ursus3600

Pompa hydrauliczna Claas

Polecane posty

ursus3600    0

Witam. Jakie powinno być ciśnienie na pompie hydraulicznej w Claas Arion 430. Czy jeśli jest zbyt małe ciśnienie to nie będzie działać wspomaganie wałem wom i tylny podnośnik ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
2 godziny temu, artur04c napisał:

Wydaje mi się, że 195 200 bar na gniazdach powinno być. Ciągnik ma chęci jazdy ?

Właśnie jazda działa i biegi też przerzuca. Jest możliwość że jakis zawór się zaciął czy coś po drodze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
Dnia 26.01.2023 o 13:30, artur04c napisał:

nie ma żadnego komunikatu o słabym lub zapchanym filtrze ? olej\filtry kiedy zmieniane ?

Brak właśnie komunikatów. Filtry i oleje wymieniony. Powiedzmy że podnośnik na sterowaniu awaryjnym działa, wałek też działał tylko czujnik chyba bo wyświetlił się błąd. Tylko wspomaganie trzeba podnieść obroty żeby zadziałało. I Jeszcze na jakich obrotach mierzyć ciśnienie z tyłu na gniazdach hydraulicznych. A jakie powinno być ciśnienie na wspomaganiu kierownicy .

Edytowano przez ursus3600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

Ciśnienie na gniazdach możesz sprawdzić na dwa razy. Zimny olej obroty biegu jałowego powinno być koło 200, nawet na zimnym pewnie będzie trochę więcej bar i jak na zimnym na biegu jałowym będzie miał 200 to potem na rozgrzanym oleju, żeby te 45-50 stopni miał (najlepiej 60 stopni) i wtedy pomiar na biegu jałowym i na 1800-1900 obr bo pewnie tyle go max kręcisz i powinno być 200 bar. Co do dawania gazu to on jest na LS? Weź bez dawania gazu włącz jakieś wyjście hydrauliczne (nic nie musi być podłączone pod gniazdo) i trzymaj je w pracy i wtedy zobacz czy kierownica zacznie pracować jak powinna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
1 godzinę temu, artur04c napisał:

Ciśnienie na gniazdach możesz sprawdzić na dwa razy. Zimny olej obroty biegu jałowego powinno być koło 200, nawet na zimnym pewnie będzie trochę więcej bar i jak na zimnym na biegu jałowym będzie miał 200 to potem na rozgrzanym oleju, żeby te 45-50 stopni miał (najlepiej 60 stopni) i wtedy pomiar na biegu jałowym i na 1800-1900 obr bo pewnie tyle go max kręcisz i powinno być 200 bar. Co do dawania gazu to on jest na LS? Weź bez dawania gazu włącz jakieś wyjście hydrauliczne (nic nie musi być podłączone pod gniazdo) i trzymaj je w pracy i wtedy zobacz czy kierownica zacznie pracować jak powinna.

Była próba z wyjściem hydraulicznym i kierownica dalej ciężko chodzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

wersja LS ? Może orbitrol się kończy. Podczepiony pod maszynę zawieszaną normalnie reagował jak EHR działał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
7 godzin temu, artur04c napisał:

wersja LS ? Może orbitrol się kończy. Podczepiony pod maszynę zawieszaną normalnie reagował jak EHR działał ?

Jest to Claas Arion 430 cis. A to LS to co? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

Bo tam były dwa rodzaje pomp słabsza i mocniejsza i na mocniejsza pewnie jest na ls więc jak masz mocniejszą to ls nie jest wzbudzany prawidłowo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
4 godziny temu, artur04c napisał:

Bo tam były dwa rodzaje pomp słabsza i mocniejsza i na mocniejsza pewnie jest na ls więc jak masz mocniejszą to ls nie jest wzbudzany prawidłowo. 

Są dwie pompy jedna po prawej ciągnie olej i podaje na drugą na lewą stronę. Jak by można napisać jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na gniazdach hydrauliki, na pompie zaraz koło filtra i na wspomaganiu.

Edytowano przez ursus3600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Karolek132
      Witam mam problem wyskakuje mi błąd 337 wtedy ciągnik przestaje jechać i tylko na niektórych biegach 
    • Przez Huzi
      Witam mam problem z ładowarką clas scorpion cały czas piszczy i święci czujnik przeciążenia i nie można wysunąć teleskopu 
    • Przez AlbertBert
      Witam. Od niedawna mam problem w ciągniku, pacjentem jest Claas Ares 617atz. Więc tak Traktor zapala, pochodzi sobie z 5-10minut i gaśnie, pokazuje się błąd 414. Wykręcałem moduł silnika i z powrotem wkręciłem, traktor zapalal i chodzil jak nalezy. Teraz gdy to robie nic nie daje nie chce nawet dymka puscic. Nie mam spisu tresci kodow błędów i nie wiem od czego sa. Może ktoś wie o co chodzi, bardzo proszę o pomoc.
    • Przez Xabarx
      witam mam problem z ogrzewaniem, gdy traktor jest nagrzany a pokrętło jest ustawione na zimne powietrze cały czas dmucha ciepłe, linka jest sprawna , mechanizm do którego jest podłączona linka tez się przekręca, czy ktoś wie co może być tego powodem ?
    • Przez korbolix88
      Szukam ogarnietego mechanika. Debica, Tarnow okolice. Skrzynia do remontu. Polecacie kogos? Bede wdzieczny za namiary. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj