Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kris14

Hodna Civic V gen Coupe 1,5 Vtec

Polecane posty

kris14    259

Witam.

Jak by to powiedzieć upatrzyłem sobie takie autko, Honda Civic Coupe, V generacji, silnik 1,5l z V-Tec.

Co wiedzie na temat tego samochodu, tego silnika?

Na co trzeba zwracać uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

Blacha, blacha, blacha. Mam taka tylko w Hatchbacku. Lubią lecieć nadkola tylne. Co do silnika ja mam zwykły D15b2 (90 koni). Więc V tec działa chyba coś koło 5 tys obrotów. Przy przyspieszaniu około tych obrotów powinno czuć takie szarpnięcie wtedy załącza się V-TEC

 

To jest silnik 1.5 Vtec-E pewnie. Bardzo oszczędny motor.


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    788

Też taką chciałem....strasznie mi się podobała ale niestety jak już się trafiła to tylko 1,3 a taki silnik mnie nie satysfakcjonowałsad.gif .Mimo tych przeciwności jako że napaliłem się na Hondę kupiłem Hondę VI generacji (hatchback) z silnikiem 1,5 v-tec. Mi ten silnik bardzo przypadł do gustu.Jak nie przekraczasz pewnych obrotów masz autko łagodne(spalanie też jest wtedy łagodnebiggrin.gif) Jak przekraczasz pewien zakres obrotów samochód dostaje kopa(jak byś miał silnik z turbo)biggrin.gif wtedy spali trochę więcej ale coś za coś.

 

Na co zwracać uwagę...Ja zabrałem ze sobą zaprzyjaźnionego mechanika- to chyba najpewniejszy sposób chociaż i On wszystkiego nie przewidzi ale bardzo wiele może wywnioskować z krótkiej przejażdżki.

 

 

Ja kupiłem i nie żałuję...co do blach na moim( 95rok) są lepsze jak na Fordzie Fieście z (98 roku) od nowości u nas.Tak więc to dużo daje do myślenia..


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Bo jak trafi mi się egzemplarz ze zrobioną blacharką to powinien być już spokój wg mnie, co?

Mam ładny model upatrzony, ale negocjuje dotacje ze sponsorem hehe ;[

A ze spraw mechanicznych, bywają jakieś większe i mniejsze problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

1.5 VTEC w coupe V-gen.? W tej budzie fabrycznie nie było takiego silnika, w coupe był zwykły 1.5 na wielopunkcie 102KM, chyba że ktoś zrobił "mini-me" i wrzucił mu głowicę VTEC... może podaj oznaczenie silnika, jest wybite na bloku, patrząc z przodu między kolektorem a dzwonem sprzęgła.

 

Ze spraw mechanicznych to jak silnik nie puszcza chmur na rufie po rozgrzaniu i przepałowaniu, oraz jak łożyska w skrzyni nie jęczą ani nie huczą jakoś przeraźliwie, to jest duża szansa na dobry egzemplarz. Jak nie kupisz padliny to generalnie bardzo żywotne auta. Co do blach to zależy jak zrobione, zakitowanie tylnych nadkoli szpachlą odpadnie po roku. Tak po ludzku to się wycina i wstawia reperaturki, z tym że też można to zrobić lepiej lub gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Wiesz co, z tymi silnikami różnie piszą, raz że 1,5, raz że 1,5 V-Tec i sam nie wiem jak to jest hehe.

Poszukam w necie oznaczeń silników i jeżeli pojadę coś oglądać to porównam i będę wiedział co i jak ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

To byłby silnik D15Z6 115 koni, ale ten motor był chyba tylko w hatchbacku.


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Ok, czyli jak ktoś będzie oferował taki samochód z V-Tec'iem to było coś w nim zmieniane...

 

PS: Narazie plany o zakupie odwołane do odwołania hehe, ech, zaplanowane sa inne inwestycje, ale warto za w czasu się rozglądać ;[

Bo powiem tak, zdecydowałem się na taki model wstępnie ze względu na renomę marki, ładną linię nadwozia i co jak co, ale takich samochodów na ulicach jest mało [szczególnie Coupe]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

To byłby silnik D15Z6 115 koni, ale ten motor był chyba tylko w hatchbacku.

D15Z6 był w VI-gen. w hatch i sedanie, w kupejce V-gen był D15B7 bez VTEC

 

Ok, czyli jak ktoś będzie oferował taki samochód z V-Tec'iem to było coś w nim zmieniane...

Fabrycznie w Coupe V-gen. (1992-95r.) szły...

1.5 sohc (102KM) - D15B7

1.6 sohc VTEC (125KM) - D16Z6

 

...czasem ludzie robią wspomniane 'mini me' i można spotkać 1.5 VTEC, jeśli jest to zrobione tak jak powinno to taki myk ma same zalety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
    • Przez damianTDD
      tak jak w temacie (jeśli taki temat byl proszę go usunąć)
    • Przez Baartus
      Witam posiadam silnik ifa el 150 stacjonarny benzyna potrzebuje wartosc z jaka powinien byc ustawiony zaplon.
    • Przez kellyq
      Cześć, przymierzam się do zakupu ciągnika tylko że z drugiego końca Polski, jak technicznie rozwiązać kwestię transportu? Tak żeby nie było za drogo i żeby mnie nikt nie oszukał. Słyszałem o pustych przejazdach, że czasami tak jest że ktoś gdzieś jedzie z jakimś transportem i potem wraca na pusto. Dzięki temu można trochę przyoszczędzić.''
      Dobrze by było gdybym pojechał obejrzeć ciągnik, kupił go ale pozostawił u gospodarza aż załatwię transport? Można to jakoś tak zrobić żeby ten ciągnik był potem w miarę bezpieczny?
      Jestem w tym temacie zielony, pomóżcie
×