XBerserkerX

Zapowietrzony Belarus 820

Polecane posty

XBerserkerX    0

Dzisiaj robiłem bele i przy dobijaniu końca każdej  beli dusiło mi ciągnik - po prostu słabnął nawet parę razy zgasł. Nie wiem czy się zapowietrzył czy jakiś syf się gdzieś dostał? Nigdy wcześniej tak nie robił. Później ledwo zjechałem z pola bo co chwilę gaz sam wariował - gasł mi na asfalcie - pod dom  nie dojechałem.Pompowałem pompką, dolałem paliwa, odkręcałem te dwie śruby z przewodami przy pompce, ale tam było czysto. Zostawiłem ciągnik na drodze i wynająłem znajomego do sholowania pod dom drugim ciągnikiem, ale o dziwo za drugą próbą zapalił i już nim sam dojechałem i odkładałem bele z owijarki i nic już się nie działo.  Dziś kupię filtr paliwa bo od nowości nie wymieniałem - ciągnik ma ponad 700 mth. Tam idzie chyba taki aluminiowy bez wkładu - normalnie go odkręcać rękoma - nie będzie tam leciało paliwo?Czy po założeniu nowego muszę jakoś odpowietrzać ciągnik  ? Jeśli tak to jak odpowietrzyć? Czy może być inna przyczyna takiego zachowania ciągnika czy to ten filtr może zasyfiony jest? 

Edytowano przez XBerserkerX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorMisio    400

700 godzin i filtr paliwa nie zmieniany🤦 i Ty się dziwisz że się zapowietrzał??? Filtr chyba 35 zł kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32
Dnia 24.06.2022 o 03:59, XBerserkerX napisał:

 

Dnia 24.06.2022 o 03:59, XBerserkerX napisał:

Dzisiaj robiłem bele i przy dobijaniu końca każdej  beli dusiło mi ciągnik - po prostu słabnął nawet parę razy zgasł. Nie wiem czy się zapowietrzył czy jakiś syf się gdzieś dostał? Nigdy wcześniej tak nie robił. Później ledwo zjechałem z pola bo co chwilę gaz sam wariował - gasł mi na asfalcie - pod dom  nie dojechałem.Pompowałem pompką, dolałem paliwa, odkręcałem te dwie śruby z przewodami przy pompce, ale tam było czysto. Zostawiłem ciągnik na drodze i wynająłem znajomego do sholowania pod dom drugim ciągnikiem, ale o dziwo za drugą próbą zapalił i już nim sam dojechałem i odkładałem bele z owijarki i nic już się nie działo.  Dziś kupię filtr paliwa bo od nowości nie wymieniałem - ciągnik ma ponad 700 mth. Tam idzie chyba taki aluminiowy bez wkładu - normalnie go odkręcać rękoma - nie będzie tam leciało paliwo?Czy po założeniu nowego muszę jakoś odpowietrzać ciągnik  ? Jeśli tak to jak odpowietrzyć? Czy może być inna przyczyna takiego zachowania ciągnika czy to ten filtr może zasyfiony jest? 

Mogło zassać do przewodu brud ze zbiornika. 

Z prawej strony silnika jest odstojnik paliwa, idzie do niego wąż że zbiorników. Zakrec kranik na jednym zbiorniku, odkrec wlew paliwa, odkrec od odstojnika wąż co od zbiorników idzie, i przedmuchami aż usłyszysz że bulgocze w zbiorniku. Potem odkrec ten kranik, a zakrec na drugim zbiorniku i tak samo przedmuchaj. Z odstojnika też spuść to co w nim się zbiera. 

Mi kiedyś do zbiornika wpadła igła ze świerka. Zassalo ją w końcu w przewod i ciągnik gasł co kilkaset metrów.

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez molwiak
      Witam.
      Posiadam MTZ 82 87rok  z silnikiem D 240
      Niestety MTZ jest już dojechany przez życie o chciałbym go poprawić
      Pierwsze pytanie to czy regenerować aktualny silnik(wtedy zakładam turbo)
      Zakupić silnik D 243 i z nim działać, również turbo 
      Czy zakupić poprostu D 260
      Ewentualnie dołożyć tur 
       
    • Przez Karolek132
      Witam mam problem z belarusem wtryski nowe pompa po zrobieniu a na zimnym ciężko odpalić. Czy pampę przestawić o ząbek 
    • Przez ZeTuR_7011
      Witam może ma ktoś na zbyciu taki katalog???

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj