Bartek1231

Połączone wzmacniacze momentu obrotowego

Polecane posty

jaco512    772

Jeśli lubisz sobie dłubać i ewentualne poprawki sam ogarniesz to próbuj, ale większość doradzi Tobie kupić ciągnik, np. taki Case magnum 7240

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertb    4007
14 godzin temu, Bartek1231 napisał:

A po co ruszać odlew?

Chodzi mi o to że jeśli chciałbyś naprawdę przerobić tą skrzynie należało by przeprojektować jej odlew. Ten ciągnik aż piszczy o rewers i 3 zakresy zamiast dwóch. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek1231    1
hubertb napisał:

Chodzi mi o to że jeśli chciałbyś naprawdę przerobić tą skrzynie należało by przeprojektować jej odlew. Ten ciągnik aż piszczy o rewers i 3 zakresy zamiast dwóch.

Rewers byłby bardzo przydatny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

w ogóle który rodzaj szybkiej skrzyni masz, bo tylko jeden jest zdatny. To wariant najszybszy, wtedy wszystkie zabiegi w polu robisz na zakresie " I ". 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek1231    1
hubertb napisał:

w ogóle który rodzaj szybkiej skrzyni masz, bo tylko jeden jest zdatny. To wariant najszybszy, wtedy wszystkie zabiegi w polu robisz na zakresie " I ". 

Zwykła szybka 4 nie synchronizowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Skrzynia '35' koła 18.4-34 2200obr/min

 

1 I 3,14

2 I 5,03

3 I 8,00

4 I 12,00

1 II 10,00

2 II 16,00

3 II 25,51

4 II 36,00

 

Tak mniej więcej to wygląda.

 

Skrzynia '30' (tragedia =( )

 

1 I 2,66

2 I 4,20

3 I 7,66

4 I 8,83

1 II 8,88

2 II 13,99

3 II 25,51

4 II 29,40

 

Skrzynia '25' ( 3 biegowa)

 

1 I 2,97

2 I 4,85

3 I 8,13

1 II 9,33

2 II 15,21

3 II 25,51

To kopia postu z innego tematu. Zmierz prędkość czy się zgadza z najszybszym wariantem. Bo w nim operujesz w polu 3 i 4 polową. W przypadku wariantu numer 2 szybkiej skrzyni nie ma dobrego biegu do pracy w polu. Tak jak w przypadku zwykłej skrzyni(25km/h) trzeba jebać pomiędzy zakresami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
    • Przez carlos1014
      Witam posiadam u1014z 1990r. Od kilku dni mam problem z włączaniem biegów na postoju. Normalnie wciskalem sprzegło do końca odczekiwałem kilka sekund (w zależności od obrotów silnika im wieksze tym dłużej ) i biegi wchodziły bez najmniejszego oporu. Teraz po 1h pracy powyzej 1000obr wogule nie moge włożyć biegu nawet jak odczekam z 20 sek. to tylko okrutny zgrzyt. Wydaje mi się że hamulec skrzyni nie działa wiec podregulowałem zabierak zeby bral nie 25mm a 40mm przed końcem skoku pedalu sprzegła mimo to żadnej poprawy. Miał ktoś taki problem??? z góry dziękuję
    • Przez Casemxm175
      Witam czy wie ktoś czy do wymiany tej czesci potrzebuje rozpolowic traktor 

    • Przez bastek2210
      Witam jestem świeżym posiadaczem Ursusa 914 i jest problem z wzmacniaczem tego typu że ciągnik jeździ na żółwiu a jak nawet na postoju zmienię na zająca to silnik przydusza ale jak zaczynam jechać i tak nie zmienia prędkości. Miał ktoś taki problem? Mikropompka trzyma ciśnienie na 12 barów 
    • Przez klajuh
      Witam! Posiadam od jakiegoś czasu Ursusa 1014 i zauważyłem że po rozgrzaniu ciężko jest wrzucić biegi, nie ważne czy do góry czy chcę zredukować to prawie zawsze zgrzytają. Tak samo jak chcę przełączyć z szosowych na wsteczny to muszę najpierw bieg wyrzucić, a dopiero potem reduktor, bo inaczej nie da rady. Sprzęgło było zrobione, ale nie widać poprawy. Próbowałem ze sprzęgłem na raz czy na 2 razy to nie ma różnicy, dopiero jak ciągnik się zatrzyma to bieg wchodzi lekko. Zdarza się też że na postoju bieg ciężko wchodzi, a jak już go wbije to ciągnik szarpnie, tak jakby nie było wysprzęglone. Co może być tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj