toof

Nowa przyczepa dwuosiowa mniej znanej firmy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
toof    11

Witam
Potrzebuję opinii najlepiej użytkowników przyczep dwóch mniej znanych firm znajdujących się w województwie małopolskim, pierwsza z nich to firma Mar-Polhttps://marpol-przyczepy.pl/  a druga to Techmont - https://www.techmont.net/ . Mnie interesuje przyczepa 6 lub 8 ton, oczywiście nowa. Z ogłoszeń na OLX wynika że ceny za przyczepy obu firm są bardzo podobne i jednocześnie sporo niższe ceny przyczep z Pronara, czy Metal-fachu. Na stronach producentów są wszystkie parametry i na ,,papierze" wyglądają całkiem dobrze. podobnie zresztą jak na zdjęciach, natomiast co do opinii użytkowników to praktycznie ich nie ma nie mówiąc już o ich porównaniu. Dlatego proszę Was jeżeli posiadacie takie przyczepy i macie możliwość je porównać z przyczepami innych producentów, ktoś np. posiada Pronara i Techmont, albo macie takie przyczepy już jakiś czas i możecie wskazać ich ewentualne wady i zalety to piszcie.
Myślę że sam temat nowych przyczep oferowanych przez tych mniej znanych producentów jest dość interesujący, ponieważ jak może zauważyliście ma wyremontowaną HL, czy IFA trzeba zapłacić około 50 tyś, a jak przejrzycie ogłoszenia to nowe tych mniej znanych producentów kosztują około 55 tyś i tu zakup takiej wyremontowanej już nie ma sensu. 
Z góry dzięki za informację - Pozdrawiam

 

Edytowano przez toof

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0

Polecam sprawdzić w firmie stekro przyczepy nowość ostatnia taxon mają 6 na zamówienie a 8 na placu. Bo sam rozglądam się za przyczepa. A przyczepy firmy techmont  powiedzieli mi prawie rok czasu oczekiwania 

Edytowano przez ursus3600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    129

przyczepy Marpol już były na AF, skorupowe jak dobrze pamiętam, tak na szybko

Marpol PMTS 12 - zdjęcie tandemu #810748 - Galeria rolnicza agrofoto

MarPol 8t - fotka tandemu id:586473 - Galeria rolnicza agrofoto

zapytaj właścicieli

dilera Pronaru czy metalfach masz pewnie jakiegoś w pobliżu, te dwie firmy które wymieniłeś nie mają pewnie swoich dilerów wiec musiał byś podjechać do producenta żeby zobaczyć przyczepę, tak będziesz mógł sobie porównać te przyczepy

i jeszcze jedna uwaga, ja przyczepę 8t pronara (nie paletowa) z balkonem, plandeką, kupiłem w lipcu za 56 tyś netto

teraz pewnie są droższe, ale nie aż tak bardzo, ta cena 55 tyś co podałeś to netto czy brutto, bo jak netto, to różnica do pronaru nie będzie aż tak wielka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3062

techmont bedzie jak znalazl na zniwa 2024🤣. dzwonilem ostatnio to termin na przyszly rok.

znajomu ma -nie narzeka, 360 dni w roku pieknie sie prezentuje na podworku a reszte jezdzi.

z marpolu mam oferte teoretycznie na luty-marzec -nie widzialem na zywo i ciezko opinie znalezc.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel86lhr    35

Popatrz sobie przyczepy firmy Wodziński. Kilka lat temu tzn 2018 za 6t pronara metal facha trzeba było zapłacić ok 50 tysi ja za Wodzińskiego zapłaciłem 29 netto. Brutto wyszlo nie cale 40 tys. Mają duży wybór przyczep polecam sprawdzić. Co do jakości to jest znośnie. 

Edytowano przez pawel86lhr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlimekPL    795
Dnia 17.01.2023 o 18:51, toof napisał:

 wyremontowaną HL, czy IFA trzeba zapłacić około 50 tyś, a jak przejrzycie ogłoszenia to nowe tych mniej znanych producentów kosztują około 55 tyś i tu zakup takiej wyremontowanej już nie ma sensu. 

 

Po rzetelnie zrobionym remoncie takiej HL-ki już nie będziesz chciał nawet spojrzeć na nowe przyczepy. Chyba, że masz możliwość wziąć na jakiś program za pół ceny, to jedyna sytuacja kiedy moim zdaniem opłaci się nówka sztuka.

Edytowano przez KlimekPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Kilka lat temu jeździłem i szukałem używanej HL6011. Co ujrzały me oczy to szok. Spawaczem nie jestem, ale na luzie bym lepiej pospawał niż 3/4 oglądanych przyczep. Kupiłem używanego Pronara 6 t i uważam, że to była najlepsza opcja, chociaż kosztowała 7 tyś więcej od HL6011. 

Pod koniec roku stałem przed podobnym wyborem. Obejrzałem na placu przyczepę Wodziński i przyczepę Pronar. Pooglądałem grubość ramy, spawy, wyposarzenie itp i zdecydowałem się zakupić Pronara. A, że na dofinansowanie to wziąłem prawie full opcję.  Zobacz na wyposażenie, które zazwyczaj jest w przyczepach markowych, a w innych trzeba dopłacić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toof    11

Dziękuję za podpowiedzi i opinie, jak nie będę brał na dofinansowanie, dlatego szukałem w trochę niższym przedziale cenowym. Nie jestem ograniczony czasowo, tak że na spokojnie. Wybieram się na targi Kieleckie może tam jakąś powystawówkę z dużym rabatem się trafi. Też uważam że tzw. firmówni są lepszą opcją , ale i droższą, a skoro ludzie je kupują to pewnie za coś tam się jednak płaci. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez m_i_c_h_a_l
      Cześć,
      Chciałbym się poradzić czy warto kupić przyczepę zrobioną ze stara na jednej osi z podwójnymi kołami?
      Zastanawiam się nad zakupem takie przyczepy aby w transporcie zboża zamiast ciągnąć dwie zwykłe stare przyczepy na które wchodzi łącznie 8 - 8,5 tony zboża, ciągnąć jedną z takim samym ładunkiem.
      Jak taka przyczepa zrobiona ze stara zachowuje się na ściernisku? Czy ciągnik 75 KM da radę bez problemu ją ciągać?
      (załączam przykładowe zdjęcie takiej przyczepy z internetu)
      Pozdrawiam

    • Przez FarmerDyzio
      Czy jest możliwość przerobienia układu hamulcowego w taki sposób żeby przyczepa miała możliwość współpracowania z ciągnikiem który jest wyposażony w instalację dwuobwodową. Przyczepa ma instalację jedno obwodowa która pracuje że starszym ciągnikiem. Jednak od czasu do czasu jest spięta z drugą przyczepa która ma instalację dwuobwodową. W skrócie czy jest możliwość zrobienia takiej przeróbki żeby przyczepa miała instalację jedno i dwuobwodową.? Ewentualnie jak rozwiązać problem hamulcow w drugiej przyczepie gdy są spięte razem ?
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj