ursus3600

Pompa hydrauliczna Claas

Polecane posty

ursus3600    0

Witam. Jakie powinno być ciśnienie na pompie hydraulicznej w Claas Arion 430. Czy jeśli jest zbyt małe ciśnienie to nie będzie działać wspomaganie wałem wom i tylny podnośnik ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
2 godziny temu, artur04c napisał:

Wydaje mi się, że 195 200 bar na gniazdach powinno być. Ciągnik ma chęci jazdy ?

Właśnie jazda działa i biegi też przerzuca. Jest możliwość że jakis zawór się zaciął czy coś po drodze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
Dnia 26.01.2023 o 13:30, artur04c napisał:

nie ma żadnego komunikatu o słabym lub zapchanym filtrze ? olej\filtry kiedy zmieniane ?

Brak właśnie komunikatów. Filtry i oleje wymieniony. Powiedzmy że podnośnik na sterowaniu awaryjnym działa, wałek też działał tylko czujnik chyba bo wyświetlił się błąd. Tylko wspomaganie trzeba podnieść obroty żeby zadziałało. I Jeszcze na jakich obrotach mierzyć ciśnienie z tyłu na gniazdach hydraulicznych. A jakie powinno być ciśnienie na wspomaganiu kierownicy .

Edytowano przez ursus3600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

Ciśnienie na gniazdach możesz sprawdzić na dwa razy. Zimny olej obroty biegu jałowego powinno być koło 200, nawet na zimnym pewnie będzie trochę więcej bar i jak na zimnym na biegu jałowym będzie miał 200 to potem na rozgrzanym oleju, żeby te 45-50 stopni miał (najlepiej 60 stopni) i wtedy pomiar na biegu jałowym i na 1800-1900 obr bo pewnie tyle go max kręcisz i powinno być 200 bar. Co do dawania gazu to on jest na LS? Weź bez dawania gazu włącz jakieś wyjście hydrauliczne (nic nie musi być podłączone pod gniazdo) i trzymaj je w pracy i wtedy zobacz czy kierownica zacznie pracować jak powinna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
1 godzinę temu, artur04c napisał:

Ciśnienie na gniazdach możesz sprawdzić na dwa razy. Zimny olej obroty biegu jałowego powinno być koło 200, nawet na zimnym pewnie będzie trochę więcej bar i jak na zimnym na biegu jałowym będzie miał 200 to potem na rozgrzanym oleju, żeby te 45-50 stopni miał (najlepiej 60 stopni) i wtedy pomiar na biegu jałowym i na 1800-1900 obr bo pewnie tyle go max kręcisz i powinno być 200 bar. Co do dawania gazu to on jest na LS? Weź bez dawania gazu włącz jakieś wyjście hydrauliczne (nic nie musi być podłączone pod gniazdo) i trzymaj je w pracy i wtedy zobacz czy kierownica zacznie pracować jak powinna.

Była próba z wyjściem hydraulicznym i kierownica dalej ciężko chodzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

wersja LS ? Może orbitrol się kończy. Podczepiony pod maszynę zawieszaną normalnie reagował jak EHR działał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
7 godzin temu, artur04c napisał:

wersja LS ? Może orbitrol się kończy. Podczepiony pod maszynę zawieszaną normalnie reagował jak EHR działał ?

Jest to Claas Arion 430 cis. A to LS to co? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

Bo tam były dwa rodzaje pomp słabsza i mocniejsza i na mocniejsza pewnie jest na ls więc jak masz mocniejszą to ls nie jest wzbudzany prawidłowo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
4 godziny temu, artur04c napisał:

Bo tam były dwa rodzaje pomp słabsza i mocniejsza i na mocniejsza pewnie jest na ls więc jak masz mocniejszą to ls nie jest wzbudzany prawidłowo. 

Są dwie pompy jedna po prawej ciągnie olej i podaje na drugą na lewą stronę. Jak by można napisać jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na gniazdach hydrauliki, na pompie zaraz koło filtra i na wspomaganiu.

Edytowano przez ursus3600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Czaro_1990
      Witam wie ktoś może od czego jest czujnik zaznaczony na zdjęciu? 

    • Przez Mietuch2
      Witam. Mam dość dziwny problem związany z ciągnikiem Claas Nectis 257 VL. Po odpaleniu na desce wyświetlają się (pikają) dwa trójkąty (zdjęcie), które uniemożliwiają jazdę. Żadne inne kontrolki towarzyszące się nie wyświetlają. Były sprawdzane wszelkie czujniki, przewody, ale bez skutków. Sama deska była także rozbierana. Z instrukcji wynika, że te właśnie trójkąty powinny się pokazać dopiero jak zapali się kontrolka np. ciśnienia oleju, ręcznego, lub błędu elektronicznego i reszta. A nic innego nie wyświetla się. Czy ktoś miał może podobny problem i byłby w stanie pomóc / podpowiedzieć ? Dziękuję 

       

    • Przez michal24041994
      Witam, posiadam classa 697 atz 2008r od jakiegoś czasu zauważyłem brak mocy,ciągnik nie kopci nie szarpie po prostu tak jakby odpadło mu parę koni,pod lekka górkę zamiast 40 wyjeżdża 33 na pusto z ciężarem wiadomo masakra,kiedyś miałem problem,przejrzałem forum wiem ,że sterownik lubi paść,jest jakiś sposób żeby go sprawdzić domowymi sposobami ? Albo polecicie firmę, która to zrobi i nie będzie naprawić sprawnego? Aaa i jeszcze jeden objaw ciągnik zawsze miał obroty 860 a teraz na 940 lecz jak podciągnę pedał w górę to zejdzie do 860 ale kompletnie nic nie grzebałem przy lince, może to być powiązane? 
      Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ma123
      Witam tak jak w tytule  kupię heder do mercatora 3.60m wschodnia polska 
    • Przez ClaasAres123
      Witam,
      Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj