kojot2385

Problem z hydraulika w kombajnie John Deere 950

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kojot2385    39

Witam. Mam nadzieję że mi pomożecie. Mimo że jest to wiekowy kombajn i prosty układ to nie mogę z nim dojść do ładu. Na sam koniec ubiegłego sezonu przestała mi działać hydraulika. Tzn. wspomaganie kierownicy działa ale reszta już nie. Zawór w rozdzielaczu jest ok, stwierdziłem że wymienię pompę,ale po wymianie poprawy brak. Między pompą a rozdzielaczem zdaje się że nie ma innych zaworów . Słyszałem opinie że może być winny orbitrol . Co wy o tym myślicie ? 

tomek1974    163
kojot2385    39

Nie. Bezpośrednio z pompy wychodzi osobno zasilanie na orbitrol i osobno na rozdzielacz. Dopiero powrót jest wspólny 

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek1974    163
Napisano (edytowany)

to pompy masz dwie ? to znaczy podwójna 

Edytowano przez tomek1974

kojot2385    39

Nie znam się zbytnio ale jak na moje oko to pompa jest pojedyncza. Pompa w pierwszej kolejności tłoczy na orbitrol a przy wzroście ciśnienia otwiera się zawór i olej podaje na rozdzielacz,choć mogę się mylić. Moja hipoteza jest taka że mógł nawalić orbitrol i prawie cały olej przepływa teraz przez niego a na rozdzielacz płyną tylko "resztki".Nic lepszego nie przychodzi mi do głowy. Niestety nie mam "zegara" żeby sprawdzić jakie jest ciśnienie.

tomek1974    163

gdzieś jest zawór co trzyma ciśnienie ,poszukaj go i wyczyść może się zawiesił od opiłka 

kojot2385    39

Tak jak wspominałem wcześniej , jeden zawór jest w pompie ,drugi w rozdzielaczu a po drodze nic więcej nie widać. Chociaż przesłanki do tego że gdzieś blokuje ciśnienie by były, bo przy opuszczonej gardzieli gdy odkręciłem wąż od siłownika to "żygło" olejem pod dużym ciśnieniem we wszystkie strony.

akmaly    548

Tak nie możne być, musi być zawór rozdzielający na orbitrol i resztę układu lub pompa tandem (podwójna) 

akmaly    548