waldek315

d 47 pęka tylny zaczep

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
waldek315    2

witam przy cofaniu z przyczepą pełną buraków w cukrowni cofałem w mur i pękł ceownik na którym jest tylny zaczep został pospawany ale spawy pękły moje pytanie co z tym zrobić , Myślałem żeby wyciąć ten ceownik i wspawać nowy grubszy albo dwuteownik i przykręcić zaczep automatyczny bo tamten jest przyspawany a wolał bym mieć przykręcony bo nie wiadomo jak to będzie pospawany i czy wytrzyma takie obciążenia jak spaw oryginalny postaram się wrzucić fotki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik-k    0

dwuteownik wogle nie nadaje tylko ceownik zostaje ci tylko wycicie całego coewnika i wspawać nowy i wszytko poprzykręcać a jak nie potrafisz dobrze spawać do sobie wynajmij spawacza bezpieczensto to podstawa nic nie kombinuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Trzeba wciąć palnikiem stary i wspawać nowy.

Ważne są też odpowiednie wspawane wzmocnienia na końcu ceownika.

Zaczep ma być oczywiście przykręcany,kto to widział przyspawany zaczep.

W miejscu gdzie jest otwór na zaczep wspawaj wzmocnienie z blachy 6mm.

Jeśli nie masz doświadczenia w spawaniu lepiej oddaj to fachowcowi,chodzi tu o bepieczeństwo innych.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

oryginalnie tylny zaczep w d47 jest przyspawany od dołu ceownika. Zobaczymy najpierw muszę zdobyć taki ceownik i jakiś zaczep najlepiej automatyczny bo samemu nieraz trudno cofnąć idealnie pod drugą przyczepę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj