Skocz do zawartości

Massey Ferguson 7274 niska prędkość w transporcie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, może podratujecie mnie radą. Mamy MF 7274 z 2006 r., problem polega na tym, że w transporcie prędkość maksymalna jaką osiąga maszyna to mniej więcej 15 km/h. Jest to wersja niemiecka więc teretycznie wg instrukcji powinna lecieć 20 km/h. Niestety na chwilę obecną nie mogę złapać kogoś z serwisu do odczytu błędów, a moja wersja nie ma tego przycisku serwisowego z lapmką do oczytania kodów błyskowych. Może, ktoś zmierzył się z podobnym problemem i ma jakieś rozwiązanie?

Edytowane przez klocu26
Opublikowano

Jak masz zrobiony silnik hydrauliczny napędu kół? Do wyboru 3 zakresy dźwignią z kabiny tak jak w starszych modelach MF np. 30-40? Tam było coś takiego, że 2 i 3 zakres jest w tym samym miejscu dźwigni, z tym że żeby wbić 3 trzeba dodatkowo palcami podciągnąć linkę do góry. Wtedy dopiero wbijany jest 3 zakres. Może właśnie wszystko jest w porządku tylko nieświadomie jeździsz na 2-gim zakresie zamiast na 3-cim. Zakres 2-gi to około max. 12km/h, 3-ci to coś pod 25 km/h

Opublikowano

Hej, więc tak. Prędkość na 2 biegu to jakieś 4,5 - 5 km/h, silnik wkręca się 1870-1900 obr/min. 

@Roxer Tutaj nie ma dźwigni, zakresy skrzyni wybiera się bezpośrednio z datavision, są 4 biegi,  fizycznej dźwigni nie ma. 

Opublikowano (edytowane)

Ok dzięki, Sprawdzimy. Myślałem, że może jakiś ogranicznik się włączył po złapaniu błędu, ale wg instrukcji w razie jakiegoś błędu z silnika na SL1 powinna mięć 1800 obr, a na SL2 1500 obr. Nominalne obroty 2080, też takich nie osiąga. Niby chodzi na 1900 więc to raczej nie ogranicznik z silnika. Poza tym w trybie transportu powinna lecieć 20/25 km/h przy 1400 obrotów. 

Edytowane przez klocu26
Opublikowano (edytowane)
Dnia 17.07.2022 o 20:09, hardkor113 napisał:

Tam tez chodziła lekko ale do pewnego momentu i dalej nie chciała isc

No i niestety sterowanie dźwignią jest w pełni elektroniczne / hydrauliczne. Zamówiliśmy serwis, mają pomierzyć ciśnienia i zobaczymy co wyjdzie. 

Okazało się, że vmax zablokowana była na komputerze w sekcji chronionej PINem, którego nie mieliśmy. Już jest odblokowane, leci 25 km/h

Edytowane przez klocu26
Aktualizacja informacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marian508
      witam serdecznie z racji że mam do wymiany filtry i olej w skrzynie biegów w moim fergusonie 5445 rok 2005 mam pytanie jakie są tam założone filtry chodzi mi o nr katalogowe oraz ile filtrów tam jest najlepiej gdzie sie znajduja
    • Przez Farmer12256
      Jest zrobione zdjęcie jak jest widelec i w środku jest jakaś tuleja jak wyjąć tom tuleję z widelca Massey Ferguson 3080 
      Każdemu dziękuję za pomoc

    • Przez Pawlacz
      Witam mam problem z załączeniem się młocarni w kombajnie mf 34.Problem polega na tym że gdy kombajn jest odpalony i ma prawidłowe ładowanie powyżej 14v, siłownik elektryczny który napina koło napinające pas próbuje się wysunąć ale na tym koniec nie chce wysunąć się do końca. Jeżeli kombajn jest zgaszony wszystko działa poprawnie. Jeżeli po zapaleniu kontrolki jeszcze nie zgasną czasami uda się załączyć młocarnie ale nie zawsze da się ją wyłączyć. Młocarnie załącza się przez dwa przekaźniki które zamieniają bieguny w zależności od tego czy chcemy załączyć czy wyłączyć. Przekaźniki były zmieniane na nowe i bez rezultatu ale na 99% z nimi wszystko jest okej. 
    • Przez piotrbajka
      Witam. Przejrzałem wszystkie tematy na temat MF i droninborg i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem a mianowicie:
      Mam problem z rozebraniem koła wariatora młocarni. Próbuje zdjąć zewnętrzna tarczę koła bo z tamtad olej wycieka uszczelniacz padł. 
      Tarcza koła się przesuwa do brzegu tego wewnętrznego cylindra i słychać metaliczne stuknięcie i dalej nie idzie
      Czy tam gdzieś jest jakies zabezpieczenie ukryte czy trzeba to wszystko z osi zdjąć i wtedy się rozmonuje może ktoś to naprawiał i coś podpowie 
      Na logikę to to koło powinno się łatwo rozmontować żeby np wymienić pas ale nie idzie proszę o podpowiedź 
       
       


      Chodzi o to koło pasowe

    • Przez hopper5
      witam. mam problem z kosą w tym kombajnie. pęka co najmniej 2 razy dziennie.gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v