kisomaniak

Oświetlenie robocze New Holland TD5.85

Polecane posty

kisomaniak    0

Dzień dobry, 

Jestem posiadaczem ciągnika New Holland TD5.85 z ładowaczem czołowym Ursusa (wersja przed liftem 2013), fabryczne oświetlenie robocze ciągnika  w nocy nie spełnia swojego zadania i chciałem je w jakiś sposób zmienić. W autoryzowanym serwisie NH zaproponowano mi wymianę oryginalnego oświetlenia na lampy w technologii LED (kwota wymiany ok. 2500 zł) lub w wersji zgodnej z radiem (brak szumów) za kwotę ok. 4000 zł. Jest to duży wydatek i kwoty dotyczą wymiany założonych 2 lamp. Mam zatem pytanie czy ktoś w swoim TD5 wymieniał oświetlenie przednie na LED i jest coś w stanie polecić i czy jest możliwość zamontowanie 4 lamp z przodu w sposób bezpieczny z fabryczną instalacją elektryczną ciągnika. Jestem laikiem w temacie także proszę o wyrozumiałość.

IMG_6030.jpeg

IMG_6031.jpeg

sebe1033    381

Ja w T4 mam oryginalne i bardzo dobrze świecą , ale niekoniecznie Musisz kupować oryginały , mozesz poszukać dobrych ledów , ale ja nie doradzę , jedynie kwestia podłączenia moga kostki nie pasowac chyba że wymontujesz gnizda ze starych lamp .

Jak masz oryginalnie żarówki halogenowe to dużo pradu biorą , możesz nawet za jedną lampę 2 czy 3 wstawić , 

Weź wymontuj i sprawdź jaką Masz żarówkę ilo watową a zobacz ile ledowe mają tylko wat 

akmaly    628

2 lampy led za 2500 zł 🤣

Kup 2 lamy jakiegoś w miarę producenta, np wesem. Zadzwoń do nich to Ci doradzą jakie wybrać.

Z mojej strony radze światło skupione na przód, najlepiej pod dwie lampy na stronę. Jeśli chodzi o tył to światło rozproszone lub mieszane ( rozproszone ze skupionym )

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Lukas85
      Witam