Adventure13

C-330 pęknięty blok na dole

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Adventure13    0

Witama

Tak jak w tytule.Przeprowadzam kapitalnkę w moim ursusie całkowitą.

Wszystko mam opanowane ale blok zatrzymał projekt.Wstępnie zlokalizowałem pęknięcie między tulejami i zostało to pospawane więc wszystko jest ok ale na dolnym osadzeniu tulei były bardzo głębokie wżery od pracy na wodzie więc dałem to do chłopaków którzy roztaczają to miejsce i wstawiają tam tuleje/dystans i podczas roztaczania pokazało się pęknięcie i to całkiem spore.

Powiedziano mi że w tym miejscu bloku się już nie sprawa i blok nadaje się na złom tym bardziej że pęknięcie było w dwóch miejscach na górze gdzie zostało pospawane i na dole gdzie siada tuleja.

Czy ktoś kojarzy czy faktycznie dołu się nie sprawa że względu na arcy trudny dostęp i kiepska pozycję do spawu czy jednak to się naprawia?

Czy ktoś może ma akurat blok na handel?

Rozmawiałem z gościem co handluje częściami do ciągników i powiedział mi aby pod żadnym pozorem nie kupować nowego z dzisiejszej produkcji bo szrot jakich mało i bardzo wiele ma zwrotów bo mimo iż nowy to otwory się często mijają i lepiej kupić używkę i dać na osiowanie niż obecny nowy.

Jakieś podpowiedzi Panowie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    75

blok do c330 jest droższy niż do 3512, ogólnie wszystko można pospawać/pokleić, ale jak już kupować nowy blok to bym chyba jednak poszedł w perkinsa i taki silnik wstawiał do c330, chyba że uda się znaleźć nie pęknięty używany blok ale to może być bardzo trudne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Desperado    1724
Dnia 13.08.2022 o 10:55, Adventure13 napisał:

Witama

Tak jak w tytule.Przeprowadzam kapitalnkę w moim ursusie całkowitą.

Wszystko mam opanowane ale blok zatrzymał projekt.Wstępnie zlokalizowałem pęknięcie między tulejami i zostało to pospawane więc wszystko jest ok ale na dolnym osadzeniu tulei były bardzo głębokie wżery od pracy na wodzie więc dałem to do chłopaków którzy roztaczają to miejsce i wstawiają tam tuleje/dystans i podczas roztaczania pokazało się pęknięcie i to całkiem spore.

Powiedziano mi że w tym miejscu bloku się już nie sprawa i blok nadaje się na złom tym bardziej że pęknięcie było w dwóch miejscach na górze gdzie zostało pospawane i na dole gdzie siada tuleja.

Czy ktoś kojarzy czy faktycznie dołu się nie sprawa że względu na arcy trudny dostęp i kiepska pozycję do spawu czy jednak to się naprawia?

Czy ktoś może ma akurat blok na handel?

Rozmawiałem z gościem co handluje częściami do ciągników i powiedział mi aby pod żadnym pozorem nie kupować nowego z dzisiejszej produkcji bo szrot jakich mało i bardzo wiele ma zwrotów bo mimo iż nowy to otwory się często mijają i lepiej kupić używkę i dać na osiowanie niż obecny nowy.

Jakieś podpowiedzi Panowie?

 

Tu masz starą produkcję, chyba że chcesz z g*wna bat ukręcić i szukasz za grosze, a tak się raczej nie da .

https://www.olx.pl/d/oferta/ursus-c330-blok-nowy-oryginalny-wal-korbowody-prl-rarytas-wysylka-CID757-IDALGIW.html

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    6927

Jak na 30 pare lat leżakowania to ten blok za dobrze wygląda, napisać można wszystko.Może się okazać że to jest ,,oryginał Ursus" made in Pakistan🤣Tam oryginalne z PRLu to są tylko korbowody, no może jeszcze wał korbowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    1724

Zależy w jakich warunkach leżakował, wiadomo że gdzieś w krzakach by tak nie wyglądał, ale jak ładnie zakonserwowany to czemu nie oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    6927

Nie ma takiej możliwości by przez trzydzieści pare lat nie przyrdzewiał, zresztą widać że to jest nowy blok.Popatrz na korbowody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jakoob97
      Cześć,
      W moim usrsusie c330m pojawił się problem z wyciekiem oleju spod głowicy. Oczywiście do wymiany będą uszczelka, tuleje, tłoki. Natomiast po zdjęciu głowicy i okazuje się, że są na niej minimalne wżery/wyszczerbienia. Zastanawiam się nad tym czy oddać głowicę do planowania czy inwestować w nową głowicę, jakie macie doświadczenia?
      http://www.rolniczysklep24.pl/index.php?route=product/product&product_id=70&search=g%C5%82owica&page=2
      https://sklep.mizar.com.pl/glowica-silnika-komplet-c-330m-42023020-zsm-chelmno-p-48874.html
    • Przez Rysio1
      Kojarzy ktoś zestawy naprawcze silnika  C360 firmy Pistons?
    • Przez Szymek1234
      Witajcie,podpowie ktoś coś na temat Silników po kapitalnym remoncie na wymianę starego do c330M.Moze ktoś przerabiał ten temat i może coś powiedzieć lub polecić jakąś firmę bądź odradzić takiego pomysłu.Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez kierowca
      Witam wszystkich posiadam c 330 i mam pęknięty blok koło pompy wtryskowej tu gdzie znajduje sie tabliczka znamionowa (niżej wtrysków) i mam pytanie czy da się to skleić bo mi woda wycieka.dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
    • Przez krzysztofr1992
      Witam.
      Mam problem z moim case mx 100c silnik perkins
      CCiągnik  12 tyś mth 
      Bardzo ładnie zapala, nie kopci , nie bierze oleju,  lecz ciągnika jak na prawie 100km jest słaby 
      W transporcie,  nawet z pustymi przyczepki bardzo.wolno się rozpędza, widzi górkę prędzej niż ja.
      Podczas ruszania na wyższym biegu muszę dawać gazu,  bo gaśnie.
      W polu potrzebuje wysokich obrotów,  w innym przypadku zamula się, słychać że silnik ma ciężko.
      Turbo bez luzow, pracuje raczej prawidłowo,  przewody puchna. 
      Jeżeli chodzi o układ paliwowy to przewody drozne,  filtry wymienione.
      Może coś z dawka paliwa, lub slabe cisnienie pompy wtryskowej 
      Co zrobić najpierw, może ktoś się wypowie. 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj