150 KM, to kooperacja z tak doświadczoną i renomowaną firmą jak Deutz AG to mądra decyzja. Nie ma sensu dalszego rozwoju już i tak mocno „wyciśniętego” 4-cylindrowego silnika własnej produkcji a budowa nowej jednostki napędowej nie ma finansowego uzasadnienia. Podsumowując, sukces nowych modeli uzależniony jest od faktu, czy ciągniki Zetor z silnikami Deutz zachowają swój charakter i nie staną się po prostu kolejnym wcieleniem innych zachodnich ciągników np. Deutz-Fahr. Najwięcej obaw wzbudzają oczywiście ceny nowych Zetorów. Czy wyposażenie ich w jednostki napędowe Deutz nie spowodują znaczących podwyżek, co odbije się na atrakcyjności czeskich ciągników i dla wielu potencjalnych klientów staną się one nieosiągalne. Wierzymy, że tak doświadczona marka jak Zetor bardzo dokładnie przeanalizowała wszystkie aspekty swojej decyzji co przełoży się na dynamiczny rozwój firmy."     Źródło: http://www.agrofoto.pl/index.php/aktualnoci/2448-czy-silniki-deutz-rozpdz-zetora     Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj