Kacper4365

Dotacje młody rolnik 2023-2027

Polecane posty

Kacper4365    0

Witam,chciałbym złożyć wniosek na Młodego rolnika 2023-2027,mają dawać po 200tysiecy.. jak to wygląda od środka czy mogę się starać mając stała pracę a gospodarstwo prowadzę jako hobby ? Obecnie z dzierżawami uprawiam 20h i prowadzę hodowlę bydła opasowego  choć wszystko na chwilę obecną stoi na mamę, czy dotacje można przeznaczyć na zakup ciągnika i maszyn ? Muszą być nowe czy wystarczy faktura ? Z wykształcenia jestem mechanikiem to potrzebny jakiś kurs zrobić ?

Prosiłbym też o wypowiedź tych co już dostali czy warto podpisywać umowę z diabłem na 5 lat 😁 pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

jak masz już gospodarstwo dluzej niz 12 miesiecy na siebie to nie możesz wziąść dotacji Mlody Rolnik


nie wiadomo jakie będą nowe zasady z nowego rozdania jak nie masz narazie nic na siebie to będzie mógł wystartować ale mama będzie na Ciebie musiała przepisać cześć ziemi lub kupisz ziemię od mamy maszyny tylko nowe tak było do tej pory


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lols123    119

Maszyny muszą być nowe,Kurs będzie potrzebny,jak to będzie wyglądać z naborem to nic nie wiadomo,ale patrząc w jakim kierunku wszystko zmierza to będzie punktowane EKO jeszcze bardziej niż do tej pory.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masa24    2348
2 godziny temu, wojtal24 napisał:

jak masz już gospodarstwo dluzej niz 12 miesiecy na siebie to nie możesz wziąść dotacji Mlody Rolnik

 

nie wiadomo jakie będą nowe zasady z nowego rozdania jak nie masz narazie nic na siebie to będzie mógł wystartować ale mama będzie na Ciebie musiała przepisać cześć ziemi lub kupisz ziemię od mamy maszyny tylko nowe tak było do tej pory

 

Kolego nie 12 a 24

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    436