jacus

problem z pompa paliwowa

Polecane posty

jacus    3017

mam taki problem - zetor odpali od kopa nawet bez pompowania ale potem nie moze wejsc na obroty pare min jest ok 600 nawet na pelnym gazie,potem zakopci i wchodzi na obroty i jest normalnie,jesli chodzi na luzie i obroty spadna ponizej 1000 po chwili sam gasnie lub gdy go przydusze i obroty spadna to nawet rozgrzany ok 5 min chodzi na min obrotach i dopiero za chwile wraca do normy.uklad paliwowy przepatrzony i wszystko sprawne-czy to wina pompy i co zrobic nowa czy regeneracja?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja dałem do regeneracji 3 lata temu do woźnik i zetor chodzi jak strzała a miałem takie same problemy - czyli regulator obrotów padł i sekcje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

to chyba wina temperatury powietrza bo jak sie ochlodzilo to mu przeszlo a wczoraj znowu +30 i znowu problemy.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdz jeszcze raz wszystkie węże i korek paliwa czy puszcza do baku powietrze. Jeżeli jakikolwiek wąż ma nieszczelność a korek nie wpuszcza powietrza to zaciąga je przez węże i zapowietrza układ paliwowy. Popuść korek wlewowy do baku i zobaczysz co będzie się działo po dłuższej jezdzie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darou    0

sytuacja przedstawia się następująco: Miałem w traktorze zalane paliwo ze "szkodzącymi dodatkami" które spowodowało zatrzymanie pompy paliwowej. Oddałem ja do regeneracji jednak teraz traktor dymi i ma mniejszą moc, dławi się przy cięższej pracy. Czy zwiększenie dawki paliwa rozwiązało by problem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu7745    2

Czy przy wyciąganiu zaznaczytłeś sobie w jakim położeniu znajdowała się pompa? bo jeśli nie to jest możliwe że zmieniłeś kont wtrysku i wtryskuje w złym miomęcie i następną żeczą może być to że pompiarz mógł żle ją ustawić. Mi jak zerobił pompe do 5211 to też dymił z baku wir a jak mu dałem gazu na drodze to przejechałem ze 200m i dym dopiero się rozcholdził :lol: a jak był zimny z rana to aż pluł z komina taką miał dawke a jak zię znów zatarła to oddałem ją do dobrego pompiarza i teraż jest ok i dymu niema B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Najprawdopodobniej przyczyna jest taka jak napisał kolega wyżej, u mojego kolegi w C-360 było to samo. Robił generalkę, wymontował pompę na szybko, bach w samochód i żeby mu sprawdzili i naprawili. Przyjechał, montuje no i odpalanie, odpalił jak normalnie itp. ładnie chodził, ale jak pojechał zabronować to już było gorzej; jak dojechał to silnik bardzo ciepły, no ale cóż bronować trzeba. Rozłożył brony, bieg 2 i powoli puszcza sprzęgło, a on zaczyna gasnąć, wbił go na obroty i znów ani rusz. To na 1 to samo, złożył brony i kita na dom zawołał dobrego mechanika, popatrzył, posłuchał i zajrzał do pompy i okazało się że przestawił o 1 ząbek na pompie i w złym momencie następował wtrysk. Po przestawieniu śmiga aż miło.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darou    0

przy wyjmowaniu pompy przecinakiem delikatnie zaznaczyłem na obudowie i złożyłem identycznie, tak jak było to zrobione oryginalnie. pozostaje kwestia dawki paliwa. możliwe ze pompiarz źle ja ustawił i trzeba by było zwiększyć. pytanie jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu7745    2

Powiem ci tak nie baw się z tym tylko oddaj do jakiegoś dobrego zakładu a nie do partacza jak dałeś(bez obrazy)kase zwiną a roboty nie wykonał jak bedziesz dawał to daj do dobrego speca ja z pompami to jeżdze aż 75km w jedną strone ale jak zrobi to aż miło i nie szkoda dać kasy i nie drodo np jak robiłem pompe do 5211 to z wtryskami wyszło mi 750 zł a zetorek chodzi jak perszing :lol: za 3p zwina 650 zł i też była zatarta bo takie lipne paliwa mamy na cpn ;[ pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj