Godzio

smar do smarowania kombajnu

Polecane posty

Godzio    17
Witam kupiłem kombajn Claas senator i chce się dowiedzieć jakim smarem smaruje się kombajny. Ja mam łożyskowy smar taki zielony i czy mogę tym smarować czy musi być jakiś specjalny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jony62    0

kup smar  EP 2 jest na wyższe temperatury nie wytapia się tak szybko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    788

Do senatora to jaki by nie był będzie dobry, abyś tylko wiedział gdzie smarować to nie jest jakaś nowoczesna wymyślna maszyna tylko kombajn z lat 60.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Nie ważne czy nowoczesny sprzęt czy z połowy ubiegłego wieku, każdy wymaga smarowania i każdy pracuje w podobnych warunkach. Wysokotemperaturowy w najbardziej obciążonych miejscach jak wariator, sieczkarnia itp, reszta może być zwykły łożyskowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godzio    17
a jest ktoś w stanie napisać wszystkie punkty smarowania ?
a jest ktoś w stanie napisać wszystkie punkty smarowania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    788

Jakoś kiedyś nie było nanotechnologi i maszyny chodziły i chodzą dalej może i dłużej niż nowe tucana bo nie wiem czy takie tucano wytrzyma 60lat?

Godzio napisał:

a jest ktoś w stanie napisać wszystkie punkty smarowania ?

nowy nabytek? od prawej z przodu: wariator jazdy, mocarnia, odrzutnik, wariator jazdy, wał główny, wał wytrzasaczy, sieczkarnia. lewą od przodu: mocarnia, wariator mocarni 2szt odrzutnik, napinacz pasa 6kątnego, wał główny, wariator bębna na wale 4szt w tym 3 pod chiniolem, napinacz pasa jezdnego, wał wytrząsaczy, sieczkarnia. do tego wszystkiego dźwignię raz do roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godzio    17
tak nowy nabytek. dzięki wielkie
tak nowy nabytek. dzięki wielkie
tak nowy nabytek. dzięki wielkie
tak nowy nabytek. dzięki wielkie
tak nowy nabytek. dzięki wielkie
tak nowy nabytek. dzięki wielkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    788

Spoko jak coś to możesz śmiało pytać. Pierwszy kombajn czy już jakiś miałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    585
2 godziny temu, Grzechooo napisał:

Jakoś kiedyś nie było nanotechnologi i maszyny chodziły i chodzą dalej może i dłużej niż nowe tucana bo nie wiem czy takie tucano wytrzyma 60lat

Zdecydowanie nie. Na ogół 40-to letnie małe Claas-y  ( i inne też ) maja po 2-3 tys. godzin , a taki przykładowy  Tucano 3 tys. godzin  nastuka w 10 lat .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    370

Tylko taki stary Senator miał pewnie niewiele mniejsze łożyska, od nowego Tucano który przerób, a co za tym idzie naprężenia ma kilkukrotnie wyższe 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godzio    17
Grzechooo napisał:

Spoko jak coś to możesz śmiało pytać. Pierwszy kombajn czy już jakiś miałeś?

Pierwszy ale myślę dam radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MF6190
      Witam, mam problem z wspomaganiem, mianowicie na wyłączonym silniku kręci się lekko kierownicą bez oporu a koła stoją w miejscu, chyba tak nie powinno być a druga sprawa że jak już na odpalonym się kręci to w po wykonaniu maksymalnego skrętu np. w lewo jest chwilowy opór i potem można pomału dalej kręcić, przez co już 2 razy wygięło mi siłownik wspomagania. Orbitrol i pompa hydrauliczna nowa, olej nowy, układ odpowietrzony. Ma ktoś jakieś pomysły co może być ? 
    • Przez jowisz753
      Dzień dobry
      Posiadam od kilku lat Claasa Dominatora 98 SL Maxi. W ubiegłym roku dokupiłem tylną oś napędową wraz z rozdzielaczem i przewodami. Podłączyłem identycznie jak było na kombajnie z którego oś była zdejmowana, ale jest jakiś problem z działaniem, którego nie mogę rozwiązać. Teraz po odpaleniu kombajnu i przesunięciu dźwigni hydrostatu czy do przodu czy do tyłu przez kilka, kilkanaście sekund nic się nie dzieje, później słychać wycie pompy i kombajn zaczyna ruszać, po kilku metrach zatrzymuje się, pompa znów zaczyna wyć, kombajn rusza i jedzie już normalnie, ale wystarczy wjechać w głębszą rówkę przednimi kołami i kombajn staje, pompa zaczyna wyć i po kilku sekundach wyjeżdża. Tak samo się dzieje bez względu na to czy napęd jest włączony czy nie. Podniosłem kiedyś kombajn z jednej strony (przód i tył) i po włączeniu napędu tylne koło się obraca, ale można je rękami zatrzymać i obraca się wtedy tylko przednie, i na odwrót, zatrzymując przednie obraca się tylko tylne. Tak to powinno działać? Może coś jest źle podłączone? Co więcej, zaraz po wyłączeniu kombajnu poziom oleju hydrostatycznego jest o wiele za niski i przez kilka minut słychać bulgotanie w zbiorniku i olej podnosi się do właściwego poziomu. Pompa Linde BPV 70R.
      Pomoże ktoś?
    • Przez BiznesmenNaRoli
      Witam wszystkich,
      Od niedawna jestem posiadaczem ciągnika Claas Celtis 456. Przeszukałem cały internet żeby znaleźć schemat bezpieczników i przekaźników ale bezskutecznie.
      Mam prośbę do was, jeśli ktoś posiada taki schemat byłbym bardzo wdzięczny jakby się ze mną podzielił.
    • Przez MFargo
      Posiada ktoś instrukcje obsługi do claasa ariona 610C 2008rok. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj