kisomaniak

Oświetlenie robocze New Holland TD5.85

Polecane posty

kisomaniak    0

Dzień dobry, 

Jestem posiadaczem ciągnika New Holland TD5.85 z ładowaczem czołowym Ursusa (wersja przed liftem 2013), fabryczne oświetlenie robocze ciągnika  w nocy nie spełnia swojego zadania i chciałem je w jakiś sposób zmienić. W autoryzowanym serwisie NH zaproponowano mi wymianę oryginalnego oświetlenia na lampy w technologii LED (kwota wymiany ok. 2500 zł) lub w wersji zgodnej z radiem (brak szumów) za kwotę ok. 4000 zł. Jest to duży wydatek i kwoty dotyczą wymiany założonych 2 lamp. Mam zatem pytanie czy ktoś w swoim TD5 wymieniał oświetlenie przednie na LED i jest coś w stanie polecić i czy jest możliwość zamontowanie 4 lamp z przodu w sposób bezpieczny z fabryczną instalacją elektryczną ciągnika. Jestem laikiem w temacie także proszę o wyrozumiałość.

IMG_6030.jpeg

IMG_6031.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    381

Ja w T4 mam oryginalne i bardzo dobrze świecą , ale niekoniecznie Musisz kupować oryginały , mozesz poszukać dobrych ledów , ale ja nie doradzę , jedynie kwestia podłączenia moga kostki nie pasowac chyba że wymontujesz gnizda ze starych lamp .

Jak masz oryginalnie żarówki halogenowe to dużo pradu biorą , możesz nawet za jedną lampę 2 czy 3 wstawić , 

Weź wymontuj i sprawdź jaką Masz żarówkę ilo watową a zobacz ile ledowe mają tylko wat 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    628

2 lampy led za 2500 zł 🤣

Kup 2 lamy jakiegoś w miarę producenta, np wesem. Zadzwoń do nich to Ci doradzą jakie wybrać.

Z mojej strony radze światło skupione na przód, najlepiej pod dwie lampy na stronę. Jeśli chodzi o tył to światło rozproszone lub mieszane ( rozproszone ze skupionym )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Ktoś moze rozbierał hamulce w NH z serii TD? U mnie słychac czasami jakies dzowne zgrzyty przy hamowaniu, zastanawiam sie czy da sie to ogarnac samemu?
    • Przez MarcinWrona
      Witam. Chce założyć siłownik pomocniczy do New Holland t4.75 POWERSTAR. Problem jest taki że przy ramieniu mam miejsce na montaż siłownika ale nie mam dolnego mocowania na siłownik takiego które wychodzi fabrycznie z zamontowanym siłownikiem. Poza tym pompa mi popuszcza z maszyna pulsacyjnie w dół. Nie ma problemu z podnoszeniem ale olej się nagrzeje i opada. Ktoś doradzi w tym dwóch tematach? poniżej daje zdjęcie jak to u mnie wygląda i czy da się jakoś zamontować siłownik. W serwisie mają siłownik ale mówią że nie da rady zamontować bo bym musiał wymienić cała pochwę. Dodaje zdjęcie jak to wygląda u mnie a jak z fabrycznie zamocowanym siłownikiem. 



    • Przez MAVERICK232
      Witam. 
      Mam problem z podnoszeniem na rozgrzanym oleju. Podnosi  talerzówkę 1,3t lub agregat z siewnikiem 2t ale na wysokich obrotach. Na zimny podnosi bez problemu. Ciśnienie na zimny 140bar małe Obroty 700, przy obrotach 2 tyś 180bar.Jak zgaszę to agregat odrazu zaczyna opadać słychać tylko skokowe opuszczanie... Czy to wina rozdzielacza który jest pod siedzeniem czy winna uszczelnień na siłowniku? 
      Może ktoś pomóc? 
      Dzięki 
      Pozdrawiam 


    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez rosek11
      Część
      Ojciec ostatnio zakupił New Holland TD95. Dziś przy okazji ciepłego dnia i pracach kosmetycznych gdy położyłem się pod ciągnik zauważyłem zamontowane jakieś dodatkowe sprężyny. Jedne sprężyny są połączone do siebie i z jednej strony są zahaczone o korpus skrzyni natomiast z drugiej strony o tą dźwignię co wychodzi ze sprzęgła i jest do niej zapięta linka sprzęgła. Generalnie te sprężyny chyba są po to aby pedał sprzęgła ciężej pracował i sprzęgło mocniej lub szybciej odbijało. Teraz moje pytanie..... tylko po co ktoś to mógł założyć, jaki był tego celu??
      Ktoś może ma jakieś domysł??
      Sprzęgło poza tym że pracuje ciężej to biegi wchodzą bez problemu 



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj