Amigo25

CASE 4230 Dziwne dźwięki po włączeniu WOM na rozgrzanym oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Amigo25    0

Witam 

W moim Case 4230 podczas np. belowania, gdy olej w skrzyni jest rozgrzany, a wałek WOM włączony coś dziwne wyje. Co ciekawe przy poruszaniu kierownicom ten dźwięk trochę się wycisza, a gdy wyłączę wałek WOM, to przestaje wyć. O co może chodzić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    366

A gdy włączysz lub wylaczysz napęd przedni ,to czy jest jakaś różnica ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amigo25    0
1 godzinę temu, andrzej78 napisał:

A gdy włączysz lub wylaczysz napęd przedni ,to czy jest jakaś różnica ?

Niestety nie wiem nie sprawdzałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcinek178
      Witam serdecznie wszystkich kolegów!
      Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem MX 120 i jak to bywa początki z nowym sprzętem są trudne, powoli uczymy się siebie nawzajem:) Ciągnik ma przepracowane 7800 mtg i chyba jest to wiarygodny przebieg bo nie widać żeby był jakiś zmordowany, a przyjechał z Francji. W sumie jeszcze za wiele nim nie popracowałem ale już mam kilka tematów z którymi muszę się zmierzyć bo nie gra wszystko tak jak powinno i tutaj prośba do bardziej doświadczonych kolegów którzy posiadają takie jednostki żeby podpowiedzieli co nieco. Opisze w punktach usterki aby łatwiej było odpowiadać.
      1. Przedni napęd pracuje cały czas, nie można go wyłączyć,  sprawdziłem elektrozawór na bloku pod kabiną z prawej strony przedni - cewka i zawór sprawny (po podaniu zew. zasilania zawór otwiera się) mierząc napięcie na wtyczce od cewki w momencie przełączania miernik reaguje tzn. wskazuje jakieś napięcie ale tylko na ułamek sekundy także nie można odczytać, kontrolka od przedniego napędu zapala się i gaśnie w momencie załączania ręcznie jak i przez hamulec. Sprawdziłem też przekaźnik pod konsolą pierwszy od lewej i jest sprawny. Teraz pytanie co jeszcze można sprawdzić ? przewody do cewki? nie ma po drodze jeszcze czegoś na czym mógłoby tracić napięcie idące do cewki? Jest do tego jakiś sterownik czy napięcie z przekaźnika prosto na cewkę leci?
      2. Sprawdziłem błędy i oto co wymrugała dioda od wom  42  ; 24 ; 32;  60
        Czy wiecie co oznaczają kody błędów  i czy można je wykasować ?
      3. Przy pierwszej orce gdy  wychodziłem z ciągnika  wyłączyłem bieg  regulowałem ustawienie pługa wracam wsiadam wrzucam bieg a ciągnik nie jedzie, nie świeci się N ani nie mruga żaden błąd pół biegi przełącza OK ale nie ruszy ani do przodu ani do tyłu, jedyne co wtedy pomagało to zgaszenie i ponowne uruchomienie ciągnika. Co to może być ?
      4. Jak wysoko podnoszą wasze podnośniki w MX-ach? Mam wrażenie że mój jakby za mało podnosił (no chyba że ten typ tak ma) przy max. podniesieniu ramiona są w pozycji pionowej, tzn. nie zarzuca ich aż na ciągnik. skróciłem dość dużo wieszaki i jakoś z pługiem 5-skibowym szło ale wydawało mi się że ciągnik takiej klasy powinien mieć większy zakres ruchu ramion.
      5. Jak działa to pokrętło podnośnika z narysowanym pługiem? zacząłem się nim bawić ale nie obczaiłem o co z nim chodzi czasami przy ruszaniu z miejsca wyciągało pług do góry a jak stanąłem to opuszczało na dół, ustawiłem  w pozycji środkowej i było ok ale napewno ma ono jakąś funkcję. Błąd jaki świeci  na EHR to tylko 4
      Będę wdzięczny za każdą radę. A propo czy posiada ktoś może serwisówkę do MX 120?
    • Przez jerzynew
      Witam, mam problem z sterowaniem podnośnikiem w case z lat 1990
      modele które miały ten sam typ sterowania to 885xl 785 685 585 485
      podnośnik podnosi jednak nie działa regulacja wysokości, w ostatnim czasie nie chce opadać.
      mam model z kabiną, próbowałem zdemontować mechanizm sterujący jednak bezskutecznie, (3 śruby i 2 przewody hydro) prawdopodobnie trzeba dobrać się do tego od góry, może ktoś się orientuje czy wystarczy w tym celu zdemontować fotel czy trzeba demontować kabinę tak jak podano w manualu pdf.
      Co może być przyczyną braku regulacji podnośnika?
      po odkręceniu 2 przewodów hydraulicznych od mechanizmu sterującego podnośnik nadal nie opada. (silnik nie odpalany)
      jest to model w którym olej przekładniowy i hydrauliczny jest wspólny. filtr hydrauliczny wymieniony, olej kiepskiej jakości.
       
      Z góry dziękuję za podpowiedzi i wskazówki.
       

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Case4240
      Witam wszystkich kupiłem Case 4240 i mam z nim trzy problemy które bardzo mi przeszkadzaja a chodzi o to ze ciagnik sie grzeje mimo zdemontowanego termostatu wyczyszczonej chłodnicy i płukania układu (zalany płynem)
      Wydaje mi sie ze nie ma tej mocy co powinien wtryski po regeneracji pompa ustawiona kat wtrysku ustawiany na rozne sposoby zero poprawy turbina troche sie poci moze przez nia nie ma sily i sie grzeje?
      Odma teoche sadzi cisnienie oleju na rozgrzanym silniku 2 bary podczas pracy dochodzi do 4 na cylindrach po 25 bar na zimnym ciśnienie oleju 4 bar
      Kolejny problem to wybijanie na luz gdy ciagnik jedzie wychodza moze z lekkim oporem ale jak stoji pod gorke czy jak wbije sie gdzies ladowaczem nie moge wyjac biegu a jak naciskam sprzeglo zachowuje sie jakby stal na hamulcu wyjme bieg i wtedy dopiero leci do przodu czy tyłu
      Jesli ktos cos wie albo mial podobny przypadek i sobie z nim poradzil w jakis sposob byloby super...
    • Przez Sylwussylwus
      Witam koledzy moze wie ktoś jak prawidlowo podlonczyc zasilanie tura ....tur inter tech ma sile podnosi duzo tylko wolno ....pompa nowa cisnienie w hydraulice 170 bar czyli ksiazkowe a trzeba dawac gazu zeby ten tur jako tako sprawnie dzialal....moze ma ktos jakis schemat jestem w tych sprawach calkowicie zielony...panowie pomorzcie..
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj