mlody28

Wytarcie na korpusie cylindra

Polecane posty

mlody28    39

Co mogło być przyczyną takiego wytarcia na korpusie cylindra?

Jaki polecacie zestaw naprawczy tłok+cylinder, bo widzę że są takie po 300zł i po 500-600zł, pytanie tylko czy warto dopłacać?, bo to nie zawsze jest oczywiste że cena = jakość. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie?

Przeważnie te polskie są droższe, firmy morga, lemet itp. może znacie jeszcze jakieś inne i polecacie?

 

IMG_20221119_175741_edited.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

Ok, dzięki, ale słabo z dostępnością, o ile tłoki jeszcze gdzieś tam są to korpusów praktyczni nie ma a całych zestawów tłok + cylinder + uszczelnienia to w ogóle nie widzę z firmy skropol. No bo najlepiej kupić cały zestaw w jednym sklepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

No dobra, cylinder ocierał prawdopodobnie o mechanizm różnicowy, bo innej możliwości za bardzo nie ma. Pytanie dlaczego? Do tylnego mostu nikt od nowości nie zaglądał. Pomyślałem, że może cylinder był niedokręcony dobrze na jednej śrubie i wisiał trochę niżej, ale nie jestem w stanie tego teraz stwierdzić, przy rozkręcaniu nie zwracałem na to uwagi. Wydaje mi się ze to mało prawdopodobne.

I jest jeszcze jedna możliwość. Kupiłem nowy cylinder, ustawiłem obok starego, porównałem rozmiary i okazało się że nowy jest wyraźnie niższy (tak z 0,5zm) ale widać gołym okiem. Może stary miał jakąś wadę, był "za duży"?, choć prędzej uwierzę że to nowy jest za mały... ale w moim przypadku to akurat dobrze, bo nie muszę go szlifować na wzór starego żeby nic nie ocierało.

Serio nikt się z czymś takim nie spotkał? A może to kwestia jakiejś regulacji samego podnośnika że on może za daleko podnosił i ocierał?

Edytowano przez mlody28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
    • Przez Bykupl
      Witam mam taki problem plecak po regeneracji nowa pompa 40l i zawór pod tą pompę z hylmetu problem jest taki że wszystko śmigało jak należy tur podnośnik na wyjściu 160bar dopóki ciągnik nie pójdzie w duże obroty w rotacyjnej ciśnienie spadło ledwie 110 i słabo tur podnosi po wymianie zaworu na drugi się poprawiło i znów dopóki ciągnik nie poszedł w obroty więc gdzie szukać problemu w rozdzielaczu czy raczej pompa i zawór ? 
    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez Celownik07
      Hej,
      Robilem rok temu kapitalke podnosnika - nowa pompa, zawory bezpieczenstwa, tlok, cylinder, wspornik, regeneracja rozdzielacza nowy olej filtry i takie tam pierdoly, chodzil potem pieknie bez zarzutu a teraz widze ze pulsuje, opada troche i podnosi ( bez obciazenia) a jak wylacze ciagnik na podniesionym to po 30 minutach calkiem opadnie. Mozliwe ze to przez pogode i gesty olej?
      Co ciekawe podpialem plugi 3skibowe zeby zobaczyc czy tez tak sie bedzie zachowywal pod obciazeniem to trzymal ladnie w gorze dlugi czas (wymienilem wszystkie 3lemiesze)-  tez na wylaczanym ciagniku. 
    • Przez Dawid_Styczen
      Witam czy ktoś stosował zamiennik ambra multi g  
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj