Gość Profil usunięty

podkręcanie zetora 7745 na pompie

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam

wczoraj spodlałem kolegę co kupił teraz zetora 7745 i on mówi ze bezdnie go podkręcał na pompie do obrotów 2600 i ze zamiast 72km to bendzie miał 85km

powiedzcie mi koledzy co wy o tym myślicie?

i czy to zdrowe dla silnika?

jak to zrobić?

pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia!!! te ciągniki dużo zniesą ale takie za przeproszeniem deb*la już nie!! Wszystko ma swoje możliwości no ale niektórzy są spęcami i potrafią więcej!! chciałbym zobczyć ile ten Zetor pochodzi!! i tak zsie zastanawiam czego bardziej szkoda jego głupoty czy ciągnika i powiem ze ciągnika!!


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

pewnie sobie przeliczył ze na X obrotach ma X mocy wiec myśli ze jak zwiekszy obroty to i moc się zwiekszy chociaz by dawke paiwa zwiekszył na max to tyle by nie uzyskał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemxu125    0

to tak jak byś cofał ciągnikiem i myślał że się licznik cofa... :):):) no i nie słyszałem i nie widziałem żeby jakiś ciągnik jeździł na takich obrotach... :)


Life Is Brutal...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy 2600 rpm 30 KM będzie dobrym wynikiem :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

to tak jak byś cofał ciągnikiem i myślał że się licznik cofa... :):):)no i nie słyszałem i nie widziałem żeby jakiś ciągnik jeździł na takich obrotach... :)

2600obr/min to duzo??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

wir hmm troche napewno ja jak musze to jezdze tak i majorkiem i 60 juz gdzieś o tym pisałem i jak narazie działają 60 jest juz 11 lat po remoncie a ja nią jezdze juz z 4 lata moze 3 i jak musze to dusze gaz u jeszcze się nie popsuł i się na to nie zamierza dla tych co nie zrozumieją jezdze tak wtedy gdzy MUSZe nie ze zawsze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Pomysł idiotyczny. A koledze co tak zrobił pokaż wykres mocy dla tego silnika i zwroc jego uwage na to ze szczyt tej górki znajduje sie w okolicach 2000 obr./min.

Im dalej tym moc jest mniejsza (tak jakbys popuszczal gazu) z tym tylko, ze bedzie wiecej paliwa bral.

 

Nie wspomne o tym ze to jest niezdrowe dla silnika i przy tych obrotach on sie po prostu rozleci.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Zetor to nie Honda :) Lepiej jak chce coś robić, to niech zawiezie wtryskiwacze do sprawdzenia i ew. pompę wtryskową. "...to zrobiła fabryka tego się nie dotyka..." :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

przeciez 2200 obr. to juz jest za duzo, a w zetorze zielone pole jest do 2000 obr.

nic nie podkrecaj ;[

Bo to jest najbardziej ekonomiczny zakres obrotow. Sam silnik kreci sie spokojnie do 2250-2300 (wg zegara).

 

mirasek - i oglada fruwające korby :)


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74
Napisano (edytowany)

Witam. Ja też już naprawiłem pompę. Jak już wcześniej pisałem, szlif cylindra kosztował 400PLN i do tego dorobienie łopatek 4szt.x40PLN czyli razem 560zł. Łopatki zostały dorobione z bakelitu, ale prawidłowo w pompach ze smarowaniem olejowym, powinny być tekstolitowe z domieszką grafitu. Jest tylko spora różnica w cenie, tekstolitowe zaczynają się od 70zł/szt. <_< wzwyż. Życzę powodzenia w remonrtach i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Odgrzewam kotleta.

Tak czytam cały temat i muszę napisać Wam że u nas Zetor 7745T z silnikiem od 7340 zamyka licznik i co Wy na to??? B)

Dodam jeszcze,że pochodzi z importu i tak już miał jak go kupiliśmy i nadal tak ma po wymianie silnika.

Edytowano przez Marcelix

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Tylko ciekawe jak długo pojeździsz na tym silniku jak będzie katowany w takich obrotach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Raczej ma zegar do bani skoro na dwóch silnikach zawyża, zresztą ma się z czego cieszyć....


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj