Skocz do zawartości
marix123

John Deere 2140

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
marix123    1

Witam jestem świeżym posiadaczem John Deere 2140 i niestety mam problem. Mianowicie z tyłu przy podnośniku z jednej łapy wycieka olej moje pytanie brzmi co tam mogło się zepsuć? i jak to naprawić? czy będzie trzeba rozbierać połowę ciągnika?? Poniżej zamieszczam zdjęcia. Proszę wszystkich o pomoc. Pozdrawiam!

 

dsc01071gw.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

dsc01072e.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

Widzę że tutaj trudniej będzie to naprawić gdyż u mnie w John Deere 3130 jest przykręcone na 2 śrubach tutaj uszczelnienie i łatwo w razie czego wymienić uszczelniacze a tutaj jest połaczone z blokiem. A dużo ubywa Tobie tego oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

glwoj    1

Ja w swoim 1640 mam tak samo jak ty i wymieniałem te uszczelnienia na wiosnę. Wymiana nie jest trudna. Trzeba spuścić olej ze skrzyni, ściągnąć cięgła dolne, wepchnąć ośkę do skrzyni tak żeby zobaczyć uszczelniacz, wyjąć go, wstawić nowy, napchnąć ośkę. I tak samo z drugą stroną (wymień nawet jak ci nie leje). Uszczelniacz kosztuje coś 20-30 zł/szt. Mają je na techagro.pl . One dość ciasno wchodzą w blok. Mi lekko podciekało, a teraz po wymianie mam spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marix123    1

Dzięki kolego glwoj a mógłbyś mi powiedzieć gdzie się spuszcza ten olej bo ja niestety jeszcze tego nie wiem :/ Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam!

 

Na techagro.pl zauważyłem tylko uszczelniacz pompy hydraulicznej wewnętrznej czy to jest to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Ten ciągnik ma 3 korki spustowe, wystarczy jak spuścisz z ostatniego, czyli tego który jest najbardziej z tyłu ciągnika. Kilka wiaderek na olej sobie przygotuj ;[ Jak chcesz zamówić na techagro.pl to musisz tam zadzwonić to oni ci znajdą. A nazywa się to uszczelnienie wałka ramion podnośnika (dolne).

 

Tutaj jest wał ramion i to do niego trzeba uszczelnienia:

Wał ramion

 

No znalazłem wreszcie:

Uszczelnienie wału ramion

 

Ale lepiej przedzwoń i się dopytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marix123    1

Jakieś 30 km mam do sklepu JD to podjadę i kupię to mówisz że przy wymianie spuścić olej, ściągnąć ramiona i najpierw wybić wał na jedną stronę wymienić uszczelnienie a potem na drugą ? :] nie wiem czy to coś ma do tego, ale mój John to jest jakaś wersja XE z biegami między nogami i żółtym dachem wydaje mi się że różni się tylko skrzynią ale pewnie korek spustowy ma w tym samym miejscu co normalny 2140 w tym tygodniu się za to zabieram. ;[ A bym zapomniał mógłbyś mi napisać jaki olej lejesz do swojego jelonka?? bo czeka mnie wymiana, ale najpierw chcę zrobić ten wyciek. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Dokładnie tak, tego wału nawet nie trzeba wybijać, ręką go przesuniesz, on się trzyma tylko na tych uszczelnieniach. Ważne żebyś go całkiem nie wyciągał, tylko przesuną najpierw w jedną stronę żeby odsłonić jeden uszczelniacz a potem w drugą.

O olejach do JD tu na forum było pisane bardzo dużo, ja ci polecam oryginał Hy-Gard. Można też zalać jakiś inny który spełnia normę J20C. Zorientuj się w cenach i wtedy wybierz. Ja mam Agrol U i chodzi na nim jak na razie super. Ale jak oryginał niewiele droższy to warto dopłacić. Stan oleju w skrzyni sprawdza się na odpalonym siniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marix123    1

Witam mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie czy tutaj do przedniej osi się leje jakiś inny olej?? jak tak to jaki ? dzięki za odpowiedź pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Do przedniej osi tylko i wyłącznie oryginalny olej Hy-Gard (to jest ten sam co do skrzyni), ale o ile do skrzyni można zalać coś innego to do przedniego mostu raczej nie, podobno może się coś dziać z automatyczną blokadą przedniej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marix123    1

to Agrol U nie może być?? przednia oś ma osobny wlew?? Jak ma osobny to w którym miejscu i ile muszę kupić tego Hy-Garda? :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

Według mnie to zorientuj się po ile jest litra Agrolu U a po ile litra Hy-Garda i jeśli jest mała różnica to kup Hy-Gard i wszystko zalej jednym olejem. U mnie HY-Gard litra jest po 18,5zł ale przy braniu beczki 50 litrowej to napewno coś opuści gościu. Twoja decyzja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marix123    1

Witam trochę sie podowiadywałem i brakuje mi tylko ceny oryginalnego oleju z JD byłem u znajomego który handluje olejami i polecił mi Olej Titan Utto Hydra w cenie 15zł za litr jak myslicie czy ten olej byłby dobry, dodam że olej jest pochodzenia niemieckiego, sprowadzany z niemieckiej hurtowni. Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

wejdź na stronę firmy John Deere i tam znajdziesz najbliższego przedstawiciela ich. Zadzwoń do niego i się dowiesz po ile mają olej oryginalny. Jeśli płacisz za olej Titan Utto Hydra 15 zł za litr to ja na twoim miejscu kupił oryginalny. Ale doiedz się ile najpierw będzie kosztowała litra oleju oryginalnego w Twojej okolicy. A pewnie potrzebujesz ok 45 litrów do skrzynie. John deere ma bańki 50 litrowe więc napewno coś utargujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek0125    0

Koledzy jak wyciągnąć ta tulejke walka podnosnka dolnego co uszczelniacz w nim jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×