Jackharrer

Jakie zegary w Ceres 85

Polecane posty

Jackharrer    0

Cześć

 

Mam na oku Renault Ceres 85 rocznik 1994 tylko zastanawia mnie dlaczego ma on liczniki elektroniczne z jasną plastikową obudową, wyglądają jak liczniki z jakiegoś nowszego modelu. Chociaż widziałem też Ceresy z lat 2000 i miały analogowe liczniki. Czy jest jakaś zasada w jakich rocznika ewentualnie w jakich modelach jakie były montowane liczniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    641

Masz jakieś zdjęcie? Możliwe że ktoś założył od innego modelu, całkiem niedawno widziałem Ceresa ze spalonym wnętrzem kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jackharrer    0

W tym Temisie to już są zdecydowanie inne zegary. Przeglądałem wiele ogłoszeń z Ceresami i trafiają się 2000 roczniki z analogowymi zegarami ale tez trafiają się z pierwszej połowy lat 90 z cyfrowymi zegarami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    365

Czy nie wynika to z zastosowanej skrzyni ? Nowsze elektroniczne wskaźniki i dźwignie po prawej stronie siedzenia , analogowe wskaźniki i dźwignie biegów po dwóch stronach siedzenia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    641

W modelach X dźwignie zmiany biegów znajdowały się po prawej stronie. Modele X to miały także cyfrowa tablica przyrządów i hydrauliczne połączenie . Kokpit poziom hałasu wynosił 80 dB i tylko 73 dB w modelach X." Taki cytat znalazłem na konedata.Wychodzi że modele oznaczone X miały lepsze wyposażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackharrer    0

Wygląda na to, że macie racje. Były dwie wersje 1. Półbiegi hydrauliczne, dźwignie zmiany biegów po lewej stronie, zegary cyfrowe 2. żółw zając mechaniczny ze sprzęgłem, jedna dźwignia z lewej strony druga z prawej strony, zegary analogowe.

W załączonym z OLX Ceresie chyba ewidentnie jest coś nie tak. Zegary cyfrowe, półbiegi mechaniczne i obje dźwignię po lewej stronie ale wychodzące z tunelu środkowego ( czyli tak jak w wersji z dźwigniami po obu stronach ) .

Może padła skrzynia z półbiegami hydraulicznymi i ktoś wsadził skrzynie z półbiegami mechanicznymi.

 

Chyba jednak trzeba odpuścić tego Ceresa :(

Ktoś wie gdzie ci wszyscy handlarze kupują te ciągniki z Francji. Są jakieś portale z aukcjami itp ?

Edytowano przez Jackharrer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez misiu1123
      Dzień dobry. 
      Sprawa, jak w temacie. Na osi pojawił się luz, brak smarowania i wiek zrobiły swoje. Czy aby wymienić tulejki, wystarczy odkręcić pokrywy slizgów, czy jak to się zwie, takie coś, jak pokrywy główne na wale i wyjechać całym napędem? Widziałem u siebie tulejki na czopie i właśnie w tej pokrywie. Nie widzę, żeby to jakoś skomplikowane było, ale warto się dopytać, może ktoś robił i udzieliłby wskazówek. Dzięki i pozdrawiam. 
    • Przez lolsik
      Jak w tytule po wymianie uszczelniaczy na tłoku podnośnika bo opadał i jak się okazało był w kilku kawałkach traktor normalnie podniósł i opuścił kilka razy po czym sam z siebie zaczął podnosić , nie reaguje na dźwignie i jedyny sposób na opuszczeni to poluzowanie przewodu żeby spuści ciśnienie , rozdzielacz był wyjęty i wymyty ale bez zmian.  Jakieś pomysły lub jest ktoś z lubelskiego co ogarnia temat ??
    • Przez SobiePanek
      Witam mam problem z moją Renią nagle przestały działać półbiegi , żółw, przedni napęd , blokady wszystko naraz przestało działać. Nawet przy hamowaniu nie załancza się przedni napęd. Myśle że to coś z elektryką ale nie wiem od czego zacząć dlatego potrzebuje dobrej porady

      A dodam jeszcze że mryga pomarańczowa kontrolka od elektryki ta z akumulatorem i piorunem

      Ciągnik całyczas jest na 4 półbiegu i przy wciskaniu guzika na nic nie reaguje tak samo jest z napędem rewers działa bez problemu.
    • Przez drozd96
      Witam, mam problem z rozłączaniem przedniego napędu w nowym nabytku Renault Ares 815RZ Full Power Shift. Na komputerze wszystko działa jak należy, ikonka po naciśnięciu guzika pojawia się i znika, lecz napęd cały czas chodzi. Elektrozawór był sprawdzany i jest sprawny, lecz cały czas dopływa do niego prąd. Po odjeciu prądu napęd dalej działa. Proszę o poradę co robić, czy spuszczać olej i sprawdzać co się dzieje pod spodem? Czy może być problem tego typu że rozłącza się on automatycznie powyżej jakiejś prędkości? Ponieważ obok ikonki jest napis AUTO, lecz prędkościomierz nie działa i może dlatego może go nie rozłącza, gdyz nie ma informacji odnosnie prędkosci? 
    • Przez Robertopse
      Witam mam problem z aresem 710 nie rozłącza przedniego napędu sprawdziłem prąd na guziku jest a dalej dochodzący do kostki elektrozaworu nie ma woogle może ktoś coś doradzi
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj