yacenty

Ochrona i nawożenie pszenicy 2023

Polecane posty

jajonasz    1392
27 minut temu, alfa napisał:

Ludzie nawet tak sobie zrobili 

Ładnie, rzepaczary mogłyby sobie cykać fajne fotki. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
metrax12    143
4 godziny temu, STIG13 napisał:

Zdarza się że trąci końcówki i tyle

Mało który triazol nie przypali końcówek przy T2.

6 minut temu, alfa napisał:

Gość na Facebooku wstawil i placze co robić z tym 

Po czym to?

17 godzin temu, yacenty napisał:

ale mieszasz - przypalenie a wywalenie grzyba na wierzch.

czy to jest przypalenie?

w dniu zabiegu był idealnie zielony

20240330_102959.jpg

20240330_103039.jpg

20240330_103234.jpg

Te brązowe malutkie cętki to grzyb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alfa    1207
16 minut temu, metrax12 napisał:

 

Po czym to?

 

Bodajże kier z moddus 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    320

czym go zlikwidować? Bo wczoraj gdzieniegdzie się zaczął pojawiać?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert10624    27
Napisano (edytowany)

Jakie macie zdanie nt. łączenia siarczanu i mocznika z poprawką na chwasty? Bo mi sie wydaje, że to nie błąd, ale jednak pewny nie jestem 

Edytowano przez Hubert10624
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SawekBraczyk    501
Napisano (edytowany)

A z innej beczki ? Ktoś tu pisał że do T2 można Tribenuron dodać na dwuliścienne ? 

Edytowano przez SawekBraczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal014d    143

Ma ktos moze praktykowane poprawke na chwasta tribenuron+ tifensulfuron(granstar ultra) w fazie zboza +- 2kolanko? Jest to w miarę bezpieczne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SawekBraczyk    501
Przed chwilą, Michal014d napisał:

Ma ktos moze praktykowane poprawke na chwasta tribenuron+ tifensulfuron(granstar ultra) w fazie zboza +- 2kolanko? Jest to w miarę bezpieczne?

Do liścia flagowego to można dawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
metrax12    143
1 godzinę temu, alfa napisał:

Bodajże kier z moddus 

Czyli co, wina tebukonazolu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STIG13    920
Napisano (edytowany)

Bardziej skłaniałbym się ku winie dife

Edytowano przez STIG13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    638
2 godziny temu, alfa napisał:

Ludzie nawet tak sobie zrobili 

FB_IMG_1713778370154.jpg

paaanie,

Kiedyś ja sobie zrobiłem tak:

:):)

 

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor69    23
Napisano (edytowany)

To i ja  się pochwalę.

4.04 moddus 0.4l/ha

11.04 unix 0.7kg i Difo 0.6l/ha.

Nigdy więcej triazolu na wiosnę.

Dwie różne odmiany. 

IMG_20240422_151410_533.jpg

Edytowano przez rotor69
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    3556

W jakich wy warunkach pryskacie , u mnie mix odżywek , CCC, medax, input, i nic sie nie stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    990
9 minut temu, Siedzacybyk napisał:

Po protiokonazolu tak sie mi nie zrobiło, ale po tebukonazolu juz tak.

Jakie temperatury były przed i po oprysku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    638
18 minut temu, rotor69 napisał:

To i ja  się pochwalę.

4.04 moddus 0.4l/ha

11.04 unix 0.7kg i Difo 0.6l/ha.

Nigdy więcej triazolu na wiosnę.

Dwie różne odmiany. 

IMG_20240422_151410_533.jpg

W tym roku mam na jednym kawałku 3 odmiany - jedną chwyciło tak jak u Ciebie (Julius ) a dwie kolejne bez uszkodzenia. I wcale nie było jechane Tebu ale fakt triazol - protiokonazol+fenpropidyna

9 minut temu, miwigos napisał:

W jakich wy warunkach pryskacie , u mnie mix odżywek , CCC, medax, input, i nic sie nie stało

To może być kwestia odmiany - jedne reagują, drugie nie.

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor69    23

To ta je..na chemia.

Nośniki marne, tam gdzie chlapanie to pali.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1377

To niech sobie producenci praktykują u siebie a nie za grube miliony  u rolników i ich kosztem

  • Like 1

>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor69    23

Opryskasz na chwasta - rośnie dalej.

Opryskasz na chrobaka - łazi dalej .

Opryskasz na grzyba - pali pszenice.

WTF?

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
respecto088    11

Ja 12.04 robiłem chwasty Mustangiem Forte w dawce 1l/ha. Kilka nocy ciepłych później było i powiem wam że pierwszy raz nie jestem zadowolony z efektu tego środka. Samosiewy rzepaku jakby słabo pobrało 🧐

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siedzacybyk    428
57 minut temu, Andpol napisał:

Jakie temperatury były przed i po oprysku?

w tym roku wyjatkowo ciepło, 22 stopnie chyba. O dziwo po tebukonazolu z chemirolu w innej formulacji też nie było przebarwień. Po oriusie było, temperatury były raczej niskie, ok 15 st. Koncowki liści sie żółte porobiły. Raz też po tebukonazolu i modusie pszenżyto się takie porobiło, ale to dawno temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raul
      Witam,
      Planuję dożywić pszenicę ozimą. Kupiłem dożywić na bazie mikroelentow: azot, cynk, mangan, miedz, Milena, cynk, siarka, magnez.
      Czy można mieszać w jednym opryskiwaczu powyższą dożywić z płynnym nawozem fosforowym?
    • Przez Challenger
      Czy uprawia moze ktos ta odmiane pszenicy paszowej???Prosze mozliwie jak najszybciej o opisanie tej odmiany,jej plonowanie wymagania itp.Z gory dzieks :rolleyes:
    • Przez patryk170
      Witam, dzisiaj oglądałem  pszenice jarą na polu i widać już niedobory wody. Pole to ma 500 metrów długości i jest to mozaika i z jednej strony od lasu zaczyna się na 6/5 klasie i przechodzi w 4b/a z drugiej i co mnie dziwi to to że na tych piachach jest ładna ciemnozielona a na lepszej ziemi zrobiła się jasnozielona. A  na wszystkich sąsiednich polach jest na odwrót i  na tych piachach ludziom już powypalało zboża. Czym może być to spowodowane ?
    • Przez raul
      Witam kolegów. Ostatnimi laty bardzo popularna zrobiła się pszenica euforia. W swoim gospodarstwie zmieniam materiał siewny. Słyszałem dużo różnych opinii o euforii. Jakie macie z nią doświadczenia? Jak wam sypie, czy choruje?
    • Przez Skalpel13
      Witam mam takie pytanie opryskalem pszenice jarke huzarem czy coś będzie z tego???
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj