Skocz do zawartości

C360 - wyciek z ramienia podnośnika / doprowadzenie ciągnika do ładu


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
2 minuty temu, Adi96 napisał:

@krzysio22 Ja nie narzekam i nie płacze nad rzeczami które nie mają sensu i opowiadać głupoty.Słaba cena, u mnie po 100 zł m 100 z hakiem za m gdzie mam siedlisko.W innym miejscu jest po 190zł/m2 tam mam 4 ha Widać kto tu ma🤣🤣

Co mam czytać chłopie? Że dogryzasz mi zaglądasz w portfel oraz w dobra materialne? Chodziło mi tylko o podejście do sprawy.Ty klarownie strugasz pajaca że to nie olej,chodzi mi o twoją osobę.Wiem lepiej na temat opon akurat bo takie mam założone.Z tego forum po zakładało parę osób i wszyscy zadowoleni ale ty złotówa i tak powie a na co i po co.Technicznie też parę rzeczy nie łapiesz idziesz w jedną stronę.Nie jestem Alfą i omegą ale długości ciągnika i masę trzeba uwzględniać a nie sugerować  się tylko kg.Sam jeszcze uczę i bardzo dużo przedemną,ale sprawy trzeba analizować i popatrzeć z 2 stron.Zaczynasz zaczepiać kilka tematów i ty masz pretensje do mnie? Weź ty chłopie rozpęd i walnij barana w ścianę coś może pomoże.

Staram się być uprzejmy i kulturalny więc subtelnie to napiszę. Psychologowie już dawno zbadali, że ktoś kto jest agresywny w wypowiedziach ma niski iloraz inteligencji. Przeczytaj sobie jeszcze raz wszystko co napisałeś i zobacz ile razy byłeś agresywny. A potem zbadaj sobie IQ żeby potwierdzić to do czego doszli psychologowie. Napisałem Ci wcześniej trochę dosadnie i nie dotarło więc wyjaśnię po raz ostatni. Usunąłeś zdjęcia swojego fantastycznego ciągnika z galerii ale zdążyłem je zobaczyć. To jest c360 z lat 85- 86. W moich okolicach ciągniki z takimi kabinami w tych latach trafiały tylko do SKR i PGR. Rolnik indywidualny nie miał szans go kupić nowego, chyba że miał nie wiem jakie układy. Tak więc przypuszczam, że ten Twój pochodzi z jakiego SKR lub PGR właśnie. Prawdopodobnie tata był tam zatrudniony i kupił ciągnik na przetargu. Ale mniejsza o to. Tak ludzie wtedy robili. Ważniejsze jest to, że od tamtego czasu poza oponami ciągnik się nie zmienił i nawet ogrzewanie w wersji SKR ma takie samo. Więc jesteś ogromnym debesciakiem, że mając taką drogą ziemię masz taki ciągnik. Szacunek i kapelusz z głowy. A co do doradzania komukolwiek to doradca, który agresywnie narzuca komuś swoje rozwiązanie to najgorszy doradca. Miałem takich wielu. Dobry doradca wskaże kilka stron problemu i możliwych rozwiązań, pozostawiając wybór. Tak zrobiłem z oponami. Co do finansów to w gospodarstwie należy każdą złotówkę wydać rozsądnie i celowo, bo tylko to gwarantuje, że będzie się zarabiać a gospodarstwo będzie prosperować. Wiem, że to są rzeczy dla Ciebie niezrozumiałe i abstrakcyjne. Życzę Ci, żebyś szybko dorosnął i to zrozumiał bo inaczej całe życie będziesz zarabiał poza gospodarstwem i do tego gospodarstwa dokładał. Ale to jest Twoja sprawa. Technicznie co ja ogarniam to wiem a Ty sobie ogarniaj po swojemu. Oby tylko nie było tak, że tata nadal rządzi a Ty go tylko podpatrujesz, grasz w symulatora farmy i się tutaj mądrzysz bez krzty pokory i szacunku ( bo jak chłopak napisał że mu dymi spod wtrysku to go zrugałeś że zrobił remont bez sprawdzania wtryskiwaczy- jego sprawa ). No i może faktycznie mógłbyś przestać brać to co bierzesz

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Qwazi napisał:

Staram się być uprzejmy i kulturalny więc subtelnie to napiszę. Psychologowie już dawno zbadali, że ktoś kto jest agresywny w wypowiedziach ma niski iloraz inteligencji. Przeczytaj sobie jeszcze raz wszystko co napisałeś i zobacz ile razy byłeś agresywny. A potem zbadaj sobie IQ żeby potwierdzić to do czego doszli psychologowie. Napisałem Ci wcześniej trochę dosadnie i nie dotarło więc wyjaśnię po raz ostatni. Usunąłeś zdjęcia swojego fantastycznego ciągnika z galerii ale zdążyłem je zobaczyć. To jest c360 z lat 85- 86. W moich okolicach ciągniki z takimi kabinami w tych latach trafiały tylko do SKR i PGR. Rolnik indywidualny nie miał szans go kupić nowego, chyba że miał nie wiem jakie układy. Tak więc przypuszczam, że ten Twój pochodzi z jakiego SKR lub PGR właśnie. Prawdopodobnie tata był tam zatrudniony i kupił ciągnik na przetargu. Ale mniejsza o to. Tak ludzie wtedy robili. Ważniejsze jest to, że od tamtego czasu poza oponami ciągnik się nie zmienił i nawet ogrzewanie w wersji SKR ma takie samo. Więc jesteś ogromnym debesciakiem, że mając taką drogą ziemię masz taki ciągnik. Szacunek i kapelusz z głowy. A co do doradzania komukolwiek to doradca, który agresywnie narzuca komuś swoje rozwiązanie to najgorszy doradca. Miałem takich wielu. Dobry doradca wskaże kilka stron problemu i możliwych rozwiązań, pozostawiając wybór. Tak zrobiłem z oponami. Co do finansów to w gospodarstwie należy każdą złotówkę wydać rozsądnie i celowo, bo tylko to gwarantuje, że będzie się zarabiać a gospodarstwo będzie prosperować. Wiem, że to są rzeczy dla Ciebie niezrozumiałe i abstrakcyjne. Życzę Ci, żebyś szybko dorosnął i to zrozumiał bo inaczej całe życie będziesz zarabiał poza gospodarstwem i do tego gospodarstwa dokładał. Ale to jest Twoja sprawa. Technicznie co ja ogarniam to wiem a Ty sobie ogarniaj po swojemu. Oby tylko nie było tak, że tata nadal rządzi a Ty go tylko podpatrujesz, grasz w symulatora farmy i się tutaj mądrzysz bez krzty pokory i szacunku ( bo jak chłopak napisał że mu dymi spod wtrysku to go zrugałeś że zrobił remont bez sprawdzania wtryskiwaczy- jego sprawa ). No i może faktycznie mógłbyś przestać brać to co bierzesz

Chłopie co ty za bzdury  pie*****dolisz 🤣🤣🤣.Nie wiem co bierzesz tego 1/4 i jeszcze na te domysły z szklanej kuli.Widocznie Komuchu sianie propagandy zostało do dzisiaj.Jaki ciągnik z kółka? Jaki tykulturalny jak ty cały czas wymyślasz nowe rzeczy na mój temat.Lecz się człowieku psychicznie póki nie jest za późno,może leków nie wziąłeś?

Edytowane przez Adi96
Opublikowano
52 minuty temu, Adi96 napisał:

Chłopie co ty za bzdury  pie*****dolisz 🤣🤣🤣.Nie wiem co bierzesz tego 1/4 i jeszcze na te domysły z szklanej kuli.Widocznie Komuchu sianie propagandy zostało do dzisiaj.Jaki ciągnik z kółka? Jaki tykulturalny jak ty cały czas wymyślasz nowe rzeczy na mój temat.Lecz się człowieku psychicznie póki nie jest za późno,może leków nie wziąłeś?

👍

Opublikowano

Już wszystko jest prawie ok, został jednak problem z odpalaniem na zimnym silniku. Gdy ciągnik postoi kilka godzin i chce go odpalić to kręci kilkanaście sekund i albo odpali, albo akumulator padnie (odgłos podobny jakby nie dostawał paliwa). Jedynym rozwiązaniem jest psiuknięcie samostartem do filtra powietrza, wtedy odpala od razu. Może być jakieś niezbyt skomplikowane rozwiązanie problemu, czy zostaje tylko remont silnika? 

Opublikowano

Jest kilka opcji, zużyta pompka zasilająca, nieszczelne zaworki na sekcjach, oraz zaworek powrotny. Oczywiście jeśli nie dostaje paliwa. Polecam i tak wymienić zaworek zwrotny paliwa. Aby sprawdzić pompkę i zaworki na sekcja trzeba się pobawić i mieć manometr.

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Marcin3210 napisał:

Już wszystko jest prawie ok, został jednak problem z odpalaniem na zimnym silniku. Gdy ciągnik postoi kilka godzin i chce go odpalić to kręci kilkanaście sekund i albo odpali, albo akumulator padnie (odgłos podobny jakby nie dostawał paliwa). Jedynym rozwiązaniem jest psiuknięcie samostartem do filtra powietrza, wtedy odpala od razu. Może być jakieś niezbyt skomplikowane rozwiązanie problemu, czy zostaje tylko remont silnika? 

Chłopie... żaden remont silinika. To tylko problem z układem paliwowym.

Opublikowano
7 godzin temu, marszal1999 napisał:

Jest kilka opcji, zużyta pompka zasilająca, nieszczelne zaworki na sekcjach, oraz zaworek powrotny. Oczywiście jeśli nie dostaje paliwa. Polecam i tak wymienić zaworek zwrotny paliwa. Aby sprawdzić pompkę i zaworki na sekcja trzeba się pobawić i mieć manometr.

Zawór zwrotny jest przy rurce zlewnej, bo ze zdjęć jest jakby podobny, a całą rurkę wymieniałem. 

6 godzin temu, Qwazi napisał:

A jak przepompujesz ręczną pompką to coś się poprawia?

Pompuję pompką jednocześnie kręcąc rozrusznikiem i nie ma wielkiej różnicy, a jedynie z pompki zaczyna mi cieknąć paliwo. 

Opublikowano (edytowane)

Przepompuj tak, żebyś słyszał że paliwo wraca do zbiornika i dopiero odpalaj. Jak stan filtrów i odstojnika? Jeśli z wężyka który wychodzi że zbiornika paliwo leci całą średnica to warto by odkręcić króciec przy pomoce, do którego ten wężyk dochodzi. Tam lubi się zapchać. Przynajmniej mój tak czasami miewa. Z paliwa wytrąca się maź, która w tym króćcu się osadza

Edytowane przez Qwazi
Opublikowano

Zawór przelewowy jest przy wężyku który wychodzi z pompy i idzie do zbiornika na powrót jak masz katalog części to tablica T11 numer 32. Ma on utrzymywać ciśnienie wstępne jeśli nie działa ciśnienia nie ma i nawet sprawna pompa wstępna nie pomoże sekcje się gorzej napełniają itd. U mnie trochę pomogło bo problem podobny ale jeszcze muszę wymienić zaworki na sekcjach ale koszt większy 🤣 bo tutaj tylko 10zl więc warto spróbować

Opublikowano
Dnia 19.09.2022 o 20:43, Qwazi napisał:

Przepompuj tak, żebyś słyszał że paliwo wraca do zbiornika i dopiero odpalaj. Jak stan filtrów i odstojnika? Jeśli z wężyka który wychodzi że zbiornika paliwo leci całą średnica to warto by odkręcić króciec przy pomoce, do którego ten wężyk dochodzi. Tam lubi się zapchać. Przynajmniej mój tak czasami miewa. Z paliwa wytrąca się maź, która w tym króćcu się osadza

Filtry paliwa i odstojnik wymieniałem. Spróbuję po kolei poprzeczyszczać drogę paliwa.

11 godzin temu, marszal1999 napisał:

Zawór przelewowy jest przy wężyku który wychodzi z pompy i idzie do zbiornika na powrót jak masz katalog części to tablica T11 numer 32. Ma on utrzymywać ciśnienie wstępne jeśli nie działa ciśnienia nie ma i nawet sprawna pompa wstępna nie pomoże sekcje się gorzej napełniają itd. U mnie trochę pomogło bo problem podobny ale jeszcze muszę wymienić zaworki na sekcjach ale koszt większy 🤣 bo tutaj tylko 10zl więc warto spróbować

O ten zaworek chodzi? Z niego wychodzi wężyk bezpośrednio do zbiornika paliwa (łączy się z rurką zlewną).

Pompowałem pompką, trochę paliwa poleciało. Zdjąłem wężyk przy zbiorniku i przy kolejnym pompowaniu już nic nie leciało. Objaw się zgadza, bo powiem szczerze, że nie spodziewałbym się że zawór, który już jest za pompą i kieruje paliwo do zbiornika może mieć wpływ na odpalanie? 😅

spacer.png

Opublikowano

Tak dokładnie ten zaworek. Może nie ma gigantycznego wpływu ale utrzymuje odpowiednie ciśnienie wstępne w komorze a to zawsze jakiś plus. Przed wymianą po prostu paliwo się przelewało teraz tryska pod ciśnieniem. Należało by sprawdzić jeszcze szczelności na zaworach sekcji u mnie ciśnienie spada szybko a tym samym przy ponownym odpaleniu musi się nabić znów aby otworzyć wtryskiwacz (zaworek DV-83) wymiana też prosta wystarczy odkręcić króćce w pompie i wyciągasz zaworki koszt 45zl. Pompa może zyskać drugie życie bo jeśli sekcje nie ciekną a z tego co patrzyłem był w pompie olej i to mało więc są szczelne warto się pobawić. Ale polecam zacząć od zaworka bo to tylko 10zl a warto wymienić i mieć spokój 😉

Opublikowano

Dzisiaj trochę przedmuchałem wężyki i króćce, przy pompowaniu słychać charakterystyczne "mruczenie" i odgłos paliwa wracającego do baku, ale nadal ciągnik nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, dymi na biało, ale jak nie psiuknę samostartem to nie odpali. 

Opublikowano
10 minut temu, Marcin3210 napisał:

Dzisiaj trochę przedmuchałem wężyki i króćce, przy pompowaniu słychać charakterystyczne "mruczenie" i odgłos paliwa wracającego do baku, ale nadal ciągnik nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, dymi na biało, ale jak nie psiuknę samostartem to nie odpali. 

Jeśli masz wszystko drożne i dobry zaworek zwrotny to zostaje tylko pompa. Ja bym się z nim trochę pomeczył. Kiedyś facet, który robił mi pompę mówił, że po dłuższym postoju czasami wystarczy ją rozebrać i złożyć. Może się rozrusza a jeśli nie to pompa do zakładu. Chyba, że pompa już wcześniej szwankowała, zanim ciągnik został odstawiony, to od razu do zakładu regenerującego 

 

Opublikowano (edytowane)

Jak pompujesz to powinien być taki dźwięk sprężynującego zaworu jak masz przezroczysty wężyk to piana się robi. Jak chcesz być pewny co jest nie tak wykręć wszystkie wtryski przestaw na bok na wężach pokręć aż się odpowietrzą i zostaw na cały dzień. Wtedy jak zakręcisz będziesz widział jak podaje paliwo przy starcie kiedy i przy okazji czy wtryski nie leją. Po takim teście można coś wróżyć i się bawić bo słabe odpalanie to dosyć złożony problem od słabej kompresji po przez zły kąt wtrysku i problemy z pompą. Na szczęście to prosty silnik wypełni mechaniczny tu pukniesz młotkiem tak śrubkę przypyrtolisz i będzie chodzić 😂

Edytowane przez marszal1999
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez gibos95
      Witam Panowie, dzisiaj od tak przestał podnosić mi ursus c360, tur działa normalnie oraz wom, jednak nie reaguje tylni podnośnik, gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Borekk17
      cześc mam problem z pompą hydrauliki mianowicie wywala na okragło uszczelniacze czego to moze byc przyczyna bo juz nie wyrabiam zeby sciagac i robic pompe
      pomocy !!!
    • Przez tomekxx1
      Witam. Dzis napotkalem się z dość sporym problemem i nie za bardzo wiem co mogło się stać. Po przerobieniu pokrywy pompy, i zamontowaniu nowego rozdzielacza do tura podnośnik przestał pracować. Nie działają ani wyjścia ani podnośnik. Rozdzielacz mam zamontowany 2 sekcyjny, podłączone jest zasilanie, powrót do skrzyni, i powrót do rozdzielacza w podnośniku przez tuleje ciśnieniową. Wcześniej podnośnik działał a teraz nie wiem, kompletnie przestał reagować. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać.
    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v